Welke deo gebruiken jullie dames? Welke dames-deo is voor jullie favoriet dames/heren?
Ikzelf vind Vogue "Wild Thing" de absolute topper (die met het zebra patroontje).
quote:even naar de dokter dan?
Op maandag 29 juli 2002 09:44 schreef ivetje het volgende:
Ik gebruik alle soorten deo...maar nix helpt. Dove is wel fijn, maar werkt ook niet bij mij. Zelfs deoleen helpt niet...ik blijf overmatig zweten. En waar het door komt...geen idee.
Nu ook weer met dit warme weer, zit gewoon achter de pc maar de druppels lopen langs mijn arm...echt vreselijk
er was laatst een programma op tv over mensen die er last van hadden, met ook een oplossing.. maar die ben ik vergeten
quote:Ja, er zijn idd ook wel oplossingen enzo voor. Prikjes enz, maar dat is echt duur...en zolang je niet kan aantonen dat je er psychisch onder lijdt
Op maandag 29 juli 2002 09:46 schreef Merel het volgende:[..]
even naar de dokter dan?
er was laatst een programma op tv over mensen die er last van hadden, met ook een oplossing.. maar die ben ik vergeten
quote:
Op maandag 29 juli 2002 09:48 schreef ivetje het volgende:[..]
Ja, er zijn idd ook wel oplossingen enzo voor. Prikjes enz, maar dat is echt duur...en zolang je niet kan aantonen dat je er psychisch onder lijdt
moet je het zelf betalen...
quote:Dat zal dat dan wel zijn, die prikjes?
http://www2.omroep.nl/bnn/jezalhetmaarhebben/jzhmh-2/afl1/index.htmlEen van de nieuwste behandelmethodes is het blokkeren van het zweten met behulp van een botuline toxine injectie. Een eiwit blokkeert dan de prikkels bij de overgang van de zenuw naar de spier, of bij de overgang van de zenuw naar de zweetklier. Deze behandeling heeft slechts een tijdelijk effect, een tijdelijke blokkade. Na 3-6 maanden kan het zweten weer terugkomen, vaak vermindert de zweetproductie wel met 80% per behandeling. Na een aantal behandelingen kan het dus helemaal verdwijnen.
Maar uh, psychisch eronder lijden, hoe kunnen ze dat aantonen dan? Verklaring van je arts ofzo?
quote:Ja, dat bedoelde ik idd...maar dat is dus erg duur.
Op maandag 29 juli 2002 09:50 schreef Merel het volgende:[..]
[..]Dat zal dat dan wel zijn, die prikjes?
Maar uh, psychisch eronder lijden, hoe kunnen ze dat aantonen dan? Verklaring van je arts ofzo?
quote:Die gebruik ik ook.. is de enige deo (op de andere 2 rexonas na die minder lekker ruiken) waarvan ik geen huidirritaties krijg..
Op maandag 29 juli 2002 09:43 schreef Merel het volgende:
de roze rexonadie irriteert nog het minste van allemaal
quote:Jij bent de enige die kan aangeven dat je er psychisch onder lijdt. Punt.
Op maandag 29 juli 2002 10:08 schreef ivetje het volgende:[..]
Ja, dat bedoelde ik idd...maar dat is dus erg duur.
En hoe je dta kan aantonen is mij ook nog een raadsel...ik lijdt er wel onder, kan geen kleding dragen die ik leuk vind ivm zweetvlekken, wit is helemaal niet te doen want dat kan ik na 2 keer drgaen weggooien omdat het niet meer schoon te krijgen is. Ik draag 3 lagen kleding over elkaar als het kan met het weer....maar hoe toon ik dat aan
Die Vogue en aanverwante deo's vind ik verschrikkelijk goedkoop ruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |