abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_332883
Een 24-jarige schoonheid zal het bb-huis ingaan.

Vorige week maandag is het bekend geworden wie het BB-huis in gaan.

Meer weten? Mail me....p_kampen@hotmail.com...

zaterdag 9 september 2000 @ 11:29:53 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_332884
laat me raden:

er komt een blonde gozer in

er komt een 27 jarige bij

eentje heeft bruin haar

er schijnt ook een vrouw van boven de 30 in te komen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Overall beste user 2022 zaterdag 9 september 2000 @ 13:21:25 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_332943
Waarom moet ik je mailen? pleur het gewoon op het forum
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 9 september 2000 @ 19:45:46 #4
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_333247
quote:
Op 09 september 2000 13:21 schreef Ulx het volgende:
Waarom moet ik je mailen? pleur het gewoon op het forum
Of stuur Tara erop af. Nadja woont in Groningen.
Destroy all dreamers with doubts and depression...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 september 2000 @ 23:43:03 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_333497
alsof Groningen een klein gehucht is
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_333777
quote:
Op 09 september 2000 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
alsof Groningen een klein gehucht is
Niet dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 september 2000 @ 14:54:41 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_334816
Het is in ieder geval groter dan Hoogeveen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 11 september 2000 @ 15:00:44 #8
5290 puffin
Fratercula arctica
pi_334827
quote:
Op 11 september 2000 14:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is in ieder geval groter dan Hoogeveen
Steek onder de gordel?
Vroeger............ Toen je nog een uur moest zwemmen voor een emmer water...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 september 2000 @ 15:29:33 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_334872
ja natuurlijk
  maandag 11 september 2000 @ 16:23:43 #10
5290 puffin
Fratercula arctica
pi_334991
blijkbaar een flinke steek want isa reageert niet echt...
Vroeger............ Toen je nog een uur moest zwemmen voor een emmer water...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 september 2000 @ 16:26:36 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_334996
Isa is ook niet thuis, en ik kan het weten
pi_335111
quote:
Op 09 september 2000 11:22 schreef Nadja2 het volgende:
Een 24-jarige schoonheid zal het bb-huis ingaan.

Vorige week maandag is het bekend geworden wie het BB-huis in gaan.

Meer weten? Mail me....p_kampen@hotmail.com...

Gaat ws over die nieuwe lichting kippen...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Admin maandag 11 september 2000 @ 23:36:39 #13
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_336185
Zojuist ontving ik onderstaand mailtje:

"Beste redactie,

Naar alle waarschijnlijkheid zal woensdagavond een dag eerder dan het uitgezonden wordt de volgende strikt geheime bewoonster het Big-Brother huis betreden:

Naam: Bianca
Leeftijd: 24

De Big-Brother redactie geeft hier geen enkele commentaar op maar u staat verbaasd als deze Bianca èèn van de bewoonsters van de nieuwe Big Brother serie is!!

Groet,

BB-Fan"

Of ik 't moet geloven weet ik niet, maar dat zien we vanzelf wel zou ik zeggen

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 september 2000 @ 23:39:16 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_336190
Acnaib???
pi_336840
Begint het nu al, de speculaties en roddels? Misschien wordt het dan toch nog wel net zo leuk als vorig jaar...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 september 2000 @ 12:13:07 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_336893
Weathergirl!!!!
Welkom terug
Ik heb je gemist
Is je hubbie (jullie zijn toch getrouwd inmiddels?) ook bij je? Dan pas is de groep compleet namelijk
pi_336903
De stemming zit en inderdaad goed in. Als ook het forum net zo leuk wodt als verleden jaar, gaan we een leuke tijd tegemoet.
pi_336990
Ook ik weet inmiddels een nieuwe bewooner van het bb-huis.Helaas kan ik nog niks zeggen,omdat anders alsnog de bewoning in het huis kan worden geweigerd....

En dan heb ik dus ook geen in-side informatie meer......

" Silence is also a form of speech."
pi_337285
Leul Leuk Leuk.....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_338107
Big brother wordt het programma van 1999 en 2000!

HUMMI RULEZZZZZ

pi_338161
Het schijnt dat er vooropnamen worden gemaakt, is er hiet niemand die een tapeje kan regelen ??
[b]Hey jij daar......Ja jij....wil jij de laatste FOK Headlines per mail ?.......Ja ?.........Klik [url=http://www.newszine.net]hier[/url][/b]..
  woensdag 13 september 2000 @ 02:03:04 #22
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_338712
(van BB site geplukt)

Nieuwe bewoners: een tipje van de sluier

Maar liefst 11.000 mensen hebben zich aangemeld voor het nieuwe project in Almere. Boudewijn van Schaik, uitvoerend producent van het programma, wil nog niet veel kwijt over de nieuwe bewoners, alleen dat ‘het een unieke groep is met hele individuele karakters’.

Van Schaik licht toch nog een tipje van de sluier op. “De oudste is een man van 47 jaar die voorstander is van een rechtmatige wereld en daar ook voor uitkomt. Een andere bewoner is een vrouw van 32 jaar met een indrukwekkende, contrastrijke persoonlijkheid die voor heel wat verassingen kan zorgen. En dan is er nog een ‘surfboy’ van 22 jaar. Hij heeft vorig jaar niets gezien van het hele project, aangezien hij op wereldreis was. De jongste van het stel, tenslotte, is 19 jaar.’

Gelukkig mag presentator Beau Noël van Erven Dorens wel al iets meer zeggen. Sterker nog, er worden twee toekomstige bewoners gebeld. De eerste is Koos, en van beroep chauffeur gevaarlijke stoffen. Hij is, met zijn 47 jaar, de oudste van het stel maar ‘voelt zich jong genoeg om mee te doen’. Hieke, 29 jaar en receptioniste/telefoniste vindt zichzelf nog erg onrustig, vandaar haar deelname aan Big Brother. ‘Het zal heel anders zijn, maar we gaan er iets leuks van maken.’ Haar dochtertje van 2,5 jaar blijft bij papa thuis. Ze heeft er het volste vertrouwen in dat het goed komt. En de rest van de bewoners? Afwachten tot donderdag!

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_338922
Tuurlijk Tarara, 'hubbie' ehm... (ben z'n nickname even kwijt...) nou ja hij dus wordt ook wel weer van de partij hoor! We gaan er weer net zo'n feessie van maken als vorig jaar. Toch?

Enne, nee, we zijn nog steeds niet getrouwd...

woensdag 13 september 2000 @ 11:29:27 #24
4605 KingShakur
back.... really...
pi_339028
Roddels??? Als je echte inside-info wil ga je lekker op vrijdagavond in eetcafe de Boer rondhangen in Almere-Haven, daar zit elke vrijdag de BB-redactie zich lazarus te zuipen... krijg je vanzelf genoeg te horen en als je mazzel hebt en er leuk uitziet word je daar nog eens gepolst of je interesse hebt om "in te vallen" als er iemand vertrekt...

Vorig jaar werd mijn ex daar ook benaderd... ze weigerde, dus namen ze maar een andere indische schone...

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 september 2000 @ 17:19:56 #25
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_339551
WeatherGirl, wat dacht je van Letterman?
  woensdag 13 september 2000 @ 17:45:45 #26
4294 Pell
...... choose
pi_339579
Heb via anderen gehoord dat een van de deelneemsters uit Someren(NB) afkomstig zou zijn. Dit bericht zou via de lokale omroep bekend gemaakt zijn. Naam en verdere gegevens worden natuurlijk niet bekend gemaakt.
Een dag niet ge.....,
is een dag niet geleefd.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 september 2000 @ 21:24:19 #27
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_339925
en er is inderdaad een Bianca het huis ingegaan hoor ik net
pi_339968
Het is toch niet een kloon van ene Bianca uit Rotterdam heh!!!
Hej Taradiboemdijeeeeeeeeeeeee!!....Tja we zijn weer terug.

Is het alweer tijd voor een BB invalsplan??....eehhh Operation Message ball of zo iets?

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_339983
He getsie nee toch he, toch niet weer zo'n tattoo-trut die zich geil stort op 10.000,-, daar een liposuctie van betaalt en vervolgens op TV vertelt hoe ze iedere week danst met haar lesbovriendinnen? De semi-psychologe die denkt alles en iedereen door te hebben maar nog niet eens hersens genoeg heeft voor de tafel van 1 ?

NEEEEEEEEE! Alsjeblieft... alsjeblieft?

pi_339991
Zie je WeatherGirl snapt het ook!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  woensdag 13 september 2000 @ 22:22:14 #31
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_340051
quote:
Op 11 september 2000 23:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Acnaib???
hmmmm ik ben wel wat ouder hoor, ik ben 35