Komen wel de geilste FOK!kers.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:01 schreef Cher- het volgende:
Zo gaat het in de Fernandes;
Juminelle: heb vandaag nieuwe hakken gekocht LOL ze zitten kanker heerlijk
Vaseline_: lol kanker tof gek heb gisteren keihard gespaced zat op de brommer dit dat *geeft een digitaal kusje aan jumii*
Jajong: ik hossel iedere dag 3 chicks kanker vet jong
Chocolatebear: goedzo jong ik gisteren ook 2 lol *geeft kanker harde schouderklop aan zijn mattie*
Kanker is daar echt een cool woord.
Klopt ja. Soms heb je een periode van geen leven in het leven en soms blijft die periode je hele leven durenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt je hebt ook wel gewone sociale mensen inderdaad,gewoon nuchter.
Maar denk dat de echte actieve fokkers niet echt heel sociaal zijn of de mensen die al erg lang lid zijn en nog steeds een behoorlijk aantal posts per dag hebbben.
en dat maakt die mensen direct sociaal vaardige personen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:50 schreef Meloewa het volgende:
Bepaalde mensen in mijn omgeving zie ik dit nooit doen, denk dat ze me ook een raar persoon zouden vinden als ze wisten dat ik me hier dagelijks mee bezig zou houden
hihaho wat een garpquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef Beelzebufo het volgende:
Is TS een neger? Dat zou wel verklaren waarom hij genegert wordt.
Ik lag dubbelquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef Beelzebufo het volgende:
ik zie geen plaatje?quote:
Daarom moet je daar ook niet komen. Sowieso die users die daar posten zijn niet helemaal 100% en daar wil je niet eens mee omgaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef Wart01 het volgende:
[..]
ik zie geen plaatje?
en dimens: dat is helemaal niks voor mij wil graag nog een beetje normaal meedoen hier en niet uitgekotst worden!
Ja dat inderdaad,bijv. Wise die sterft gewoon misschien wel al fokkend.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef Cher- het volgende:
[..]
Klopt ja. Soms heb je een periode van geen leven in het leven en soms blijft die periode je hele leven duren
we zullen zien hoe het loopt.
Nee ik weet goed het zit, omdat ik mijzelf als voorbeeld heb.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef ryan_gosling het volgende:
Meloewa je hebt best wel een vertekend beeld van de werkelijkheid volgens mij.
ik ben gewoon blank en in nederland geboren hoor?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef Beelzebufo het volgende:
Geeft vertekend beeld dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik weet goed het zit, omdat ik mijzelf als voorbeeld heb.
Ben jij zo asociaal dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt je hebt ook wel gewone sociale mensen inderdaad,gewoon nuchter.
Maar denk dat de echte actieve fokkers niet echt heel sociaal zijn of de mensen die al erg lang lid zijn en nog steeds een behoorlijk aantal posts per dag hebbben.
Ja maar zo gaat het daar gewoon. Praten over seks en hosselen terwijl ze ieder minuut van de dag online zijn, praten dat ze zoveel drugs hebben gehad maar nog wel achter de pc zitten te typen (trust me: dan zit je echt niet normaal op een computer te typen) en altijd maar gekanker. En roddelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Onderklasse he. Gepeupel praat graag zo.
Hahahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad,bijv. Wise die sterft gewoon misschien wel al fokkend.
Ik hoop dat ik voor mijn 21ste minimaal een leven heb gekregen.
Mwa er zijn nog andere isolementen.Maar die buitengelatenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
en dat maakt die mensen direct sociaal vaardige personen?
ok goed om te weten best gevaarlijk dus om daar te komen. ben er gelukkig maar heel kort geweestquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom moet je daar ook niet komen. Sowieso die users die daar posten zijn niet helemaal 100% en daar wil je niet eens mee omgaan.
niks mis met op FOK! zitten terwijl je kankerstrak staatquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja maar zo gaat het daar gewoon. Praten over seks en hosselen terwijl ze ieder minuut van de dag online zijn, praten dat ze zoveel drugs hebben gehad maar nog wel achter de pc zitten te typen (trust me: dan zit je echt niet normaal op een computer te typen) en altijd maar gekanker. En roddelen.
Onderklasse praat zelfs niet zo op het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |