Overbelasting van peesaanhechting (vaker last van gehad). Maar nu is die bende ontstoken. Te lang koppig door blijven sporten terwijl ik lopend werk doe (horeca).quote:
Ahh nee dat is echt shit!quote:Op maandag 11 juni 2012 11:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik mag dus voorlopig niet meer skeeleren,..
Knie doet extreem vervelend,.. ziektewet+niet mogen skeeleren of uberhaupt sporten![]()
![]()
![]()
![]()
Urgh, niet fijn man, succes ermee... Hoe lang mag je nu niets doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Overbelasting van peesaanhechting (vaker last van gehad). Maar nu is die bende ontstoken. Te lang koppig door blijven sporten terwijl ik lopend werk doe (horeca).
*extreme verveling.
Misschien afbraak van spiermassa? (Niet te hopen, maar zou een mogelijkheid kunnen zijn?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef Ganzz het volgende:
Wat trouwens vaag/erg is, 2weken niet gesport en 2 kg afgevallen... daarvoor niets... Wazig
Dat idee heb ik dus ook. Met skeeleren val ik niet af als ik dat veel doe, maar bij andere sporten val ik wel af.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef Ganzz het volgende:
Wat trouwens vaag/erg is, 2weken niet gesport en 2 kg afgevallen... daarvoor niets... Wazig
Sowieso 3 weken absolute rust voor de knie 0 sporten en niet staand/lopend werkenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Urgh, niet fijn man, succes ermee... Hoe lang mag je nu niets doen?
[..]
Misschien afbraak van spiermassa? (Niet te hopen, maar zou een mogelijkheid kunnen zijn?
Neeuhquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:45 schreef Nezhi het volgende:
Ik ga zo even kijken bij het skatepark, weet niet of het druk is
Je knie is weer helemaal beter?
Neuh geen grind- bars en benches. Had ik ook niet toen ik nog super actief was. Ik ging toen meestal meer naar parken (Rollerwave Zandvoort) of gewoon straat locaties opzoeken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:42 schreef Nezhi het volgende:
Hebben jullie zelf een rail of ramp in de tuin, of gaan jullie gewoon op straat/skatepark?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |