ik ben gewoon nogal onzeker over mezelf, truequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een verkeerd zelfbeeld. Objectief bezien ben je gewoon best leuk.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef Tegan het volgende:
Het was overigens niet echt lekker. Did they change it while I wasn't looking?
Je mag wel bij mij testen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik ga iig niet meer testen of hij beter is geworden.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben gewoon nogal onzeker over mezelf, true
Verstandig, de kans dat ze weggaat bij je omdat je waardeloos zoent en neukt is toch kleiner als ze eenmaal 'ja' heeft gezegd.quote:
Heb jij ervaring met mijn zoenen en neuken? Ik moet toch eens minder gaan drinken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verstandig, de kans dat ze weggaat bij je omdat je waardeloos zoent en neukt is toch kleiner als ze eenmaal 'ja' heeft gezegd.
Persoonlijk niet gelukkig, maar wel diverse getuigenverslagen gehoord.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef Q. het volgende:
Heb jij ervaring met mijn zoenen en neuken? Ik moet toch eens minder gaan drinken.
CL! Je zou niets zeggen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Persoonlijk niet gelukkig, maar wel diverse getuigenverslagen gehoord.
Ze zegt toch niks.quote:
Wel fijn hoor, zo'n vrouw die zwijgt. Zeker als ze vervolgens wel gewoon alles doet wat je zegt.quote:
Ik moet toch eens leren van the master hoe je zoiets regelt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel fijn hoor, zo'n vrouw die zwijgt. Zeker als ze vervolgens wel gewoon alles doet wat je zegt.
Daar had je toch dat alfamannetjesboek voor aangeschaft?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:23 schreef Q. het volgende:
Ik moet toch eens leren van the master hoe je zoiets regelt.
Maar niet iedereen is tofquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als zelfs ik na jaren getrouwd en twee poeten nog een kerel kan krijgen, dan kan iedereen dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |