Mm, dat zou logisch zijn ja. Maar het werkt nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach, dat maakt het voor nu alleen maar makkelijkerEn voor je weet nu in ieder geval waar je op moet letten denk ik
Iets met tijd enzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:45 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Mm, dat zou logisch zijn ja. Maar het werkt niet
Hier discrimineren wij nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:46 schreef miesjelle112 het volgende:
Yeaaaaah in de OP erbij![]()
Alleen... ik was de heartbreaker niet hoor, mijn heart werd gebreakt
Whehehe, zijn heel eigen hok waar hij in geplaatst kan wordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier discrimineren wij niet
Alleen Geester zou een aparte categorie krijgen.
Zou hij zich eindelijk ergens thuis voelenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:47 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Whehehe, zijn heel eigen hok waar hij in geplaatst kan worden
Whehe duidelijk niet nee...quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:52 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Whehe duidelijk niet nee...
Maarre hoe is het met Shifto zijn hart dan? Dat hart is genezen?
Kwam 'm gisteren tegen.. Meteen maar opgeslagen, en die pleur ik vanavond op m'n Facebook whehequote:
Bier duurt zo langquote:
stelen lijkt me niet de moeite waardquote:[..]
Nee ben happy single momenteel, heb veel lange relaties achter elkaar gehad en blijf nu ook even single
Whisky lust ik niet zo graagquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Bier duurt zo langAls je snel kasje wil zijn moet je naar de wijn
(Of Whisky
)
Bij mij verschilt het echt per avondquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Whisky lust ik niet zo graag
Bij mij werkt bier harder dan wijn
Sterke drank slaat altijd opeens kei hard in.. bij bier/wijn voel je het wat beter aankomenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het echt per avond
Kan over het algemeen wel beter tegen sterke drank dan tegen wijn of bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |