Zo ver ik weet is deze wet al aangenomenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Gulmez het volgende:
jongens, m'n vader heeft net de turkse vlag op het balkon gezet![]()
![]()
De val is officieel, alleen wanneer er verkiezingen komen is nog de vraag.![]()
We zijn verlost van dit kut kabinet!
Nu is mijn vraag, ik heb een wajong uitkering, omdat ik agressieaanvallen, en dus het bedrijf voor 50% word gesubsidieerd, en ik 1 keer per 3 weken een jobcoach heb..
Alleen, de wet door dit klote kabinet, zou vanaf 2013 alle wajongers worden herkeurd, en iedereen naar werken en vermogen gaan..
met wajong krijg je 75% van minimumloon, en WNV maar 70 %
Mijn vraag is, nu het kabinet is gevallen, vervalt dan automatisch ook werken naar vermogen, en betekend dit dat de Wajong blijft, of is dit al iets waar ze akkoord mee zijn gegaan, en betekend de val van het kabinet niet, dat deze maatregel niet doorgaat..
Dit zijn van die zaken die mensen aanzetten tot het stemmen op de PVV... Denk toch eens na..quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Gulmez het volgende:
jongens, m'n vader heeft net de turkse vlag op het balkon gezet![]()
![]()
jij weet niks van mijn persoonlijke situatie dus ga dan ook geen domen dingen roepen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als je agressief bent hoor je opgesloten te worden ipv in de wajong.Of met je turkse vlag terug naar turkije dat kan natuurlijk ook.
Ik ben iets van 50 procent arbeidsongeschikt verklaard, dus ik val straks in werken naar vermogen, en helaas niet meer in de wajong, als deze plannen overeind blijven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is deze wet al aangenomen
Maar boven de WWNV blijft de wajong bestaan.
Ik krijg niet helemaal duidelijk wat jou situatie nu is maar je werkgever zal nog steeds aanvulling kunnen krijgen als daar reden toe is
haha, nee, jullie zetten aan tot haat naar ons, geen dingen verdraaien meneerquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dit zijn van die zaken die mensen aanzetten tot het stemmen op de PVV... Denk toch eens na..
ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als je agressief bent hoor je opgesloten te worden ipv in de wajong.Of met je turkse vlag terug naar turkije dat kan natuurlijk ook.
Nee hoor, dat doe je zelf.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
haha, nee, jullie zetten aan tot haat naar ons, geen dingen verdraaien meneer
Maar je werkgever krijgt nog steeds een tegemoetkoming voor jouquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben iets van 50 procent arbeidsongeschikt verklaard, dus ik val straks in werken naar vermogen, en helaas niet meer in de wajong, als deze plannen overeind blijven.
Dit, ben je daar geboren of ben je nog van plan om terug te keren? Ik ben benieuwd.quote:
Daarmee suggereer je direct dat ik PVV stem.. Over generaliseren gesproken..quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
haha, nee, jullie zetten aan tot haat naar ons, geen dingen verdraaien meneer
Als jou ouders in japan gaan wonen en jij nederlands word opgevoed, en in je wijk nederlandse winkels, kappers en je nl vrienden daar hebt, ga mij niet zeggen dat je je dan een jappaner voeltquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:01 schreef Zamorak het volgende:
[..]
dit
[..]
Nee hoor, dat doe je zelf.
En waarom de Turkse vlag? We wonen in Nederland hoor.
Dat haalt niet weg dat het volkomen onlogisch is dat je de Turkse vlag uitzet als het Nederlandse kabinet valt. Hiermee zou je indirect suggereren dat Turkije per definitie een beter land dan Nederland is en dat dit als een overwinning kan worden gezien. Althans, zo vat men dat soms op. Als je het zo fijn vindt in Turkije, ga je daarheen. Anders accepteer je zoals het gaat als gast in dit land en moet je de boel niet gaan verdraaien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als jou ouders in japan gaan wonen en jij nederlands word opgevoed, en in je wijk nederlandse winkels, kappers en je nl vrienden daar hebt, ga mij niet zeggen dat je je dan een jappaner voelt
Dit is precies de reden waarom een groot deel van Nederland 'jullie' inmiddels uitkotstquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Als jou ouders in japan gaan wonen en jij nederlands word opgevoed, en in je wijk nederlandse winkels, kappers en je nl vrienden daar hebt, ga mij niet zeggen dat je je dan een jappaner voelt
Met je identiteitscrisisquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nederlanders staan er om bekend dit juist te doen, iets met VOC mentaliteit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat een racitische partij is opgedoekt, dat vieren wij, klaar wat jou mening is kan me niks intresseren sjappie, dus ik ga niet meer op je in.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:05 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dat haalt niet weg dat het volkomen onlogisch is dat je de Turkse vlag uitzet als het Nederlandse kabinet valt.
Maar waarom geef je dan geen antwoord?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dit, ben je daar geboren of ben je nog van plan om terug te keren? Ik ben benieuwd.
Je snapt het niet helemaalquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat een racitische partij is opgedoekt, dat vieren wij, klaar wat jou mening is kan me niks intresseren sjappie, dus ik ga niet meer op je in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |