niet haten op fernandes lurkersquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haten op de tofste SC van FOK!![]()
Overigens valt het me wel op dat bijna iedereen die wat over Fernandes te zeggen heeft ondertussen wel elk topic mee aan het lezen is. Hypocrieten.
Machiavellisme viert nu eenmaal hoogtij. We zijn allemaal lief aan de buitenkant maar we hebben allemaal een eigen agenda. Zo steekt de wereld nu eenmaal in elkaar, dat jij kennelijk die awareness niet hebt kunnen wij niets aan doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haten op de tofste SC van FOK!![]()
Overigens valt het me wel op dat bijna iedereen die wat over Fernandes te zeggen heeft ondertussen wel elk topic mee aan het lezen is. Hypocrieten.
rustig aan, frankquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Machiavellisme viert nu eenmaal hoogtij. We zijn allemaal lief aan de buitenkant maar we hebben allemaal een eigen agenda. Zo steekt de wereld nu eenmaal in elkaar, dat jij kennelijk die awareness niet hebt kunnen wij niets aan doen.
En die SC overschrijdt iedere fatsoensnorm, wat een reacties worden er daar geplaats zeg. Schandalig.
Zo echt wel, NSB'ertje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Machiavellisme viert nu eenmaal hoogtij. We zijn allemaal lief aan de buitenkant maar we hebben allemaal een eigen agenda. Zo steekt de wereld nu eenmaal in elkaar, dat jij kennelijk die awareness niet hebt kunnen wij niets aan doen.
En die SC overschrijdt iedere fatsoensnorm, wat een reacties worden er daar geplaats zeg. Schandalig.
Wat heeft de NSB daar mee te maken? Sla een geschiedenis boeken en lees je eens in waar de NSB voor staat i.p.v. er mee te gaan lopen smijten. Ik toon slechts iets aan en daar kun je wat tegenin brengen maar doe gewoon normaal en ga niet dit forum vervuilen met termen waar je kennelijk geen weet van hebt, dat staat nogal dom.quote:
je laat je wel kennen nu, tering zegquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat heeft de NSB daar mee te maken? Sla een geschiedenis boeken en lees je eens in waar de NSB voor staat i.p.v. er mee te gaan lopen smijten. Ik toon slechts iets aan en daar kun je wat tegenin brengen maar doe gewoon normaal en ga niet dit forum vervuilen met termen waar je kennelijk geen weet van hebt, dat staat nogal dom.
In de SC worden er dingen uitgekraamt die gewoon niet kunnen; onfatsoenlijk, smakeloos en schandalig. Dat ik dit zeg heeft niets met de NSB te maken, nogmaals doe gewoon normaal.
Als je vind dat we daar niet normaal doen blijf er dan ook gewoon lekker weg dan heb je er geen last vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat heeft de NSB daar mee te maken? Sla een geschiedenis boeken en lees je eens in waar de NSB voor staat i.p.v. er mee te gaan lopen smijten. Ik toon slechts iets aan en daar kun je wat tegenin brengen maar doe gewoon normaal en ga niet dit forum vervuilen met termen waar je kennelijk geen weet van hebt, dat staat nogal dom.
In de SC worden er dingen uitgekraamt die gewoon niet kunnen; onfatsoenlijk, smakeloos en schandalig. Dat ik dit zeg heeft niets met de NSB te maken, nogmaals doe gewoon normaal.
Dit is bijna een socios-isme.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
.
Ik ben allergisch voor dom geraaskal.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef squirtgun het volgende:
[..]
je laat je wel kennen nu, tering zeg
Ik vind dat je het je ook gewoon fatsoenlijk kunt houden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je vind dat we daar niet normaal doen blijf er dan ook gewoon lekker weg dan heb je er geen last vanzo simpel is het.
Linkjes van dergelijke reacties?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
In de SC worden er dingen uitgekraamt die gewoon niet kunnen; onfatsoenlijk, smakeloos en schandalig.
Maar niemand geeft dan ook om jouw mening. Als je die reacties niets vindt kom je er niet, simpel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind dat je het je ook gewoon fatsoenlijk kunt houden.
Dat was wel een walgelijke aantijging van mij ja.quote:
Frank is moppersmurf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef rosepetals het volgende:
Frank is volgens mij een beetje chagrijnig vandaag![]()
Dat wil zeggen, nog meer als normaal.
Desondanks op KLB blijven rondhangen grenst dan gewoon aan masochisme.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben allergisch voor dom geraaskal.
Couldn't care less.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef squirtgun het volgende:
eerst vond ik frank wel een coole user, maar nu vind ik hem echt een skkltjj
Ik ben altijd heel vrolijk. Ik lach de hele dag. Ik stel slechts de smakeloze reacties in de SC aan de kaak.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef rosepetals het volgende:
Frank is volgens mij een beetje chagrijnig vandaag![]()
Dat wil zeggen, nog meer als normaal.
Nou goed, weten we dat ook weer. Kan je nu weer rustig verderleven?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Couldn't care less.
[..]
Ik ben altijd heel vrolijk. Ik lach de hele dag. Ik stel slechts de smakeloze reacties in de SC aan de kaak.
It's a tough job but somebody has to do it. Ik snap het hoor Frank, doe je ding!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Couldn't care less.
[..]
Ik ben altijd heel vrolijk. Ik lach de hele dag. Ik stel slechts de smakeloze reacties in de SC aan de kaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |