Vorige week maandag is het bekend geworden wie het BB-huis in gaan.
Meer weten? Mail me....p_kampen@hotmail.com...
er komt een blonde gozer in
er komt een 27 jarige bij
eentje heeft bruin haar
er schijnt ook een vrouw van boven de 30 in te komen
quote:Of stuur Tara erop af. Nadja woont in Groningen.
Op 09 september 2000 13:21 schreef Ulx het volgende:
Waarom moet ik je mailen? pleur het gewoon op het forum
quote:Niet dan?
Op 09 september 2000 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
alsof Groningen een klein gehucht is
quote:Steek onder de gordel?
Op 11 september 2000 14:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is in ieder geval groter dan Hoogeveen
quote:Gaat ws over die nieuwe lichting kippen...
Op 09 september 2000 11:22 schreef Nadja2 het volgende:
Een 24-jarige schoonheid zal het bb-huis ingaan.Vorige week maandag is het bekend geworden wie het BB-huis in gaan.
Meer weten? Mail me....p_kampen@hotmail.com...
![]()
"Beste redactie,
Naar alle waarschijnlijkheid zal woensdagavond een dag eerder dan het uitgezonden wordt de volgende strikt geheime bewoonster het Big-Brother huis betreden:
Naam: Bianca
Leeftijd: 24
De Big-Brother redactie geeft hier geen enkele commentaar op maar u staat verbaasd als deze Bianca èèn van de bewoonsters van de nieuwe Big Brother serie is!!
Groet,
BB-Fan"
Of ik 't moet geloven weet ik niet, maar dat zien we vanzelf wel zou ik zeggen
En dan heb ik dus ook geen in-side informatie meer......
Nieuwe bewoners: een tipje van de sluier
Maar liefst 11.000 mensen hebben zich aangemeld voor het nieuwe project in Almere. Boudewijn van Schaik, uitvoerend producent van het programma, wil nog niet veel kwijt over de nieuwe bewoners, alleen dat ‘het een unieke groep is met hele individuele karakters’.
Van Schaik licht toch nog een tipje van de sluier op. “De oudste is een man van 47 jaar die voorstander is van een rechtmatige wereld en daar ook voor uitkomt. Een andere bewoner is een vrouw van 32 jaar met een indrukwekkende, contrastrijke persoonlijkheid die voor heel wat verassingen kan zorgen. En dan is er nog een ‘surfboy’ van 22 jaar. Hij heeft vorig jaar niets gezien van het hele project, aangezien hij op wereldreis was. De jongste van het stel, tenslotte, is 19 jaar.’
Gelukkig mag presentator Beau Noël van Erven Dorens wel al iets meer zeggen. Sterker nog, er worden twee toekomstige bewoners gebeld. De eerste is Koos, en van beroep chauffeur gevaarlijke stoffen. Hij is, met zijn 47 jaar, de oudste van het stel maar ‘voelt zich jong genoeg om mee te doen’. Hieke, 29 jaar en receptioniste/telefoniste vindt zichzelf nog erg onrustig, vandaar haar deelname aan Big Brother. ‘Het zal heel anders zijn, maar we gaan er iets leuks van maken.’ Haar dochtertje van 2,5 jaar blijft bij papa thuis. Ze heeft er het volste vertrouwen in dat het goed komt. En de rest van de bewoners? Afwachten tot donderdag!
Enne, nee, we zijn nog steeds niet getrouwd...
Vorig jaar werd mijn ex daar ook benaderd... ze weigerde, dus namen ze maar een andere indische schone...
Is het alweer tijd voor een BB invalsplan??....eehhh Operation Message ball of zo iets?
NEEEEEEEEE! Alsjeblieft... alsjeblieft?
quote:hmmmm ik ben wel wat ouder hoor, ik ben 35
Op 11 september 2000 23:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Acnaib???
quote:hmmm ga ik 100 dagen met vakantie????
Op 13 september 2000 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en er is inderdaad een Bianca het huis ingegaan hoor ik net
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |