quote:Grindcore, Anthraxxxxxx.
Op zondag 28 juli 2002 22:45 schreef Anthraxx het volgende:
kwle cover, maar ik hou niet zo van Black/Death (althans, ik gok dat het dat is).
quote:Poprock toch?
Op zondag 28 juli 2002 22:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
welnee dit is progrock
quote:HOEBA HOEBA HOP! Rompeprop's muziek!
Op zondag 28 juli 2002 22:46 schreef Summoner het volgende:[..]
Grindcore, Anthraxxxxxx.
quote:Nee, totaal niet.
Op zondag 28 juli 2002 23:13 schreef Evil het volgende:
Summoner, is de nieuwe van Thyrfing te vergelijken met Valdr Galga of met Urkraft??
Veel agressiever en meer duisternis. Andere folk instrumenten en veel meer variatie in de vocalen.
En erg goed.
quote:Zal er ff goed over nadenken....
Op zondag 28 juli 2002 23:15 schreef Summoner het volgende:Nee, totaal niet.
Veel agressiever en meer duisternis. Andere folk instrumenten en veel meer variatie in de vocalen.
En erg goed.
quote:En hoe bevalt het eerste weekend zonder CP????
Op zondag 28 juli 2002 23:13 schreef Anthraxx het volgende:Goeie avond
quote:Thuis doe ik net zoveel als daar: Niets dus
Op zondag 28 juli 2002 23:20 schreef Evil het volgende:[..]
En hoe bevalt het eerste weekend zonder CP????
Nah, het bevalt wel. 3 Weken CP is teveel en je moet toch ooit een thuiskomen. Je kan er niet blijven wonen
quote:Vind een weekend vaak te kort maar een aantal weken weer te lang....
Op zondag 28 juli 2002 23:21 schreef Anthraxx het volgende:Thuis doe ik net zoveel als daar: Niets dus
Nah, het bevalt wel. 3 Weken CP is teveel en je moet toch ooit een thuiskomen. Je kan er niet blijven wonen
Jammer dat je geen eekhoorntjes had....
Waar ligt de kempervennen ook al weer?? Bij welke plaats??
quote:Westerhoven of Valkenswaard (beide 3 kilometer ervandaan)
Op zondag 28 juli 2002 23:25 schreef Evil het volgende:[..]
Vind een weekend vaak te kort maar een aantal weken weer te lang....
![]()
Jammer dat je geen eekhoorntjes had....
Waar ligt de kempervennen ook al weer?? Bij welke plaats??
Oh, ik ben daar ook mijn droomauto tegengekomen:
quote:Als het goed is waren alle huisnummer verdeeld in dieren....
Op zondag 28 juli 2002 23:28 schreef Anthraxx het volgende:Westerhoven of Valkenswaard (beide 3 kilometer ervandaan)
Oh, ik ben daar ook mijn droomauto tegengekomen:
(Daar ben ik afgelopen november geweest namelijk)
quote:Klopt... Wij zaten in 224, en dat was Forel. Overigens hoefde we niet meer dan 5 stappen te zetten en we waren al bij de plaza. Echt dichtbij zaten we
Op zondag 28 juli 2002 23:30 schreef Evil het volgende:[..]
Als het goed is waren alle huisnummer verdeeld in dieren....
0 voor Schilpad
1 voor Eend
2 vooe Eekhoorn enz....(Daar ben ik afgelopen november geweest namelijk)
Alleen 's nachts zo'n pleuris herrie met die dronken jongeren die er vandaan trekken
quote:Wij zaten in de 600, ik geloof een konijn....
Op zondag 28 juli 2002 23:32 schreef Anthraxx het volgende:Klopt... Wij zaten in 224, en dat was Forel. Overigens hoefde we niet meer dan 5 stappen te zetten en we waren al bij de plaza. Echt dichtbij zaten we
Alleen 's nachts zo'n pleuris herrie met die dronken jongeren die er vandaan trekken
Alleen moesten we toen nog wel het hele park doorlopen wilde je bij de plaza zijn, en eigenlijk is dat de enige plaats waar nog wat te doen was....
En helaas ging dat al om 00.00 uur dicht....
quote:Ik hoefde niet zonodig bij de vrouwtjes daar te zitten. Meer dan de helft was < 12 en de rest waren BrEeZaH sletjes met de grootste hoepelringen die je maar kon bedenken. Nee bedankt. Het ergste is nog dat ze Karaoke hebben als jij net staat te biljarten. Van schrik niet meer goed kunnen spelen die avond
Op zondag 28 juli 2002 23:36 schreef Evil het volgende:[..]
Wij zaten in de 600, ik geloof een konijn....
En 's nachts na 12en bij de geitjes op 900, want daar zaten 6 jongens in 1 huis (eigenlijk 8 maar er waren er al 2 het terrein af geschopt....![]()
)
Alleen moesten we toen nog wel het hele park doorlopen wilde je bij de plaza zijn, en eigenlijk is dat de enige plaats waar nog wat te doen was....
En helaas ging dat al om 00.00 uur dicht....![]()
quote:Mijn diepste medeleven
Op zondag 28 juli 2002 23:38 schreef Anthraxx het volgende:
bedankt. Het ergste is nog dat ze Karaoke hebben als jij net staat te biljarten.
quote:Toch nog een voordeeltje als je maar een lang weekend gaat....
Op zondag 28 juli 2002 23:38 schreef Anthraxx het volgende:Ik hoefde niet zonodig bij de vrouwtjes daar te zitten. Meer dan de helft was < 12 en de rest waren BrEeZaH sletjes met de grootste hoepelringen die je maar kon bedenken. Nee bedankt. Het ergste is nog dat ze Karaoke hebben als jij net staat te biljarten. Van schrik niet meer goed kunnen spelen die avond
Maaruh, daarentegen had je wel een compleet hoempapa orkest op zondagmorgen daar staan spelen, zingen en dansen....
quote:misschien moet je toch een keertje een lang weekend in het voor of najaar gaan, want dan loopt er af en toe toch echt wel leuk spul rond hoor....
Op zondag 28 juli 2002 23:38 schreef Anthraxx het volgende:Ik hoefde niet zonodig bij de vrouwtjes daar te zitten. Meer dan de helft was < 12 en de rest waren BrEeZaH sletjes met de grootste hoepelringen die je maar kon bedenken. Nee bedankt. Het ergste is nog dat ze Karaoke hebben als jij net staat te biljarten. Van schrik niet meer goed kunnen spelen die avond
quote:Niet gehoord gelukkig. Als ik ze wel gehoord had, had ik ze vermoord
Op zondag 28 juli 2002 23:42 schreef Evil het volgende:[..]
Toch nog een voordeeltje als je maar een lang weekend gaat....
![]()
Maaruh, daarentegen had je wel een compleet hoempapa orkest op zondagmorgen daar staan spelen, zingen en dansen....
quote:Een Metalheads Unite weekend in zo'n huisje?
Op zondag 28 juli 2002 23:43 schreef Evil het volgende:[..]
misschien moet je toch een keertje een lang weekend in het voor of najaar gaan, want dan loopt er af en toe toch echt wel leuk spul rond hoor....
Zouden ZE dat aandurven?
quote:* Evil had meteen een humeur van hier tot Tokyo....
Op zondag 28 juli 2002 23:44 schreef Anthraxx het volgende:Niet gehoord gelukkig. Als ik ze wel gehoord had, had ik ze vermoord
Maar later die dag is dat weer wat opgeklaard door toch leuke dingen te doen op de laatste dag aldaar....
quote:Wie is ZE????
Op zondag 28 juli 2002 23:44 schreef Anthraxx het volgende:Een Metalheads Unite weekend in zo'n huisje?
Zouden ZE dat aandurven?
* Evil zou zich er meteen voor opgeven....
quote:ZE == CenterParcs
Op zondag 28 juli 2002 23:46 schreef Evil het volgende:[..]
Wie is ZE????
* Evil zou zich er meteen voor opgeven....
![]()
quote:Nie vertellen dat je met een groep Metalheads aankomt, kunnen ze je nie weigeren ook....
Op zondag 28 juli 2002 23:46 schreef Anthraxx het volgende:ZE == CenterParcs
Ik ga mijn bed proberen op te zoeken
Mijn foto's zet ik morgen wel allemaal ff online, mocht er iemand geintresseerd zijn. Dat busje komt ook vanuit mijn vakantiefotoboek. (heb er 120 gemaakt geloof ik).
Truste
quote:Jamaar Lullen kun je ook IN het huisje, en dan doen ze echt nie moeilijk hoor....
Op zondag 28 juli 2002 23:50 schreef Anthraxx het volgende:
Genoeg geluld eigenlijkIk ga mijn bed proberen op te zoeken
Mijn foto's zet ik morgen wel allemaal ff online, mocht er iemand geintresseerd zijn. Dat busje komt ook vanuit mijn vakantiefotoboek. (heb er 120 gemaakt geloof ik).
Truste
En ik wilde net hetzelfde gaan voorstellen....
Drijf morgenochtend ook vroeg mn nest weer uit met deze hitte....
Ben wel benieuwd naar je foto's dus neem morgen wel ff een kijkje als je ze online gezet hebt....
Truste....
Het wordt weer een warme dag vandaag....
quote:Helaas wel ja, en voorlopig blijft dat ook nog een paar dagen zo....
Op maandag 29 juli 2002 10:15 schreef Ultrawuft het volgende:
moggetis gvd al warm
quote:Veel plezier....
Op maandag 29 juli 2002 11:12 schreef Ultrawuft het volgende:
joah. daarom gaat ik nu naar het strand.tot vanavond
* Evil blijft liever in de schaduw in de tuin liggen....
Grote kans dat Evil volgende week bij de notaris zit om het voorlopig koopcontract te ondertekenen....
quote:gefeliciteerd
Op maandag 29 juli 2002 13:25 schreef Evil het volgende:
Toch nog een lichtpuntje in deze warme dagen:Grote kans dat Evil volgende week bij de notaris zit om het voorlopig koopcontract te ondertekenen....
![]()
quote:ik heb geen tuin
Op maandag 29 juli 2002 12:43 schreef Evil het volgende:[..]
Veel plezier....
* Evil blijft liever in de schaduw in de tuin liggen....
dus het water is het enige verkoeling wat ik zo kan zoeken.
quote:* Evil over een paar maanden ook nie meer, en ook geen balkon....
Op maandag 29 juli 2002 17:49 schreef Ultrawuft het volgende:ik heb geen tuin
en mijn zolderkamer is ongeveer 45 gradendus het water is het enige verkoeling wat ik zo kan zoeken.
quote:ik zit nu met een soort s uperman cape om die zeiknat is
Op maandag 29 juli 2002 18:32 schreef Evil het volgende:[..]
* Evil over een paar maanden ook nie meer, en ook geen balkon....
Zie dan wel hoe ik dat ga doen....
Kom rond half 12 wel weer eens terug....
Hopelijk is het dan wat koeler buiten en wat drukker hier....
quote:Is Chris DeGarmo eik al weer etrug?
Op maandag 29 juli 2002 21:47 schreef Seborik het volgende:
Weet iemand meer over het nieuwe Queensrÿche-album dat dit jaar uit zou moeten komen?
quote:Aan de line-up te zien die op de site staat niet.
Op maandag 29 juli 2002 21:48 schreef MuadDib het volgende:[..]
Is Chris DeGarmo eik al weer etrug?
- Eddie Jackson
- Kelly Gray
- Jeff Tate
- Michael Wilton
- Scott Rockenfield
quote:empire dvd????
Op maandag 29 juli 2002 21:51 schreef Seborik het volgende:
De Empire-dvd moet 30 juli in de winkels liggen btw.
quote:Als ik wat geld overhou na het DVD-geweld dat in het najaar gaat losbarsten schaf ik ze denk ik wel aan.
Op maandag 29 juli 2002 22:23 schreef Seborik het volgende:
The Osbournes op DVD, zou iemand dat kopen? Zo leuk vond ik het nu ook weer niet, dat ik de verzamelde "fucks" van Ozzy op een dvd'tje zou willen hebben.
quote:tis inderdaad nogal warm ja
Op maandag 29 juli 2002 23:01 schreef Ultrawuft het volgende:
hailzo ik zweet nu al van ghet typen
morgen beter hopelijk
quote:nopez
Op maandag 29 juli 2002 23:11 schreef Tokus het volgende:[..]
tis inderdaad nogal warm ja
morgen beter hopelijk
30 graden en regen en ontweer.
quote:Nee, en ik geloof ook niet dat dat zo snel ging gebeuren, als ik de interviews zo eens las.
Op maandag 29 juli 2002 21:48 schreef MuadDib het volgende:[..]
Is Chris DeGarmo eik al weer etrug?
quote:
Op maandag 29 juli 2002 21:50 schreef Seborik het volgende:[..]
Aan de line-up te zien die op de site staat niet.
- Eddie Jackson
- Kelly Gray
- Jeff Tate
- Michael Wilton
- Scott Rockenfield
quote:Hmm, hoezo niet? Heb dit net van de site overgetikt.
Op maandag 29 juli 2002 23:14 schreef Tokus het volgende:[..]
quote:dan mogen ze dat deel wel 's updaten:
Op maandag 29 juli 2002 23:15 schreef Seborik het volgende:[..]
Hmm, hoezo niet? Heb dit net van de site overgetikt.
quote:http://www.queensryche.com/latest_news/latest_news_may02.html
MONDAY MAY 13th, 2002
Queensrÿche has reported to me today that Kelly Gray is no longer in the band. No details were given at this time, nor has a replacement been announced. More details will be announced in the coming weeks.
Het werk op de kartbaan is nu erg leuk en gezellig. En elke dag komt in de bar Wasted years en The Wickermna voorbij (uiteraard Iron Maiden), want de gasten waarme ik werk, luisteren alleen maar naar house en dat moet dus anders!
En de meet met Saxon gaat nu zeker door
quote:Een waardige zaak. Succes ermee.
Op dinsdag 30 juli 2002 00:26 schreef Kipman het volgende:
Het werk op de kartbaan is nu erg leuk en gezellig. En elke dag komt in de bar Wasted years en The Wickermna voorbij (uiteraard Iron Maiden), want de gasten waarme ik werk, luisteren alleen maar naar house en dat moet dus anders!
quote:Wow! Interview?
En de meet met Saxon gaat nu zeker door
quote:Nee, geen interview (nog niet tenminste). Maar even een praatje, handtekening op Killing ground en op de foto kan allemaal wel
Op dinsdag 30 juli 2002 00:32 schreef Summoner het volgende:[..]
Een waardige zaak. Succes ermee.
[..]Wow! Interview?
Ik kwam zaterdag rond twaalf uur terug van m'n werk naar mijn auto bij de Buze en zag een lekker lange rij en een coole metalmarket. Ik hoopte stiekem dat ik daar wel kon rondneuzen, maar helaas. Was best wel jammer dat ik niet kon.
I've got a leather jacket, I've got a leather jacket!
Btw: bij de schoenmaker waren ze Judas Priest aan het draaien en in een restaurant de Scorpions
" hello sir, what's your name?"
"Westerling"
"would you like some transport?"
"no, I would like to commit a coupe, colonize your ass and make lots of money"
"....sure you don't want transport?"
Ik had gister trouwens de chick voor Seb gevonden in Sanur, maar die trut wilde met haar wulpse lijf niet netjes voor de camera staan.
quote:Aha en ze pastte natuurlijk ook niet in je koffer.
Op dinsdag 30 juli 2002 05:24 schreef Witchfynder het volgende:
Ik had gister trouwens de chick voor Seb gevonden in Sanur, maar die trut wilde met haar wulpse lijf niet netjes voor de camera staan.
Wie neemt er nu 60 cd's mee op vakantie?
quote:Tja, de warmte doet nogal wat rare dingen met de mensen
Op maandag 29 juli 2002 23:12 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik zit zelfs foute house uit begin jaren 90 te draaien
Hopelijk is het later vanmiddag wat uit te houden met de voorspelde buien....
quote:laten we het hopen ja
Op dinsdag 30 juli 2002 10:11 schreef Evil het volgende:
Mogguh....Hopelijk is het later vanmiddag wat uit te houden met de voorspelde buien....
quote:This 35 in de schaduw met alleen maar zon....
Op dinsdag 30 juli 2002 16:08 schreef Ultrawuft het volgende:
tis hier 33 graden en bewokt
heel smerig weer.
quote:Gaaf, al ben ik pas des avonds heen gegaan. Maar het ging me toch voornamelijk om Destruction!!
Op dinsdag 30 juli 2002 00:45 schreef Kipman het volgende:
Summoner, hoe was Stonehenge?????????????
quote:Ja, die market was tof. met een hoop aanbiedingen, waar ik natuurlijk meteen m'n geld opmaakte. Ze hadden er zelfs toffe cd's voor 4 en 7 euro!
Ik kwam zaterdag rond twaalf uur terug van m'n werk naar mijn auto bij de Buze en zag een lekker lange rij en een coole metalmarket. Ik hoopte stiekem dat ik daar wel kon rondneuzen, maar helaas. Was best wel jammer dat ik niet kon.
quote:Hehe, WF heeft goed schik!
Op dinsdag 30 juli 2002 05:24 schreef Witchfynder het volgende:
Btw Seb: ik heb tegen de 60 cd's bij me
Maar kan de helaas niet de hele dag horen. Onze chauffeur zette gister ineens P.O.D. op. Zuigband, maar het verzacht het leed een beetje.![]()
Ik heb hem Finntroll aangeraden. LOLIk had gister trouwens de chick voor Seb gevonden in Sanur, maar die trut wilde met haar wulpse lijf niet netjes voor de camera staan.
quote:Als jij gewoon naar een winkel gaat om cd's te kopen en ze niet via internet besteld, waar haal je ze dan? Ik zie die namen die opnoemt echt nooit staan.
Op dinsdag 30 juli 2002 19:48 schreef Summoner het volgende:
Ja, die market was tof. met een hoop aanbiedingen, waar ik natuurlijk meteen m'n geld opmaakte. Ze hadden er zelfs toffe cd's voor 4 en 7 euro!![]()
quote:Ik haal zelden met voorbedachte rade cd's in de winkel. Ik koop wel es een cdtje in de winkel, bijv. FRS, maar dan alleen als het een erg lage prijs is en ik zeker weet dat ik hem niet goedkoper kan krijgen als ik hem bestel.
Op dinsdag 30 juli 2002 22:13 schreef Seborik het volgende:[..]
Als jij gewoon naar een winkel gaat om cd's te kopen en ze niet via internet besteld, waar haal je ze dan? Ik zie die namen die opnoemt echt nooit staan.
Af en toe ga ik wel es naar een metal speciaal zaak zoals de State of Art in Nijmegen, maar daar zoek ik rare items en aanbiedingen.
Voor de rest bestel ik alles via internet.
quote:Meestal per machtiging, maar ik betaal ook vaak vooraf. Dat laatste vooral bij particulieren.
Op woensdag 31 juli 2002 00:21 schreef Evil het volgende:
Hoe doe je dat dan met betalen??
vraag je een machtiging aan of vermeld je je banknummer??
quote:Ik waag nog niet eens een poging..
Op woensdag 31 juli 2002 00:15 schreef Evil het volgende:
Nog meer mensen die nie kunnen slapen??
tegen 4:00 ofzo gaat ik eht wel proberen.
quote:Onder rembours is inderdaad wel veiliger, maar ik heb echter nooit problemen ondervonden. Pas als ik er problemen mee krijg, zal ik onder rembours gaan bestellen.
Op woensdag 31 juli 2002 00:43 schreef Seborik het volgende:
Ik betaal via internet het liefste met een acceptgiro of onder rembours.
quote:Bovendien is onder rembours versturen een stuk prijziger.
Op woensdag 31 juli 2002 00:56 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Onder rembours is inderdaad wel veiliger, maar ik heb echter nooit problemen ondervonden. Pas als ik er problemen mee krijg, zal ik onder rembours gaan bestellen.
quote:Ligt er ook aan waar, als er 2 euro bij komt vind ik dat niet zo'n ramp, dan weet ik toch zeker dat het veilig en netjes aankomt.
Op woensdag 31 juli 2002 00:58 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Bovendien is onder rembours versturen een stuk prijziger.
quote:Ideetje! Daar gaan wij eens een keer samen naar toe! Ik wil daar altijd al eens kijken!
Op dinsdag 30 juli 2002 23:05 schreef Summoner het volgende:[..]
Af en toe ga ik wel es naar een metal speciaal zaak zoals de State of Art in Nijmegen, maar daar zoek ik rare items en aanbiedingen.
quote:Poison
Op woensdag 31 juli 2002 02:09 schreef Seborik het volgende:
Als je "Hey Stoopid" van Alice Cooper gaaf vind, welke zijn dan nog meer aanraders van hem?
Rond 1 Oktober is het huis van MIJ!!!!
Eindelijk meubels bestellen en over 2 maanden zullen jullie me veel minder zien posten....
quote:Nou, gefeliciteerd!
Op woensdag 31 juli 2002 09:47 schreef Evil het volgende:
Rond 1 Oktober is het huis van MIJ!!!!![]()
Eindelijk meubels bestellen en over 2 maanden zullen jullie me veel minder zien posten....
Nou, jammer
quote:dank je
Op woensdag 31 juli 2002 10:46 schreef Kipman het volgende:Nou, gefeliciteerd!
Nou, jammer
Sorry, voorlopig geen internet in mn eigen huissie, maar 1 keer per week ben ik nog bij mn ouders, dus dan laat ik mn neus hier ook weer zien....
En met meetings blijf ik ook komen hoor....
quote:gefeliciteerd!!
Een goedemorgen iedereen!!!!![]()
![]()
quote:je ken toch ook gewoon inbellen??
Op woensdag 31 juli 2002 14:48 schreef Evil het volgende:[..]
dank je
Sorry, voorlopig geen internet in mn eigen huissie, maar 1 keer per week ben ik nog bij mn ouders, dus dan laat ik mn neus hier ook weer zien....
En met meetings blijf ik ook komen hoor....
quote:dat gaat me handen vol met geld kosten, en ik heb waarschijnlijk nie eens geld om fatsoenlijk te eten, of uit te gaan, dus nee, zelfs dat zit er nie in....
Op woensdag 31 juli 2002 14:53 schreef Ultrawuft het volgende:je ken toch ook gewoon inbellen??
Als je het af ent oe doet is het niet zo duur.
Jullie zullen het met minimaal 1 keer per week moeten doen....
quote:hmm, ok, wel jammer opzich.
Op woensdag 31 juli 2002 14:58 schreef Evil het volgende:[..]
dat gaat me handen vol met geld kosten, en ik heb waarschijnlijk nie eens geld om fatsoenlijk te eten, of uit te gaan, dus nee, zelfs dat zit er nie in....
Jullie zullen het met minimaal 1 keer per week moeten doen....
maar even een vraagje.
Als een eigen huis zoveel kost, dat je niet eens fatsoenlijk eten kan halen is het dan wel waard??
had je dan bv niet eerst beter iets kunnen huren,zodat je kan sparen (maar aan de andere kant een beetje huurhuis kost in een stad ook al bijna 1000 gulden per maand).
naja iig een tip van iemand met weinig geld.
Dirk van den Broek en Aldi
remembers those words
quote:Het is me zoveel waard, dat het helemaal van mij is, en ik het behoorlijk kan inrichten....
Op woensdag 31 juli 2002 15:50 schreef Ultrawuft het volgende:hmm, ok, wel jammer opzich.
maar even een vraagje.
Als een eigen huis zoveel kost, dat je niet eens fatsoenlijk eten kan halen is het dan wel waard??
had je dan bv niet eerst beter iets kunnen huren,zodat je kan sparen (maar aan de andere kant een beetje huurhuis kost in een stad ook al bijna 1000 gulden per maand).
naja iig een tip van iemand met weinig geld.
Dirk van den Broek en Aldi
remembers those words
quote:huren is ook niet goedkoop nee, tegenwooridg ook al onbetaalbaar en als je nu ene mooier plekje hebt.......
Op woensdag 31 juli 2002 16:00 schreef Evil het volgende:[..]
Het is me zoveel waard, dat het helemaal van mij is, en ik het behoorlijk kan inrichten....
En ik ben veel minder kwijt dan in een huurhuis en ik heb veel meer ruimte dan een huurhuis. In een huurhuis kan ik 1 of 2 kamers krijgen, heb nu een soort 4 kamer appartement....
Ik kan het me op dit moment veroorloven, maar ik moet dus wel een aantal dingen laten, zoals vaak uitgaan, of uitgebreid eten en drinken inkopen of eigen internetverbinding of vaste foon....
De eerste paar jaar zal ik krap zitten, maar het is wel te doen, en ik krijg er iets heel moois voor terug, en daar gaat het bij mij om....
Ik wens je iig veel plezier en succes in je nieuwe huis!
quote:Waarom krijgen jullie het mooiere weer.
Op woensdag 31 juli 2002 16:53 schreef Ultrawuft het volgende:
wow vette storm hier nu.gewoon geen regen maar hoosbuien
quote:omdat wij reserve duitsers zijn en het daarom al zo zwaar hebben
Op woensdag 31 juli 2002 16:59 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Waarom krijgen jullie het mooiere weer.
![]()
quote:Welke is erger?
Op woensdag 31 juli 2002 17:39 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik ben verslaafd aan Pokémon en Heartbreak High.
quote:Ik denk Heartbreak High, Pokémon is ten minste nog lieV.
Op woensdag 31 juli 2002 17:46 schreef MuadDib het volgende:[..]
Welke is erger?
quote:Dat schattige zustertje?
Op woensdag 31 juli 2002 17:47 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Pokémon is ten minste nog lieV.
![]()
quote:Nee, Pikachu.
Op woensdag 31 juli 2002 17:50 schreef MuadDib het volgende:[..]
Dat schattige zustertje?
Pika?
quote:Ik vind anders dat Pikachu behoorlijk pittig uit de hoek kan komen.
Op woensdag 31 juli 2002 17:51 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Nee, Pikachu.
*zwijmel*
Pika?
quote:HH zijn herhalingen van de herhalingen van de herhalingen....
Op woensdag 31 juli 2002 17:39 schreef FLIPNEUS het volgende:
Het is wel heel erg met mijn zomerverveling. Ik ben verslaafd aan Pokémon en Heartbreak High.
quote:Jullie wel....
Op woensdag 31 juli 2002 16:53 schreef Ultrawuft het volgende:
wow vette storm hier nu.gewoon geen regen maar hoosbuien
quote:Weet ik.
Op woensdag 31 juli 2002 18:53 schreef Evil het volgende:[..]
HH zijn herhalingen van de herhalingen van de herhalingen....
quote:Vink nie leuk meer....
Op woensdag 31 juli 2002 19:14 schreef FLIPNEUS het volgende:Weet ik.
quote:Prima.
Op woensdag 31 juli 2002 02:00 schreef Kipman het volgende:[..]
Ideetje! Daar gaan wij eens een keer samen naar toe! Ik wil daar altijd al eens kijken!
De zanger van Shadowlord werkt er en als de eigenaar er zelf is, draait 'ie de hele tijd power metal want daar is hij een groot liefhebber van.
quote:Koel, Evil!
Een goedemorgen iedereen!!!!![]()
![]()
quote:Wow, Shadowlord!!!
Op woensdag 31 juli 2002 23:07 schreef Summoner het volgende:[..]
Prima.
De zanger van Shadowlord werkt er en als de eigenaar er zelf is, draait 'ie de hele tijd power metal want daar is hij een groot liefhebber van.
Eghm, wie is Shadowlord
Maar dan gaan wij binnenkort eens heen (met mijn auto uiteraard ), want ik krijg al loon binnen dezer dagen. Hoewel, eerst eens zien hoeveel daarvan overblijft na Woodstock, want er zal wel weer veel gedronken worden.
quote:Gaaf, veel plezier!
Op donderdag 01 augustus 2002 12:49 schreef Kipman het volgende:
Vandaag Saxon
quote:Ja nou
Op donderdag 01 augustus 2002 13:52 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
cool
quote:Ach, ze maken zulke klotemuziek, van die ouderwetse heavy metal
Op donderdag 01 augustus 2002 14:58 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
wat is er mis??
quote:tja, tis geen limp bizkit, maar verder
Op donderdag 01 augustus 2002 15:02 schreef Kipman het volgende:[..]
Ach, ze maken zulke klotemuziek, van die ouderwetse heavy metal
quote:Inderdaad. Kijk, ik hou helemaal niet van metal, gef mij maar top 40. Maar Limp Bizkit en Within Temption enzo zijn natuurlijk wel goed!
Op donderdag 01 augustus 2002 15:08 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
tja, tis geen limp bizkit, maar verder
quote:idd en limp bizkit is zoooo ontzettend gothic en WT rapt zoooo goed.
Op donderdag 01 augustus 2002 15:23 schreef Kipman het volgende:[..]
Inderdaad. Kijk, ik hou helemaal niet van metal, gef mij maar top 40. Maar Limp Bizkit en Within Temption enzo zijn natuurlijk wel goed!
quote:Hehe. Over Limp, je hoort weinig meer van ze, dus ik vind hun muziek ook niet meer zo goed. Het moet natuurlijk wel populair zijn.
Op donderdag 01 augustus 2002 15:46 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
idd en limp bizkit is zoooo ontzettend gothic en WT rapt zoooo goed.
quote:ja, ze zijn echt slecht.. tjeeez dat ze niets meer kunnen verzinnen e ndat terwijl ze al zo origineel zijn.
Op donderdag 01 augustus 2002 15:48 schreef Kipman het volgende:[..]
Hehe. Over Limp, je hoort weinig meer van ze, dus ik vind hun muziek ook niet meer zo goed. Het moet natuurlijk wel populair zijn.
en stel je voor dat me vriendjes horen dat ik nog naar limp bizkit luister, terwijl ze niet meer hip zijn...dan hoor ik er niet meer bij.
quote:Juist! Je moet met de trend meegaan. Daarom heb ik natuurlijk alles van Witin Temptation en voor de zekereid heb ik alles van Nigtwish ook maar aangeschaft. Ik vind er nu nog niks aan, maar zodra ze ook populair zijn, ben ik er tenminste weer helemaal bij!
Op donderdag 01 augustus 2002 15:51 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
ja, ze zijn echt slecht.. tjeeez dat ze niets meer kunnen verzinnen e ndat terwijl ze al zo origineel zijn.
en stel je voor dat me vriendjes horen dat ik nog naar limp bizkit luister, terwijl ze niet meer hip zijn...dan hoor ik er niet meer bij.
quote:persoonlijk vind ik after forever ook erg slecht, maar zodra ze een nummer 1 hit hebben sta ik er opte dansen!!
Op donderdag 01 augustus 2002 15:55 schreef Kipman het volgende:[..]
Juist! Je moet met de trend meegaan. Daarom heb ik natuurlijk alles van Witin Temptation en voor de zekereid heb ik alles van Nigtwish ook maar aangeschaft. Ik vind er nu nog niks aan, maar zodra ze ook populair zijn, ben ik er tenminste weer helemaal bij!
quote:hehe, wat een lol allemaal
Op donderdag 01 augustus 2002 16:20 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
persoonlijk vind ik after forever ook erg slecht, maar zodra ze een nummer 1 hit hebben sta ik er opte dansen!!
quote:ja, maar jij gaat zo saxon zien.......en ik maar Austin Powers 3..
Op donderdag 01 augustus 2002 18:11 schreef Kipman het volgende:[..]
hehe, wat een lol allemaal
quote:Nightwish is al populair, je loopt achter.
Op donderdag 01 augustus 2002 15:55 schreef Kipman het volgende:[..]
Juist! Je moet met de trend meegaan. Daarom heb ik natuurlijk alles van Witin Temptation en voor de zekereid heb ik alles van Nigtwish ook maar aangeschaft. Ik vind er nu nog niks aan, maar zodra ze ook populair zijn, ben ik er tenminste weer helemaal bij!
Nu snel naar de winkel rennen voor een Nightwish t-shirt.
quote:Wanneer wordt Tristania populair? Dan moet ik n.l. heel snel hun CD's ook maar aanschaffen
Op donderdag 01 augustus 2002 18:41 schreef Seborik het volgende:[..]
Nightwish is al populair, je loopt achter.
Nu snel naar de winkel rennen voor een Nightwish t-shirt.
quote:Zodra er meer reclame voor zwarte lippenstift op de tv komt.
Op donderdag 01 augustus 2002 18:48 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Wanneer wordt Tristania populair? Dan moet ik n.l. heel snel hun CD's ook maar aanschaffen
quote:Ja
Op donderdag 01 augustus 2002 18:39 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
ja, maar jij gaat zo saxon zien.......en ik maar Austin Powers 3..
Maar Austin Powers 3 ga ik ook nog eens zien
quote:Wel he....
Op woensdag 31 juli 2002 23:08 schreef Summoner het volgende:Koel, Evil!
Alle meubels zijn ondertussen besteld....
quote:DOLFIJN....
Op donderdag 01 augustus 2002 22:09 schreef DOMINIUM het volgende:
HAAI
quote:Dat heeft lang geduurd zeg
Op donderdag 01 augustus 2002 22:29 schreef Evil het volgende:[..]
DOLFIJN....
quote:Sorry, ben druk bezig iemand zo ver te krijgen om volgend jaar Februari met me mee te gaan op vakantie, want ik heb min of meer een vakantie gewonnen vandaag....
Op donderdag 01 augustus 2002 22:35 schreef DOMINIUM het volgende:Dat heeft lang geduurd zeg
Nog iets nieuws gehoord/ontdekt de laatste tijd??
quote:Gewonnen nog wel?
Op donderdag 01 augustus 2002 22:47 schreef Evil het volgende:[..]
Sorry, ben druk bezig iemand zo ver te krijgen om volgend jaar Februari met me mee te gaan op vakantie, want ik heb min of meer een vakantie gewonnen vandaag....
Maar Saxon was echt goed! En ik heb ze ontmoet, dat was helemaal tof!!! Ik mocht 5 minuutjes praten met Biff en dat heb ik ook gedaan, maar de twee gitaristen stonden er ook, dus heb ik ook effe met hen gepraat. Mijn Killing Ground cd heb ik in ieder geval gesigneerd door iedereen! De basgitarist was moeilijk te vinden, maar uiteindelijk had ik hem ook. Ik ben in ieder geval backstage naar de wc geweest!
Oh ja, ik ben langer dan Biff!!!!!!!!!!
quote:mn ma gaat vaak mee met van die 1 daagse busreizen. Gisteren was ik voor de eerste keer mee. Daar hadden ze ook verloting van reischeques voor 4 reizen die hun ook deden. Ik wilde heel graag naar Menton omdat me een mooie reis zou lijken zoals hij het zei met de excursies enz. die we erbij konden doen. Toen won (o.a) ik een reischeque tw van EUR200,-- waardoor het een reis werd die ik nie meer kon afslaan, en ik mag iemand meenemen die ook die cheque kreeg.
Op donderdag 01 augustus 2002 23:48 schreef Anthraxx het volgende:Gewonnen nog wel?
Kwl! Vertel vertel! We schrijven mee! (dat was mijn Bertje Vis imitatie
)
Dus Evil gaat in Februari naar Menton wat ligt aan de Italiaanse Riviera en vlakbij Frankrijk....
quote:Is die nie zo lang dan????
Op vrijdag 02 augustus 2002 03:43 schreef Kipman het volgende:
Hoi, Montany is vrijdagavond pasMaar Saxon was echt goed! En ik heb ze ontmoet, dat was helemaal tof!!! Ik mocht 5 minuutjes praten met Biff en dat heb ik ook gedaan, maar de twee gitaristen stonden er ook, dus heb ik ook effe met hen gepraat. Mijn Killing Ground cd heb ik in ieder geval gesigneerd door iedereen! De basgitarist was moeilijk te vinden, maar uiteindelijk had ik hem ook. Ik ben in ieder geval backstage naar de wc geweest!
![]()
Oh ja, ik ben langer dan Biff!!!!!!!!!!
quote:alleen z'n haar
Op vrijdag 02 augustus 2002 11:12 schreef Evil het volgende:[..]
Is die nie zo lang dan????
quote:Rent hij backstage dan net zo rond als op het podium?
Op vrijdag 02 augustus 2002 03:43 schreef Kipman het volgende: De basgitarist was moeilijk te vinden, maar uiteindelijk had ik hem ook.
quote:Dacht dattie toch aardig lang was nog....
Op vrijdag 02 augustus 2002 11:15 schreef Tokus het volgende:alleen z'n haar
quote:Nou, ik las altijd dat het zo'n boomlange vent was en dat is hij ook best wel. Alleen ik ben nog een paar centimeter langer
Op vrijdag 02 augustus 2002 11:12 schreef Evil het volgende:[..]
Is die nie zo lang dan????
quote:Nee, backstage heeft hij een roos achter z'n oor. Ik riep hem dan ook zo: 'Hey you, with the pretty flower'
Op vrijdag 02 augustus 2002 11:16 schreef Seborik het volgende:[..]
Rent hij backstage dan net zo rond als op het podium?
Biff: So where are you from?
Kipman: I'm from Steenwijkerwold
Biff: Oh, where is that?
Kipman: Yeah, ehm, you just played there
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 14:21 schreef Kipman het volgende:
Ook grappigBiff: So where are you from?
quote:hehhehe
quote:Als je nog plaats hebt...
Sorry, ben druk bezig iemand zo ver te krijgen om volgend jaar Februari met me mee te gaan op vakantie, want ik heb min of meer een vakantie gewonnen vandaag....
quote:
Zal je leren
quote:Ben bang van nie, en this nie helemaal gratis hoor, gaat me evengoed nog geld kosten, maar nie zoveel als dat het normaal zou zijn....
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:54 schreef DOMINIUM het volgende:Als je nog plaats hebt...
quote:Vakantie gewonnen? Vertel!
quote:Veel plezier daar, Flip!
Op vrijdag 02 augustus 2002 21:00 schreef FLIPNEUS het volgende:
Over een paar uur vertrek ik naar Frankrijk. Doei alvast en ik spreek jullie over twee weken.
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 19:51 schreef Kipman het volgende:Vakantie gewonnen? Vertel!
quote:Heb dus nie een complete vakantie gewonnen, maar een cheque die ervoor zorgte dat ik nu wel op vakantie ga....
Een paar posts geleden schreef Evil het volgende:mn ma gaat vaak mee met van die 1 daagse busreizen. Gisteren was ik voor de eerste keer mee. Daar hadden ze ook verloting van reischeques voor 4 reizen die hun ook deden. Ik wilde heel graag naar Menton omdat me een mooie reis zou lijken zoals hij het zei met de excursies enz. die we erbij konden doen. Toen won (o.a) ik een reischeque tw van EUR200,-- waardoor het een reis werd die ik nie meer kon afslaan, en ik mag iemand meenemen die ook die cheque kreeg.
Dus Evil gaat in Februari naar Menton wat ligt aan de Italiaanse Riviera en vlakbij Frankrijk....
quote:Onwijs veel plezier Flip!!!!
Over een paar uur vertrek ik naar Frankrijk. Doei alvast en ik spreek jullie over twee weken.
Zal je missen hoor....
quote:Prettige vakantie.
K heb me EINDELIJK van mijn games-verslaving weten los te rukken..
* Evil is er nog!!!!!!!!!!!!!
(was ff met Flip over F1 en vakantie aan het lullen)
quote:En die geef je meteen op ook, want je bent veel te lang weggeweest....
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:47 schreef Pea het volgende:
HAIL!K heb me EINDELIJK van mijn games-verslaving weten los te rukken..
[Dit bericht is gewijzigd door Pea op 02-08-2002 22:56]
quote:Nope, naar de Italiaanse Riviera voor 7 dagen met de bus....
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:54 schreef Pea het volgende:
Oe! vakantie == koel
K las net met een half oog dat je ergens wat gewonnen had, en nu naar de Bahama's gaat oid? Sounds jummy
quote:Bahama's zijn me veeeeeell te warum....
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:56 schreef Pea het volgende:
[correctie]
Na het lezen met een HEEL oog ben ik tot de conclusie gekomen dat de Bahama's veilig blijven, en Italie gevaar loopt
[/correctie]
quote:I see your point...
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:57 schreef Evil het volgende:[..]
Bahama's zijn me veeeeeell te warum....
quote:Ga dan liever naar een land waar het iets minder warm is....
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:58 schreef Pea het volgende:I see your point...
Voor extreme warmte kun je ook gewoon in NL blijven![]()
idee: overzomeren in de lokale Albert Heijn (daar is t altijd lekker koel )!
quote:Wordt C1000 dan, want dat is veeeeeell dichterbij....
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:01 schreef Pea het volgende:
Das idd niet erg prettig danidee: overzomeren in de lokale Albert Heijn (daar is t altijd lekker koel
)!
Mijn vriendin moest bij C1000 de diepvries vullen... nu is ze dus verkouden!! (Serieus)
quote:Altijd leuk die dingen....
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:05 schreef Pea het volgende:
Ook goed...
Alle supermarkten zijn wat dat betreft hetzelfde... Kom je daar binnen in je zomerkleding, is het natuurlijk sterrevens koud.Mijn vriendin moest bij C1000 de diepvries vullen... nu is ze dus verkouden!! (Serieus)
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:07 schreef Pea het volgende:
Idd... die dingen hebben een heel eigen klimaat...
Vergeet de Biosphere 2! Wij hebben de C1000!
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:13 schreef Pea het volgende:
Hmz... zijn wij eigenlijk de enigen die hier nu onzin zitten uit te kramen? Of zijn er ook nog andere mensen die stiekum mee zitten te kijken?
quote:Goh!? ik hier?
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:15 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
quote:Denk dat we de enige zijn, de rest is er misschien rond een uur of 12, das de afgelopen dagen al zo....
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:13 schreef Pea het volgende:
Hmz... zijn wij eigenlijk de enigen die hier nu onzin zitten uit te kramen? Of zijn er ook nog andere mensen die stiekum mee zitten te kijken?
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:15 schreef FLIPNEUS het volgende:
(sorry Tokus)
quote:I see...
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:16 schreef Evil het volgende:[..]
Denk dat we de enige zijn, de rest is er misschien rond een uur of 12, das de afgelopen dagen al zo....
quote:Wij doen niet zo klef enzo.
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:16 schreef Evil het volgende:[..]
![]()
(sorry Tokus)
Nu niet meer.
quote:Welke AH????
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:17 schreef Pea het volgende:I see...
Dan ben ik denk ik al lang weer weg... Moet morgen om 6 uur op... k*t Albert Heijn...
quote:Mag tegenwoordig nie meer in het openbaar vanwege je vriendin he....
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:17 schreef FLIPNEUS het volgende:Wij doen niet zo klef enzo.
Nu niet meer.
alleen jammer dat als WF er nie is, er meteen ook een aantal anderen wegblijven....
quote:Oh, vindt ze niet erg hoor.
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:19 schreef Evil het volgende:[..]
Mag tegenwoordig nie meer in het openbaar vanwege je vriendin he....
![]()
Situatie:
Maden (jawel MADEN) in de snijmachine.
Ractie normale bedrijfsleider:
"GVD!:( Wie is hier verantoordelijk voor??
(om vervolgens de verantwoordelijke te ontslaan).
Reacte onze bedrijfslijer:
"Ach... in Vietnam is het een delicatesse"
quote:Was van plan om morgen ff aan te wippen, maar ik beperk het wel tot de grijze afvalbak hier, die heeft genoeg maden....
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:22 schreef Pea het volgende:
Uhm... In Rhoon...
Is de meest amateuristische AH die je je maar kunt voorstellen.Situatie:
Maden (jawel MADEN) in de snijmachine.Ractie normale bedrijfsleider:
(om vervolgens de verantwoordelijke te ontslaan).Reacte onze bedrijfslijer:
quote:Goeie keuze...
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:24 schreef Evil het volgende:[..]
Was van plan om morgen ff aan te wippen, maar ik beperk het wel tot de grijze afvalbak hier, die heeft genoeg maden....
![]()
quote:Snijmachine van Brood? Help me dan herinneren om nooit brood bij je te komen halen
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:26 schreef Pea het volgende:[..]
Goeie keuze...
Overigens een leuke slogan:
De grijze afvalbak heeft meer!
quote:Na een avondje bbqen wel ja....
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:26 schreef Pea het volgende:Goeie keuze...
Overigens een leuke slogan:
De grijze afvalbak heeft meer!
quote:Nee het brood is (relatief) veilig. Voor het vleesbeleg moet je echter WEL oppassen...
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:28 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Snijmachine van Brood? Help me dan herinneren om nooit brood bij je te komen halen
quote:*noteert*
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:30 schreef Pea het volgende:[..]
Nee het brood is (relatief) veilig. Voor het vleesbeleg moet je echter WEL oppassen...
Nog meer insiders info?
Stel je voor dat ik naar Rhoon verhuis
Enne, Evil, die pics komen na het weekend pas. Moet ze allemaal omzetten naar JPG enzo, anders kost het me 40 Mb aan webruimte
quote:Noteert ook, je weet maar nooit waar je op vakantie gaat....
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:31 schreef Anthraxx het volgende:*noteert*
Nog meer insiders info?
Stel je voor dat ik naar Rhoon verhuis
Enne, Evil, die pics komen na het weekend pas. Moet ze allemaal omzetten naar JPG enzo, anders kost het me 40 Mb aan webruimte
Enneh, jammer maar ik kan nog wel een paar daagjes wachten hoor....
quote:Uhm...
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:31 schreef Anthraxx het volgende:[..]
*noteert*
Nog meer insiders info?
- Let ALTIJD op de datums. (dat doen WIJ namelijk niet )
- Als het in 1 pad ERG stinkt... Het was Ron (slappe sluitspier)
- Draag altijd felgekleurde kleding als je door slecht weer fietst.
quote:Wat heeft die laatste tip te maken met de C1000 in Rhoon????
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:36 schreef Pea het volgende:Uhm...
- Let ALTIJD op de datums. (dat doen WIJ namelijk niet
)
quote:- Ik let altijd op datums
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:36 schreef Pea het volgende:[..]
Uhm...
- Let ALTIJD op de datums. (dat doen WIJ namelijk niet
)
-
- Die snap ik ff niet
quote:Moest dat dan??
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:37 schreef Evil het volgende:[..]
Wat heeft die laatste tip te maken met de C1000 in Rhoon????
[miereneuk modus]
er zit geen C1000 in Rhoon... alleen een AH en een supergrrristelijke MCD
[/miereneuk modus]
quote:Shit!!
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:39 schreef Pea het volgende:Moest dat dan??
[miereneuk modus]
er zit geen C1000 in Rhoon... alleen een AH en een supergrrristelijke MCD
[/miereneuk modus]
Zie je nu wel, ben meteen van slag door de felgekleurde kleren!!!!!!!!!
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:40 schreef Evil het volgende:[..]
Shit!!
Zie je nu wel, ben meteen van slag door de felgekleurde kleren!!!!!!!!!
Works every time...
quote:Krijg ik nu een zonnebril????
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:41 schreef Pea het volgende:
Works every time...
quote:Inderdaad! En je gaat door naar de finale waarin je met nog 256 andere deelnemers gaat strijden voor de koel/vries-combinatie van Bauknecht!
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:42 schreef Evil het volgende:[..]
Krijg ik nu een zonnebril????
quote:* Evil trekt haar terug uit de competitie....
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:46 schreef Pea het volgende:Inderdaad! En je gaat door naar de finale waarin je met nog 256 andere deelnemers gaat strijden voor de koel/vries-combinatie van Bauknecht!
Wat moet ik nou met een koel/vriescombinatie doen????
*Live long and prosper!*
quote:Truste, werkse mogguh....
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:47 schreef Pea het volgende:
Maarruh... k had beloofd weg te zijn VOOR 12 uur... dus k ga maar eens...*Live long and prosper!*
quote:Koelen en vriezen
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:47 schreef Evil het volgende:[..]
* Evil trekt haar terug uit de competitie....
Wat moet ik nou met een koel/vriescombinatie doen????
quote:Truste (en op ICQ zei je dat ook al
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:47 schreef Pea het volgende:
Maarruh... k had beloofd weg te zijn VOOR 12 uur... dus k ga maar eens...*Live long and prosper!*
quote:Maar als ik alleen ben, wat moet ik dan met 2 van die dingen????
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:48 schreef Anthraxx het volgende:Koelen en vriezen
Iemand cadeau geven????
quote:Ik heb nog een koelkast nodig... *hint hint*
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:50 schreef Evil het volgende:[..]
Maar als ik alleen ben, wat moet ik dan met 2 van die dingen????
![]()
Iemand cadeau geven????
Altijd handig voor het bier enzo, weet je wel
quote:Ik las eerst Maiden.
Uhm... In Rhoon...
Maden (jawel MADEN) in de snijmachine.
quote:Daarom hoop ik ook dat ze die Amerikaanse koelkast in mn huissie laten staan....
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:51 schreef Anthraxx het volgende:Ik heb nog een koelkast nodig... *hint hint*
Altijd handig voor het bier enzo, weet je wel
quote:ikke ook, vandaar dat ik het nog een keer ging lezen en toen het vetgedrukt stond, las ik toch wat anders....
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:51 schreef Seborik het volgende:Ik las eerst Maiden.
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:52 schreef Evil het volgende:[..]
Daarom hoop ik ook dat ze die Amerikaanse koelkast in mn huissie laten staan....
Goed als ik hem win, dan krijg jij hem wel voor een leuk prijsje....
Andere vraag: Wie organiseert die Metalheads Unite on tour (meet dus ) eigenlijk?
Als niemand het doet dan wil ik het wel vrijwillig proberen te regelen (samen of alleen). Anders komt het er nooit....
quote:Geen idee, iedereen doet het een b-tje denk ik....
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:54 schreef Anthraxx het volgende:
Andere vraag: Wie organiseert die Metalheads Unite on tour (meet dus
) eigenlijk?
Als niemand het doet dan wil ik het wel vrijwillig proberen te regelen (samen of alleen). Anders komt het er nooit....
quote:Ja, en datums e.d.
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:56 schreef Evil het volgende:[..]
Geen idee, iedereen doet het een b-tje denk ik....
Eigenlijk moet er ff een lijstje gemaakt worden wie er uiteindelijk allemaal wel en nie komen....
17 Augustus stond nog niet echt vast.
Denk ook meteen aan voedsel voorzieningen en bier toevoer (lees: wat wilt men? Eten of alleen een beetje zuipen of beide )
quote:Ooww, ik dacht dat dat ook al geregeld was, net zoals dat ze naar Utrecht wilde gaan naar een Ierse Pub en daarna wat bij een sparerib restaurant wat wilde gaan eten....
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:58 schreef Anthraxx het volgende:Ja, en datums e.d.
17 Augustus stond nog niet echt vast.
Denk ook meteen aan voedsel voorzieningen en bier toevoer (lees: wat wilt men? Eten of alleen een beetje zuipen of beide
)
quote:Ik heb geen flauw idee of dat al geregeld is. Daarom vraag ik het ook
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:59 schreef Evil het volgende:[..]
Ooww, ik dacht dat dat ook al geregeld was, net zoals dat ze naar Utrecht wilde gaan naar een Ierse Pub en daarna wat bij een sparerib restaurant wat wilde gaan eten....
Zoniet, ff een apart topic aanmaken ms om het overzichtelijk te houden
quote:Ehm ja zoiets, maar het eten is nog niet helemaal besproken hoor.
Op vrijdag 02 augustus 2002 23:59 schreef Evil het volgende:[..]
Ooww, ik dacht dat dat ook al geregeld was, net zoals dat ze naar Utrecht wilde gaan naar een Ierse Pub en daarna wat bij een sparerib restaurant wat wilde gaan eten....
quote:Is misschien wel een goed idee ja.
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:00 schreef Anthraxx het volgende:
Zoniet, ff een apart topic aanmaken ms om het overzichtelijk te houden
quote:klopt, maar dat was de enige optie die tot nu toe was opgegeven....
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:00 schreef Seborik het volgende:Ehm ja zoiets, maar het eten is nog niet helemaal besproken hoor.
quote:Jah, of de powermetalsuperchuckiechanchinees.
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:01 schreef Evil het volgende:[..]
klopt, maar dat was de enige optie die tot nu toe was opgegeven....
quote:Das ook 1 van mijn favorieten, of een Grieks restaurant....
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:02 schreef Seborik het volgende:Jah, of de powermetalsuperchuckiechanchinees.
Zolang er maar vlees is te eten en geen vis....
quote:Wel ff rekening houden met vegetariers lijkt me
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:03 schreef Evil het volgende:[..]
Das ook 1 van mijn favorieten, of een Grieks restaurant....
Zolang er maar vlees is te eten en geen vis....
quote:Maar die eten toch ook geen vis????
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:09 schreef Anthraxx het volgende:Wel ff rekening houden met vegetariers lijkt me
maar discussieren kan vanaf nu in Metalheads Unite on tour: Unplugged meeting
quote:Ik doelde op vlees algemeen
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:10 schreef Evil het volgende:[..]
Maar die eten toch ook geen vis????
Op zicht vind ik alles best, zolang er maar geen vis is....
Maar geen vis vind ik ook best, alhoewel je mij best wakker kan maken voor een haringkje ofzo
quote:In de meeste restaurants hebben ze ook maaltijden voor vegetariers, dus dat komt wel goed....
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:11 schreef Anthraxx het volgende:Ik doelde op vlees algemeen
![]()
Maar geen vis vind ik ook best, alhoewel je mij best wakker kan maken voor een haringkje ofzo
![]()
quote:yakkes
Uhm... In Rhoon...
Maden (jawel MADEN) in de snijmachine.Ractie normale bedrijfsleider:
(om vervolgens de verantwoordelijke te ontslaan).Reacte onze bedrijfslijer:
een ongelukkige vogel heeft bij super de boer in heerde een stuk vinger van me zusje gegeten die heb op de eerste dag van boven naar beneden een stuk vinger er af gesneden...de tukster
(niets ernstigs verder, maar wel een leuk litteken)
quote:Altijd leuk zulke attac vogels...
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:23 schreef Ultrawuft het volgende:yakkes
een ongelukkige vogel heeft bij super de boer in heerde een stuk vinger van me zusje gegeten
die heb op de eerste dag van boven naar beneden een stuk vinger er af gesneden...de tukster
(niets ernstigs verder, maar wel een leuk litteken)
quote:hehe
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:24 schreef Evil het volgende:[..]
Altijd leuk zulke attac vogels...
![]()
ja, nu is ze niet zo dom meer, om zo dicht bij dat scherpe draaiende mes te komen....
maar ja, had ook erger af kunnen lopen.
quote:Truste en tot zondag, veel plezier morgen!!!!!!111
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:28 schreef Anthraxx het volgende:
Truste en tot Zondagavond. Ben morgen weg om te gaan AD&D'en
quote:h ave fun
Op zaterdag 03 augustus 2002 00:28 schreef Anthraxx het volgende:
Truste en tot Zondagavond. Ben morgen weg om te gaan AD&D'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |