Vergeet niet een topic aan te maken als je het weet he, we zijn oprecht benieuwdquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:08 schreef Wart01 het volgende:
[..]
dat weet ik pas op 1 mei na onderzoek ggz
dat ga ik ook doen dat beloof ik!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Vergeet niet een topic aan te maken als je het weet he, we zijn oprecht benieuwd
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:08 schreef Wart01 het volgende:
[..]
dat weet ik pas op 1 mei na onderzoek ggz
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef sinepedraap het volgende:
Als het nou blijkt dat de diagnose autisme is hè... Hoelang heb je dan nog?
Jij bent er toch ook nog steedsquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef sinepedraap het volgende:
Een week of 2. Autisme zaait vrij snel uit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef sinepedraap het volgende:
Dat is kleincellig autisme, maar dat komt niet vaak voor...quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een week of 2. Autisme zaait vrij snel uit.
geen idee? gewoon normaal denk ik het is geen lichamlijke ziekte dus snap dit niet helemaal?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef sinepedraap het volgende:
ze pesten je gwn man niets van aantrekkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef Wart01 het volgende:
[..]
geen idee? gewoon normaal denk ik het is geen lichamlijke ziekte dus snap dit niet helemaal?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:17 schreef Wart01 het volgende:
me internet word nu te traag dus ik ga maar tv kijken bedankt voor de normale tips en de rare berichten negeer ik maar gewoon!
tot een andere keer!
Als het niet leuk is, waarom vind je het dan grappig?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:17 schreef Annabel93 het volgende:
Mijn broertje heeft ook autisme, het is echt niet leuk dat jullie hier grappig over doen
sorry esperanzaquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:17 schreef Annabel93 het volgende:
Mijn broertje heeft ook autisme, het is echt niet leuk dat jullie hier grappig over doen
Zit zeker in de familie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:17 schreef Annabel93 het volgende:
Mijn autistische opa is lachend 90 geworden en is toen gestorven aan een zeikopmerking, dus dit kwetst mij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:17 schreef Annabel93 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn autistische opa is lachend 90 geworden en is toen gestorven aan een zeikopmerking, dus dit kwetst mij.
Dit vind ik een bepaalde grens overschrijden. Kan niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn autistische opa is lachend 90 geworden en is toen gestorven aan een zeikopmerking, dus dit kwetst mij.
Bepaalde dingen kunnen wel vaker niet, en toch gebeuren ze. It's a fucked up world out there, luitenant.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit vind ik een bepaalde grens overschrijden. Kan niet.
Haten op de tofste SC van FOK!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent er zo een van het Fernandes topic heh? Naar haar moet je dus nooit luisteren TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |