abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110598576
jongens, m'n vader heeft net de turkse vlag op het balkon gezet _O_ _O_

De val is officieel, alleen wanneer er verkiezingen komen is nog de vraag. :W
We zijn verlost van dit kut kabinet!

Nu is mijn vraag, ik heb een wajong uitkering, omdat ik agressieaanvallen, en dus het bedrijf voor 50% word gesubsidieerd, en ik 1 keer per 3 weken een jobcoach heb..

Alleen, de wet door dit klote kabinet, zou vanaf 2013 alle wajongers worden herkeurd, en iedereen naar werken en vermogen gaan..
met wajong krijg je 75% van minimumloon, en WNV maar 70 %

Mijn vraag is, nu het kabinet is gevallen, vervalt dan automatisch ook werken naar vermogen, en betekend dit dat de Wajong blijft, of is dit al iets waar ze akkoord mee zijn gegaan, en betekend de val van het kabinet niet, dat deze maatregel niet doorgaat.. ;(

Weet iemand of ze al akkoord zijn gegaan, en als er eventueel een links kabinet komt, dat ze dit plan kunnen terugdraaien?

thanks
pi_110598690
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Gulmez het volgende:

De val is officieel, alleen wanneer er verkiezingen komen is nog de vraag. :W
We zijn verlost van dit kut kabinet!

Nu is mijn vraag, ik heb een wajong uitkering, omdat ik agressieaanvallen, en dus het bedrijf voor 50% word gesubsidieerd, en ik 1 keer per 3 weken een jobcoach heb..

Alleen, de wet door dit klote kabinet, zou vanaf 2013 alle wajongers worden herkeurd, en iedereen naar werken en vermogen gaan..
met wajong krijg je 75% van minimumloon, en WNV maar 70 %

Mijn vraag is, nu het kabinet is gevallen, vervalt dan automatisch ook werken naar vermogen, en betekend dit dat de Wajong blijft, of is dit al iets waar ze akkoord mee zijn gegaan, en betekend de val van het kabinet niet, dat deze maatregel niet doorgaat.. ;(
Zo ver ik weet is deze wet al aangenomen

Maar boven de WWNV blijft de wajong bestaan.
Ik krijg niet helemaal duidelijk wat jou situatie nu is maar je werkgever zal nog steeds aanvulling kunnen krijgen als daar reden toe is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 21 april 2012 @ 16:53:08 #3
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110598823
Als je agressief bent hoor je opgesloten te worden ipv in de wajong. :W Of met je turkse vlag terug naar turkije dat kan natuurlijk ook. :Y
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 21 april 2012 @ 16:53:30 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_110598842
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Gulmez het volgende:

Dit zijn van die zaken die mensen aanzetten tot het stemmen op de PVV... Denk toch eens na..
pi_110598896
De Wajong hervormingen waren al onder Balkenende ingezet. Dit kabinet voerde gewoon oude plannen uit en die plannen leiden gewoon een eigen leven, los van welk kabinet er ook zit.

[ Bericht 16% gewijzigd door Picchia op 21-04-2012 17:01:41 ]
  zaterdag 21 april 2012 @ 16:56:36 #6
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_110598991
Ga het leger in!
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_110599048
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als je agressief bent hoor je opgesloten te worden ipv in de wajong. :W Of met je turkse vlag terug naar turkije dat kan natuurlijk ook. :Y
jij weet niks van mijn persoonlijke situatie dus ga dan ook geen domen dingen roepen. :W
pi_110599071
Waarom een Turkse vlag? :?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_110599099
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zo ver ik weet is deze wet al aangenomen

Maar boven de WWNV blijft de wajong bestaan.
Ik krijg niet helemaal duidelijk wat jou situatie nu is maar je werkgever zal nog steeds aanvulling kunnen krijgen als daar reden toe is
Ik ben iets van 50 procent arbeidsongeschikt verklaard, dus ik val straks in werken naar vermogen, en helaas niet meer in de wajong, als deze plannen overeind blijven.
pi_110599134
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Dit zijn van die zaken die mensen aanzetten tot het stemmen op de PVV... Denk toch eens na..
haha, nee, jullie zetten aan tot haat naar ons, geen dingen verdraaien meneer
pi_110599197
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
dit
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Nee hoor, dat doe je zelf.

En waarom de Turkse vlag? We wonen in Nederland.
pi_110599256
quote:

[..]

Ik ben iets van 50 procent arbeidsongeschikt verklaard, dus ik val straks in werken naar vermogen, en helaas niet meer in de wajong, als deze plannen overeind blijven.
Maar je werkgever krijgt nog steeds een tegemoetkoming voor jou

En ja jij zult over de 50% aanvulling die je krijgt 5% minder krijgen. Maar dat zijn geen 100den euros hoor
Dus ik snap je probleem niet zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_110599294
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef Skv het volgende:
Waarom een Turkse vlag? :?
Dit, ben je daar geboren of ben je nog van plan om terug te keren? Ik ben benieuwd.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 21 april 2012 @ 17:03:38 #14
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_110599321
Ga naar je eigen land met je turkse vlag
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 21 april 2012 @ 17:04:23 #15
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_110599356
quote:

[..]

Daarmee suggereer je direct dat ik PVV stem.. Over generaliseren gesproken..
  zaterdag 21 april 2012 @ 17:04:34 #16
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_110599360
dubbel
pi_110599362
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:01 schreef Zamorak het volgende:

[..]

dit

[..]

Nee hoor, dat doe je zelf.

En waarom de Turkse vlag? We wonen in Nederland hoor.
Als jou ouders in japan gaan wonen en jij nederlands word opgevoed, en in je wijk nederlandse winkels, kappers en je nl vrienden daar hebt, ga mij niet zeggen dat je je dan een jappaner voelt
pi_110599398
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:04 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Als jou ouders in japan gaan wonen en jij nederlands word opgevoed, en in je wijk nederlandse winkels, kappers en je nl vrienden daar hebt, ga mij niet zeggen dat je je dan een jappaner voelt
Dat haalt niet weg dat het volkomen onlogisch is dat je de Turkse vlag uitzet als het Nederlandse kabinet valt. Hiermee zou je indirect suggereren dat Turkije per definitie een beter land dan Nederland is en dat dit als een overwinning kan worden gezien. Althans, zo vat men dat soms op. Als je het zo fijn vindt in Turkije, ga je daarheen. Anders accepteer je zoals het gaat als gast in dit land en moet je de boel niet gaan verdraaien.
pi_110599413
quote:

[..]

Dit is precies de reden waarom een groot deel van Nederland 'jullie' inmiddels uitkotst
pi_110599424
Dus als het kabinet van Gül valt kunnen we deze zomer in Turkijë met de nederlandse vlag zwaaien?
  zaterdag 21 april 2012 @ 17:06:14 #21
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_110599433
quote:

[..]

Met je identiteitscrisis :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_110599467
quote:

[..]

Nederlanders staan er om bekend dit juist te doen, iets met VOC mentaliteit.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_110599469
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:05 schreef Zamorak het volgende:

[..]

Dat haalt niet weg dat het volkomen onlogisch is dat je de Turkse vlag uitzet als het Nederlandse kabinet valt.
Dat een racitische partij is opgedoekt, dat vieren wij, klaar wat jou mening is kan me niks intresseren sjappie, dus ik ga niet meer op je in. ;)
pi_110599485
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Dit, ben je daar geboren of ben je nog van plan om terug te keren? Ik ben benieuwd.
Maar waarom geef je dan geen antwoord?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_110599495
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:06 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Dat een racitische partij is opgedoekt, dat vieren wij, klaar wat jou mening is kan me niks intresseren sjappie, dus ik ga niet meer op je in. ;)
Je snapt het niet helemaal
Je maakt je zelf nogal belachelijk

er is namelijk geen kabinet gevallen en er is al helemaal geen partij op gedoekt
haal die vlag maar weg dus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')