abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 juni 2015 @ 17:32:41 #176
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_153161204
Als je films van The Asylum waarderen kan is er ergens echt iets mis met je..

Zoiets kan je gewoon niet uitzitten, zoals Titanic 2... Ze hebben zover ik weet maar een film gemaakt die goed te pruimen is; King of the Ants.

Terwijl er zoveel wél leuke (maar stiekem toch slechte) pareltjes zijn...
Wishmaster
Ticks
The Dentist
:D
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 17:57:14 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_153161717
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:32 schreef Druppelss het volgende:
Als je films van The Asylum waarderen kan is er ergens echt iets mis met je..
En Bedankt he ;)
quote:
Zoiets kan je gewoon niet uitzitten, zoals Titanic 2... Ze hebben zover ik weet maar een film gemaakt die goed te pruimen is; King of the Ants.

Terwijl er zoveel wél leuke (maar stiekem toch slechte) pareltjes zijn...
Wishmaster
Ticks
The Dentist
:D
Ticks ken ik niet maar over Wishmaster en The Dentist zijn we het wel eens, die zijn geweldig.

The Wishmaster zag ik laatst nog in The Strain, ik herkende hem meteen. Weet niet meer precies wat zijn rol nou was, hij deed ook maar 1 aflevering mee. Heb het even opgezocht, hij was het eerste slachtoffer van het virus.
Overigens is The Strain ook 'slecht' maar wel 'goed' :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 1 juni 2015 @ 18:54:19 #178
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_153163377
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:57 schreef Karina het volgende:

[..]

En Bedankt he ;)

[..]

Ticks ken ik niet maar over Wishmaster en The Dentist zijn we het wel eens, die zijn geweldig.

The Wishmaster zag ik laatst nog in The Strain, ik herkende hem meteen. Weet niet meer precies wat zijn rol nou was, hij deed ook maar 1 aflevering mee. Heb het even opgezocht, hij was het eerste slachtoffer van het virus.
Overigens is The Strain ook 'slecht' maar wel 'goed' :P
[ afbeelding ]
Andrew was geweldig in Wishmaster, sterker.. In deel 2 vond ik hem nog leuker spelen! Ik vond Wishmaster 2 sowieso iets vermakelijker :) Nog nooit iemand irl tegengekomen die beide films ken! (geen vrouw iig...) top :s)

Maar films als Sharknado of Birdemic, nah.. Het is 'anders', bij bovenstaande films proberen ze er serieus wat van te maken.. Low budget wel, maar veelal werken er wel mensen met verstand aan die films.. En dat is uiteindelijk ook wel te zien. Bij Asylum moet alles TE goedkoop en veelal beginners werken mee aan die films...
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 18:56:22 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_153163453
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:54 schreef Druppelss het volgende:
Bij Asylum moet alles TE goedkoop en veelal beginners werken mee aan die films...
Dat doen ze er gewoon om natuurlijk. Tenminste dat idee heb ik. Het moet er vooral ontzettend cheesy uitzien. Af en toe doen er trouwens wel 'bekende' acteurs mee, Linda Hamilton laatst en ik heb er nog wel een paar gezien waar ik nu even niet op kom.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 1 juni 2015 @ 19:06:31 #180
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_153163794
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2015 18:56 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat doen ze er gewoon om natuurlijk. Tenminste dat idee heb ik. Het moet er vooral ontzettend cheesy uitzien. Af en toe doen er trouwens wel 'bekende' acteurs mee, Linda Hamilton laatst en ik heb er nog wel een paar gezien waar ik nu even niet op kom.
Ik denk dat ze vooral geen kant uit kunnen met het uiterst beperkte budget wat die studio ze geeft. Best triest ook als ik zo nu en dan een interview lees met crew/cast die met ze in zee gaat. Zoals regisseur Emmanuel Itier;

quote:
Did the original make a decent profit?
Decent profit? Try like HUGE profit! Scarecrow shipped over 30,000 units in the US and was sold pretty much everywhere around the world! Talk about a financial home run! Too bad I have not seen a penny from that success. Even so it wasn't part of my deal I thought naively that based on the success of Scarecrow that I would get some bonus check or at least a bigger budget to shoot the sequel. Needless to say that I'm still waiting to be thanked for my services!

What about the sequel?
Same thing! An equal success!!! You can understand why after that I decided to move on. What's the point for me to make other people rich! I appreciate the fact that I was given a chance to direct but to see how much money my films made and not even be thanked kind of made want to forget about dealing with that company. It's too bad because I had wanted to do other films with York but it's truly impossible for me to make a living doing films for them based on the lame salary I would get.
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 19:18:02 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_153164191
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 19:06 schreef Druppelss het volgende:
Ik denk dat ze vooral geen kant uit kunnen met het uiterst beperkte budget wat die studio ze geeft. Best triest ook als ik zo nu en dan een interview lees met crew/cast die met ze in zee gaat. Zoals regisseur Emmanuel Itier;
Mjah maar ze maken wel films aan de lopende band, je zou denken maak dan 1 film met het budget van de 3 nu.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 1 juni 2015 @ 19:23:52 #182
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_153164419
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2015 19:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Mjah maar ze maken wel films aan de lopende band, je zou denken maak dan 1 film met het budget van de 3 nu.
Als ze 20 films ofzo per jaar maken is het niet zo erg als er enkele floppen (en zelfs die zullen uiteindelijk het geld wel terugverdienen). Maken ze 3..4 films met 4 miljoen budget ofzo per jaar en toevallig doen ze het allemaal niet goed; dan zal de studio snel de deuren sluiten..

Zie ook studio's als Carolco, dikke toppers erbij (Terminator, Total Recall, Basic Instinct).. Begin / midden jaren 90 enkele flops; afgelopen.. Maarach, die achtergrond info is niet zo interessant voor de meeste mensen :P
  Moderator maandag 1 juni 2015 @ 19:31:29 #183
9859 crew  Karina
Woman
pi_153164723
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 19:23 schreef Druppelss het volgende:

[..]

Als ze 20 films ofzo per jaar maken is het niet zo erg als er enkele floppen (en zelfs die zullen uiteindelijk het geld wel terugverdienen). Maken ze 3..4 films met 4 miljoen budget ofzo per jaar en toevallig doen ze het allemaal niet goed; dan zal de studio snel de deuren sluiten..

Zie ook studio's als Carolco, dikke toppers erbij (Terminator, Total Recall, Basic Instinct).. Begin / midden jaren 90 enkele flops; afgelopen.. Maarach, die achtergrond info is niet zo interessant voor de meeste mensen :P
Zo had ik het nog niet bekeken. Denk dat ze op Sharnado 1 en 2 wel winst hebben gemaakt, dat waren echte 'culthits' van de rest kan ik me niet voorstellen dat ze daar ook maar iets op verdienen, volgens mij komt alles rechtstreeks op DVD uit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 1 juni 2015 @ 19:35:33 #184
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_153164861
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2015 19:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Zo had ik het nog niet bekeken. Denk dat ze op Sharnado 1 en 2 wel winst hebben gemaakt, dat waren echte 'culthits' van de rest kan ik me niet voorstellen dat ze daar ook maar iets op verdienen, volgens mij komt alles rechtstreeks op DVD uit.
O die maken winst hoor! ;) en films als Sharknado zijn regelrechte toppers voor The Asylum!
Enkele titels zullen het wat minder doen, maar ook die verdienen alleen al met DVD en online verkoop (en verhuur) makkelijk het geld terug, het duurt hooguit wat langer dan een film als Sharknado.

  dinsdag 2 juni 2015 @ 07:02:57 #185
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_153177681
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 19:35 schreef Druppelss het volgende:

[..]

O die maken winst hoor! ;) en films als Sharknado zijn regelrechte toppers voor The Asylum!
Enkele titels zullen het wat minder doen, maar ook die verdienen alleen al met DVD en online verkoop (en verhuur) makkelijk het geld terug, het duurt hooguit wat langer dan een film als Sharknado.

Leuk fragment! Iets voor in de OP als je 't mij vraagt.
pi_153179070
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 17:32 schreef Druppelss het volgende:
Ze hebben zover ik weet maar een film gemaakt die goed te pruimen is; King of the Ants.
Ja hehe, Kari Wuhrer :9~
pi_153184168
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:32 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ja hehe, Kari Wuhrer :9~
:Y
  dinsdag 2 juni 2015 @ 16:47:54 #188
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_153190588
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 09:32 schreef Max23 het volgende:
Kari Wuhrer
In Thinner was ze lekker :9~
pi_153201724
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 16:47 schreef Druppelss het volgende:

[..]

In Thinner was ze lekker :9~
In Spider's Web ook en in Thy Neighbor's Wife (2001) AKA Poison helemaal :9~ :9~

In de naaktscenes dan vooral in die films _O-
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 22:08:32 #190
9859 crew  Karina
Woman
pi_153201882
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 07:02 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Leuk fragment! Iets voor in de OP als je 't mij vraagt.
Goed idee ^O^
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 5 juni 2015 @ 14:03:42 #192
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_153273087
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_153275557
_O_ mijn nieuwe favoriete film!
pi_153281159
quote:
Ik zou zweren dat ik die jaren geleden al heb gezien...

Oh dat was 2 headed shark attack :')

Met de dochter van Hulk Hogan :')
pi_153282615
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 19:06 schreef Jeroen38 het volgende:
Met de dochter van Hulk Hogan :')
Brooke Hogan, The Asylum en haaien gaan prima samen hoor :+

  zaterdag 6 juni 2015 @ 13:34:22 #197
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_153299308
Sand Sharks, 2 Headed Shark Attack, 3 Headed Shark Attack etc.. :{ ok ik doe even een voorspelling:

• Sharkzombie
• Sharkosaurus
• Sharknazi's from hell
• Sharksquatch
• Mummy sharks from the crypt
• Alien sharks from outer space
• Poltershark
• Evil clown shark
• Count Sharkcula vs Sharkenstein

:') Het zou me niets verbazen als één van deze belachelijke titels komende tijd daadwerkelijk wordt uitgebracht.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_153302079
Sharksquatch :D _O_
  Moderator donderdag 2 juli 2015 @ 11:03:04 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_153999602
Van de FP:
quote:
Interview met Ian Ziering over Sharknado 3: Oh Hell No!
Sharknado 3: Oh Hell No! zit er aan te komen en de verwachtingen zijn hoog gespannen. Wordt het nog ridiculer en obscuurder dan zijn voorgangers? Wat zal de haaientornado dit keer teweegbrengen? FOK! sprak met hoofdrolspeler Ian Ziering over de nieuwe film.

Ian, de derde Sharknado-film alweer! Hoe heb je je voorbereid op Oh Hell No! ?

Dat is een kwestie van in vorm blijven. Ik ben gewoon constant blijven trainen om het lijf te behouden wat ik heb opgebouwd. En dat is ook wel nodig, want de opnames zijn slopend. Als je niet in vorm bent, overleef je het niet.

En hoe was nou; het maken van zo'n derde?

Ik kan alleen maar zeggen dat het heel intens is. Je moet weten dat we dit soort films in minder dan 15 dagen opnemen, mede door het lage budget. Alles moet haast in één keer goed zijn en dat legt een behoorlijke druk op je als acteur.

In deze film mag je werken met David Hasselhoff, hoe was dat?

Dat was echt fantastisch. Het is altijd geweldig om samen te werken met zo'n icoon als dat Hasselhoff is. Hij is ook echt een iconisch figuur en we kunnen dan ook van geluk spreken dat hij wilde meewerken aan het avontuur genaamd Sharknado.

De samenwerking met de regisseur, hoe verliep die?

Anthony (C. Ferrante, red.) is een geweldige regisseur. Hij weet in één shot de hele film al voor zich te zien. Het is een ongelooflijk ambitieuze man, waar we nog veel van kunnen gaan verwachten. Zelfs met de opnamedruk die ik eerder beschreef gaat hij voor het resultaat waar de fans op zitten te wachten.

De films zijn tot nu toe allemaal uitgezonden door Syfy. Is daar een bepaalde reden voor?

Syfy is een kanaal dat ruimte bied aan dit soort low-budget-producties en het team erachter is fantastisch. Zij bieden een podium voor films als Sharknado en zoals blijkt weten ze het succes daarmee binnen te halen. Ik zie dan ook geen reden waarom we niet méér Sharknado-films zouden maken en ze blijven uitzenden bij Syfy.

Verraste het succes van de films jou eigenlijk persoonlijk?

Heel erg zelfs. We wisten namelijk niet toen we de eerste maakten dat het zo'n immens succes zou worden. De reden voor het succes is waarschijnlijk dat de films zichzelf compleet niet serieus nemen en gewoon de actie bieden waar mensen op zitten te wachten. En als de derde zo'n succes wordt als zijn twee voorgangers, zullen we blijven knallen.

Al helemaal klaar voor een vierde?

Oh ja, ik ben zo klaar er voor. Ik zou het dan ook fantastisch vinden als dat mocht gaan gebeuren.

En is die ook al in productie?

Daar mag ik uiteraard niets over zeggen, maar zover ik weet liggen er nog geen concrete plannen of staat er iets gepland.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_154029440
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')