Ik zou best wel weer 18 willen zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blij dat ik geen enorme pieken of dalen in een relatie meer mee maak. Het maakt me zelfs angstig, Ik heb veel rumoerige jaren gehad, veel meegemaakt. Veel liefde maar ook veel gevechten.
Ik ben blij dat ik thuis ben en niet meer dat meisje van 18.
Hoe ervaren jullie dat eigenlijk? Zou je morgen weer wakker willen worden als 18-jarige?
En dan niet met de kennis die je nu hebt uiteraard want dat wil iedereen wel, denk ik.
Nee, want hij zit hier gewoon thuis, één meter bij mij vandaan. Ik mag hem nu alleen niet storen voor iets anders dan eten of drinken.quote:
Kom gezellig hier naar toe, mij mag je best storenquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, want hij zit hier gewoon thuis, één meter bij mij vandaan. Ik mag hem nu alleen niet storen voor iets anders dan eten of drinken.
Me and my girlfriendquote:
Ik ook niet. Cobain was verbitterd maar wat hij schreef was geen onzin. Vandaar dat ik dat nummer ook postte. Het is heel zwart inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I know... Maar ik snap het wel dat hij zo inspirerend is geweest... Er zijn genoeg mensen die zeggen dat hij zijn bekendheid geniet aan zijn dood.. Daar ben ik het dus niet mee eens.
Niet haar kapen als ik kansen zie he? De bovenkamers kunnen hier wel een sopje gebruiken namelijk.quote:
Trio dan... ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet haar kapen als ik kansen zie he? De bovenkamers kunnen hier wel een sopje gebruiken namelijk.
Ik denk dat het de drugs waren die hem uiteindelijk nektequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Cobain was verbitterd maar wat hij schreef was geen onzin. Vandaar dat ik dat nummer ook postte. Het is heel zwart inderdaad.
Maar dat was wel kritiek op jouw post he? "Ik verveel me". Jij verwacht entertainment. Het moet allemaal van buitenaf komen. Begrijpelijk maar ik zie dat best wel zwart.
Mensen moeten zichzelf entertainen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:21 schreef Staal het volgende:
"Ik verveel me". Jij verwacht entertainment. Het moet allemaal van buitenaf komen.
Nee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:21 schreef Staal het volgende:
Maar dat was wel kritiek op jouw post he? "Ik verveel me". Jij verwacht entertainment. Het moet allemaal van buitenaf komen. Begrijpelijk maar ik zie dat best wel zwart.
Nou neequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mensen moeten zichzelf entertainen.
Gaat het niet goed in je koppie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:23 schreef Staal het volgende:
De bovenkamers kunnen hier wel een sopje gebruiken namelijk.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mensen moeten zichzelf entertainen.
Het was geen kritiek op jou als persoon want ik vind je een liefje. En ik spreek dagelijks jongeren. Een paar jaar jonger dan jij trouwens. Maar ze verwachten het wel.quote:
En dan moet een ander wat doen. En als je het aapje vangt dan kun je gewoon gaan dansen.quote:
Eeh wat?quote:
Nee ik verwacht het helemaal niet. Raar vooroordeel vind ik het.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Het was geen kritiek op jou als persoon want ik vind je een liefje. En ik spreek dagelijks jongeren. Een paar jaar jonger dan jij trouwens. Maar ze verwachten het wel.
Soms heb jij echt van die grappige teksten waarvan ik denk: waar héb je het over?!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:30 schreef Staal het volgende:
En als je het aapje vangt dan kun je gewoon gaan dansen.
Mijn borsten en kont zijn ronder dan die van Daniel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Gaat het niet goed in je koppie?
Euh, cultuurbarbaarmutsquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Oh, Dani
[..]
Eeh wat?
Johnny Cash, zegt me niks.
Ja, ik geloof je ongezien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:34 schreef Staal het volgende:
Mijn borsten en kont zijn ronder dan die van Daniel. [ afbeelding ]
Ik ben André Hazes aan het luisteren. Ik heb heimwee naar de stad, maar ben verhuisd voor de liefde.quote:
Gooi die clip dan in de groepquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ben André Hazes aan het luisteren. Ik heb heimwee naar de stad, maar ben verhuisd voor de liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |