abonnement Unibet Coolblue
pi_111209225
Boekenplankjes zijn van Ikea, Ribba uit mn hoofd. Ik vind ze fijn!
Ze liggen bij de fotolijstjes in de winkel.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111209580
Thanks!

Ik heb weer een excuus om los te gaan bij de Ikea, yes!
pi_111209616
Marjolijntje O+
Heel lief kamertje, mooi!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111210759
wat n lief kamertje marjolijntje! O+
pi_111219671
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef Sannne het volgende:
Ik kom effe tussendoor.. Ik zag dit op de Ikea site en vind het zoooo leuk, moest het even delen!
[ afbeelding ]
die eendenhangzak heb ik in elins speelkast :)
  zondag 6 mei 2012 @ 20:35:27 #106
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111219910
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
het is ws wel minder praktisch.... maar wel een ruimtewinner.... kun je zo'n leuk bureautje onder zetten of een speelhoekje maken. Maar goed, hier ook niet dus.

Heb al wel leuke gezien, mja, flexa bijv. reteduur
Dat valt dus vies tegen hoor qua ruimtewinst.
Wij hadden eerst voor de jongens ook half hoogslapers....Alle zooi eronder...Maar ik vind het niks. Ook nie handig met bed verschonen enzo.

Nu hebben ze hun oude lage bedden weer (want ze slapen nu samen op 1 kamer), en ik heb van die boxen met wieltjes gekocht, die kunnen er mooi onder. ideaal.
pi_111263009
Mooi Marjolijntje!
Het aankleedkussen is erg fijn overigens, maar een crime om bij te vullen. Dat heb ik dus van de week in de tuin gedaan, niet handig. Binnen overigens ook niet, dan zit alles onder de bolletjes |:(
pi_112418004
Ik ben bezig met de nieuwe kamer voor mijn meiden, 5 en 2 jaar. Helaas ben ik niet heel sylisch aangelegd en totaal niet creatief met kwast, verf en figuurzaag. :+ Ik zoek eigenlijk leuke decoratie voor twee enorme witte lege muren. Er zit spachtelputz up, dus muurschildering of zoiets kan niet. En het budget is beperkt. O help. Wie geeft me een zetje in de goede richting?
Met een meidenkwartet
pi_112418338
ik had wat dingetjes voor mijn eigen meiden opgeslagen


medicijn/sleutelkastje aan de muur, simpele schilderijtjes in een lijstje, een plankje met koffertjes of doosjes erop en wat klein spul

en kistjes kistjes kistjes O+







gewoon wat leuke illustraties opplakken met masking tape?

bij www.psikhouvanjou.nl hebben ze ook erg leuke dingen aan de muur, van ansichtkaarten tot posters.

zoiets vond ik ook leuk, een ouderwets bordenrek uit de kringloop ofzo, geschilderd en als boekenrekje gebruikt.
:)
pi_112420875
O Mignonne O+
Een boekenhoekje. Ja, helemaal leuk!

Nog even verzinnen hoe ik het ga brengen dat het geen prinsessen barbie hello kitty kamer wordt....
Met een meidenkwartet
pi_112423103
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef Marjolijntje het volgende:
Boekenplankjes zijn van Ikea, Ribba uit mn hoofd. Ik vind ze fijn!
Ze liggen bij de fotolijstjes in de winkel.
Die vind ik ook zo leuk!

Leuke inspiratie Mignonne!!!

Hoe doen jullie dat met bijvoorbeeld mooie tekeningen enzo ophangen? Op de koelkast hangt er wat. En ik heb een soort snoertje met knijpertjes opgehangen. maar die is wel heel kort.
Daar moet iets anders voor worden verzonnen, wat wel een beetje stevig is. Voor in mijn nieuwe huis.

[ Bericht 20% gewijzigd door _Ingrid_ op 04-06-2012 14:03:06 ]
  maandag 4 juni 2012 @ 14:24:56 #112
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_112424324
Oooh Mignonne wat gaaf!!
Zo lief!!

Ik ben nog op zoek naar de juiste kleurencombinatie voor meisje & jongen. Mag midden juni los in hun kamer.Wil geen roze en blauw... iets met baby/grijsblauw met een andere kleur..

(Oja hema heeft tuinspullen voor 5 euro) ik vind het krukje en tuinkleed errug leuk.
pi_112424597
Oh Mignonne wat een heerlijke inspiratie!!

Wij zijn nu wat concreter aan het nadenken over wat er met O's kamer moet gebeuren wanneer ze naar een peuterbedje gaat... Zonder slaapzak kan ze uit haar bedje klimmen denken we..

Twijfel is de commode.. Hoe lang hebben jullie die in gebruik gehad?? Nu leg ik haar er nog dagelijks op met verschonen/afdrogen/aankleden..
Zonder de commode gaat er een wereld aan mogelijkheden open ;) maar dan mis ik wel het gemak van de commode..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_112424971
Wij hebben spijltjes uit de zijkant van haar bedje gehaald. Hoef ik haar ook niet meer te tillen. Ik denk dat we zo nog wel een half jaar extra met haar bedje kunnen doen en dan gaat ze meteen door naar een groot bed. Ze is nu trouwens 2 jaar 2 maanden. Oudste heeft tot 3 jaar in het ledikant gelegen.
Met een meidenkwartet
pi_112425116
Ik ben al helemaal klaar qua inspiratie, kan echt niet wachten tot ik mag beginnen <3
  maandag 4 juni 2012 @ 16:29:18 #116
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_112429706
Kd doe ss je inspiratie plaatsen <3
  maandag 4 juni 2012 @ 19:01:49 #117
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_112436094
Ik zal eens kijken in mn plaatjes album of ik iets babygrijsblauw heb
  maandag 4 juni 2012 @ 19:09:15 #118
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_112436415



en wij gaan ergens deze maand een wandje opnieuw behangen en ze krijgt nieuwe meubeltjes erbij. We hebben een bureautje uitgezocht, twijfelaar en een nieuwe kledingkast.

[ Bericht 21% gewijzigd door SacreCoeur op 04-06-2012 20:18:53 ]
pi_112437780
Ik ben op zoek naar leuke rol/vouw gordijnen voor in Yaro's nieuwe kamer. Nu heb ik alleen de site www.kidsfabrics.nl gezien, maar verder kan ik weinig vinden. Zijn er hier misschien nog tips?
pi_112438078
Potver! :( Kunnen jullie pinnen vanaf deze pagina?
pi_112438758
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef Lamb29 het volgende:
Twijfel is de commode.. Hoe lang hebben jullie die in gebruik gehad?? Nu leg ik haar er nog dagelijks op met verschonen/afdrogen/aankleden..
Zonder de commode gaat er een wereld aan mogelijkheden open ;) maar dan mis ik wel het gemak van de commode..
Wij hebben na onze verhuizing de commodes uit de kinderkamers gehaald en er één op onze kamer gezet. Dat werkt op zich oké, alleen is het wel lastig als een van ons uit wil slapen en er een kindje verschoond moet worden. Je kunt elders in huis natuurlijk ook een verschoningskussen neerleggen met wat luiers, maar dat vind ik zelf onhandig. Kortom: ik zou de commode geloof ik nog even erin houden, in ieder geval tot ze zindelijk is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_112438922
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef Lamb29 het volgende:
Oh Mignonne wat een heerlijke inspiratie!!

Wij zijn nu wat concreter aan het nadenken over wat er met O's kamer moet gebeuren wanneer ze naar een peuterbedje gaat... Zonder slaapzak kan ze uit haar bedje klimmen denken we..

Twijfel is de commode.. Hoe lang hebben jullie die in gebruik gehad?? Nu leg ik haar er nog dagelijks op met verschonen/afdrogen/aankleden..
Zonder de commode gaat er een wereld aan mogelijkheden open ;) maar dan mis ik wel het gemak van de commode..
In Yaro zijn nieuwe kamer komt geen commode, nu verschonen we toch ook vaak beneden waar we een los kussen hebben liggen.
pi_112439366
Wij gaan er nu wel een commode bijkopen. We gebruiken de commode nog regelmatig. Op onze kamer is geen plek. Wel wonen we gelijkvloers. We hoeven niet voor elke verschoning de trap op.

Nog wel getwijfeld over het kamertje, hoe en wat. De kamer waar caspertje inkomt is erg klein. Er staat een grote vaste kast in. Deze kunnen we voor de helft gebruiken (de andere helft heeft de deur aan de andere kant, de keuken). Er komt nu iig een commode in. Verder wachten we nog even met een bedje kopen. Als caspertje geboren wordt is Sofie 2 jaar en een maand. Ik heb geen idee of ze dan al over kan in een ander bedje. Caspertje gaat eerst toch nog in de wieg op onze kamer, en zodra hij/zij uit de wieg groeit zien we wel weer wat we doen. Het kan zijn dat we dan Sofie haar bedje op de babykamer zetten. En dat Sofie dan een groter bed of een ledikant van de ikea krijgt. Zo een waar de zijkant uit kan.
*poef* nu is het weg
pi_112439931
Wij kijken het ws nog eventjes aan... Ik denk dat ik de commode toch nog niet kan missen & zelf vind ze het ook nog erg gezellig op de commode..

Wij wonen in een maissionettewoning... Woonkamer/Balkon boven.. en de rest allemaal beneden.. Dus ik hoef voor verschonen alleen niet speciaal naar boven/beneden.. vaak zijn we er toch al..

This alleen zo'n verrekte ruimtevreter in haar kleine kamertje
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_112439979
Ik gebruik de commode amper eigenlijk. Alleen s avonds eigenlijk.
Overdag verschoon k m gewoon op de bank. In zijn kamer komt de commode ook niet terug.
Heeft hier ook te maken met het feit dat de commode op zolder is denk ik.

Hier vandaag weer even naar de ikea geweest.
Wilden eerst dit bed kopen voor floris



Maar wordt nu toch deze, vanwege de kleur. Anders wordt zn kamer zo wit. Komt ook een kast in die kleur.



Voor de kast zaten we te kijken naar deze (in die andere kleur dus) eigenlijk heb k geen dingen voor m die per se moeten hangen.



Maar thuis zag k deze ook op de site, dus nog even terug denk ik :')

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')