Goodlife inderdaad Frankquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, daar hebben we haar ook weer
Onze blowtjesrokert... Lekker he in de zon?![]()
Jij bent er zo een van het Fernandes topic heh? Naar haar moet je dus nooit luisteren TS.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een geroddel hier, stel ouwe wijven
Nee, alhoewel hij enige tijd geleden een topic over zijn autisme had aangemaakt. Volgens mij meent hij het.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:57 schreef Garisson72 het volgende:
Ik verdenk TS van trollheid. Sta ik hier alleen in?
Ja TS is duidelijk een goudeerlijke jongen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:57 schreef Garisson72 het volgende:
Nee, ik ben vrij zekerquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:57 schreef Garisson72 het volgende:
kan haast niet andersquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:57 schreef Garisson72 het volgende:
Hm, mja, hm. Voordeel van de twijfel, voorlopig. Maar we blijven alert!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, alhoewel hij enige tijd geleden een topic over zijn autisme had aangemaakt. Volgens mij meent hij het.
ok dit is dus wat ik bedoel, ik zie de grap niet? maar bedankt dat je het zegt zo kan ik hopelijk toch nog wat lerenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neem niet alles zo letterlijk man.
Hij lustte ook al geen bier. Zou wel echt zielig zijn als dit allemaal waar was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hm, mja, hm. Voordeel van de twijfel, voorlopig. Maar we blijven alert!
nu wel maar niet tevaak en alleen coronaquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hij lustte ook al geen bier. Zou wel echt zielig zijn als dit allemaal waar was.
Zie je eigen post, nee dusquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Want op internet heb je alleen slimme en mentaal pefecte mensen?
Oh ok dan zal het wel echt zijn allemaal. Laat maar weten wanneer je een koud flesje Hertog in een minuut achterover kan kiepen en er echt van geniet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:02 schreef Wart01 het volgende:
[..]
nu wel maar niet tevaak en alleen corona
op FOK! welquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Want op internet heb je alleen slimme en mentaal pefecte mensen?
Maar hoe autistisch ben je nou precies? Dit om de amusementswaarde voor Fok! te bepalen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:02 schreef Wart01 het volgende:
[..]
nu wel maar niet tevaak en alleen corona
Ga jij hier je SC terreur jegens ts vrolijk verder zetten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar hoe autistisch ben je nou precies? Dit om de amusementswaarde voor Fok! te bepalen.
FOK! is zoiets mooisquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ga jij hier je SC terreur jegens ts vrolijk verder zetten?
Mijn wat? Het is een belangstellende vraag.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
dat weet ik pas op 1 mei na onderzoek ggzquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar hoe autistisch ben je nou precies? Dit om de amusementswaarde voor Fok! te bepalen.
waarom ben je zo geobsedeerd met de sc's¿quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |