Dat is hier wel de norm geloof ik, ja... man ik blijf dm mail krijgen hihiquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:49 schreef Cher- het volgende:
Jongens rosalinde93 heeft een foto in haar fobo. ALLEMAAL SNEL AANDACHT GEVEN!
gelukkig maar ja anders zou ik niet eens meer hier durven komen al kan ik wel wat hebben ben vaak genoeg gepest in mijn levenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze hebben je vast niet opgemerkt dan en dan ben je er goed mee weggekomen.
Dit topic gaat niet over jou. Blijf OT aandachtshoer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:17 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Dat is hier wel de norm geloof ik, ja... man ik blijf dm mail krijgen hihi
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat clubje in de SC zijn een stel autisten.
Jij bent echt heel gemeen he?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over jou. Blijf OT aandachtshoer.
haha frank is weggepest uit de klb sc en komt nu hier zijn frustraties uitenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wegpesten kunnen ze je niet hoor. Daar maken ze zichzelf veel te belachelijk voor. Zijn gewoon een stel verschoppelingen der maatschappij.
hey halloquote:
Zolang het verhaal maar goed is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:15 schreef kataklysm het volgende:
Sowieso al die hosselverhalen. Soms wel leuk om te lezen, maar de meeste zijn geschreven uit overcompensatie.
Zo jij bent wel een leuk meisje. Ben jij misschien geïnteresseerd in foto's van mijn piemel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:17 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Dat is hier wel de norm geloof ik, ja... man ik blijf dm mail krijgen hihi
Nooit geweest daar. Users staan mij tegen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef squirtgun het volgende:
[..]
haha frank is weggepest uit de klb sc en komt nu hier zijn frustraties uiten_!
alle sc'squote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef Wart01 het volgende:
wat zijn nou de gevaarlijke chats? udowu en iets met fenandes?
het is te laat om te ontkennenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit geweest daar. Users staan mij tegen.
Ja vind ik ook van jou. Komt ook omdat ik weet hoe mensen functioneren en veel mensen op het internet doen alsof ze iets zijn. Voorbeeld is ikjijallebei wel en verder kom ik niet zo op namen. Kom er maar gewoon voor uit dat je (tijdelijk) geen leven hebt, doe ik ook, doe jij ook. Soms zijn er gewoon tegenslagen in het leven en soms is je hele leven een tegenslag. Nou ja, prima.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja is waar wel inderdaad precies dat typemoet wel zeggen dat ik vind dat jij veel mensenkennis hebt.. lijkt beetje op die van mij soms.
Gek dat je op een forum zit als users je tegen staan...quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit geweest daar. Users staan mij tegen.
SHJN is ook wel gevaarlijk. Daar zitten wat woeste dames die niet te temmen zijn. Die hebben mij eens zover gekregen dat ik m´n tepel ging posten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef Wart01 het volgende:
wat zijn nou de gevaarlijke chats? udowu en iets met fenandes?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
SHJN is ook wel gevaarlijk. Daar zitten wat woeste dames die niet te temmen zijn. Die hebben mij eens zover gekregen dat ik m´n tepel ging posten.
Ik krijg weer rillingen als ik eraan denk. Wat een vreselijke vrouwen zijn dat.
autistquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
Het gebruik van kanker veroordelen, maar hier wel te pas en te onpas mensen uitmaken voor autisten. Lekker bezig.
Jij hebt een opgezwollen tepel en een vieze vetpens. Duidelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
SHJN is ook wel gevaarlijk. Daar zitten wat woeste dames die niet te temmen zijn. Die hebben mij eens zover gekregen dat ik m´n tepel ging posten.
Ik krijg weer rillingen als ik eraan denk. Wat een vreselijke vrouwen zijn dat.
Je hebt 't over mij maar ik noem hier letterlijk niemand autist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
Het gebruik van kanker veroordelen, maar hier wel te pas en te onpas mensen uitmaken voor autisten. Lekker bezig.
Lazer jij eens een eind op met je onzin.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef squirtgun het volgende:
zullen we anders bietje dinosaur jr luisteren met zyn allen
sorry ludoquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lazer jij eens een eind op met je onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |