Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Jonge, kant en klare bodem en dan alles erop gooien. Beter dan die diepvries troep.quote:
Leuk om met vrienden te eten die niet tegen scherp eten kunnenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kan echt niet voorstellen dat mensen die lekker vindenJe kan net zo goed een pot sambal leegeten
Of je gaat gewoon naar de Italiaan toe..quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge, kant en klare bodem en dan alles erop gooien. Beter dan die diepvries troep.
Zelf een bodem maken is juist het lekkerste van een eigen pizza makon!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge, kant en klare bodem en dan alles erop gooien. Beter dan die diepvries troep.
Nee, tering veel werk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Zelf een bodem maken is juist het lekkerste van een eigen pizza makon!
Ik zou dat wel doen ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
KUT youtube.
We hebben vastgesteld dat je vidoe slechte belichting bevat. Wil je dat we dit voor je verhelpen?
Courtois goedquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:22 schreef DutchSL het volgende:
Zo, ik heb SIF Opsina / Olave / Russell gehaald voor UP Courtois / Miranda / Nelson, nu kan ik aan dat BBVA toernooi meedoen. Het lijkt mij ook gewoon een verbetering (terwijl ik 75 rating kan behouden) al werd hier gezegd dat die Belg fantastisch is en Ospina slecht.
Nou die Belg is ok maar niets bijzonders, Ospina ga ik nu achter komen
Je hebt ook Gerrard gekregen.quote:
Waarmee heb je dat opgenomen? Erg scherp beeld namelijk!quote:
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb een steenoven in de tuin, ik maak mijn deeg zelf en beleg hem ook zelf. Stoer he.
HaDee PeeVeeErquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:25 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Waarmee heb je dat opgenomen? Erg scherp beeld namelijk!
Z'n tostiapparaat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:25 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Waarmee heb je dat opgenomen? Erg scherp beeld namelijk!
Er waren gisteren drie man tegelijk die mij voor gek verklaarden dat ik die Ospina wilde bouwen, nee die is heel slecht en Courtois was fantastisch zeiden ze. Dus maar geprobeerd want het was de goedkoopste optie, ach hij is niet slecht of zo maar ook niet fantastisch tot dusver.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Courtois goeddat had ik je van te voren wel kunnen vertellen dat hij fucking slecht is. Ospina is gewoon een goede keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |