Oh ok dan zal het wel echt zijn allemaal. Laat maar weten wanneer je een koud flesje Hertog in een minuut achterover kan kiepen en er echt van geniet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:02 schreef Wart01 het volgende:
[..]
nu wel maar niet tevaak en alleen corona
op FOK! welquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Want op internet heb je alleen slimme en mentaal pefecte mensen?
Maar hoe autistisch ben je nou precies? Dit om de amusementswaarde voor Fok! te bepalen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:02 schreef Wart01 het volgende:
[..]
nu wel maar niet tevaak en alleen corona
Ga jij hier je SC terreur jegens ts vrolijk verder zetten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar hoe autistisch ben je nou precies? Dit om de amusementswaarde voor Fok! te bepalen.
FOK! is zoiets mooisquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga jij hier je SC terreur jegens ts vrolijk verder zetten?
Mijn wat? Het is een belangstellende vraag.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
dat weet ik pas op 1 mei na onderzoek ggzquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar hoe autistisch ben je nou precies? Dit om de amusementswaarde voor Fok! te bepalen.
waarom ben je zo geobsedeerd met de sc's¿quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vergeet niet een topic aan te maken als je het weet he, we zijn oprecht benieuwdquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:08 schreef Wart01 het volgende:
[..]
dat weet ik pas op 1 mei na onderzoek ggz
dat ga ik ook doen dat beloof ik!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Vergeet niet een topic aan te maken als je het weet he, we zijn oprecht benieuwd
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:08 schreef Wart01 het volgende:
[..]
dat weet ik pas op 1 mei na onderzoek ggz
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef sinepedraap het volgende:
Als het nou blijkt dat de diagnose autisme is hè... Hoelang heb je dan nog?
Jij bent er toch ook nog steedsquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef sinepedraap het volgende:
Een week of 2. Autisme zaait vrij snel uit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef sinepedraap het volgende:
Dat is kleincellig autisme, maar dat komt niet vaak voor...quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een week of 2. Autisme zaait vrij snel uit.
geen idee? gewoon normaal denk ik het is geen lichamlijke ziekte dus snap dit niet helemaal?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef sinepedraap het volgende:
ze pesten je gwn man niets van aantrekkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef Wart01 het volgende:
[..]
geen idee? gewoon normaal denk ik het is geen lichamlijke ziekte dus snap dit niet helemaal?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:17 schreef Wart01 het volgende:
me internet word nu te traag dus ik ga maar tv kijken bedankt voor de normale tips en de rare berichten negeer ik maar gewoon!
tot een andere keer!
Als het niet leuk is, waarom vind je het dan grappig?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:17 schreef Annabel93 het volgende:
Mijn broertje heeft ook autisme, het is echt niet leuk dat jullie hier grappig over doen
sorry esperanzaquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:17 schreef Annabel93 het volgende:
Mijn broertje heeft ook autisme, het is echt niet leuk dat jullie hier grappig over doen
Zit zeker in de familie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:17 schreef Annabel93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |