Zeker en binnen de UK even laten uitschrijven...quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zou hem om gezeik te voorkomen, gewoon lekker traileren
Thats not really MY problem is it.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:50 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zeker en binnen de UK even laten uitschrijven...
Oh? De vorige eigenaar zijn probleem danquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef Fer het volgende:
Auto + Trailer naar uk en weer terug is IETS duurder dan zonder auto heen en met auto terug.
[..]
Thats not really MY problem is it.
Iets duurder ja, maar wel met een zekerheidje dat je ermee terug komtquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:56 schreef Fer het volgende:
Auto + Trailer naar uk en weer terug is IETS duurder dan zonder auto heen en met auto terug.
[..]
Thats not really MY problem is it.
nooit gehoord van zelf slopen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:39 schreef Sneezeechu het volgende:
En wat ga je doen als je hem naar de sloop brengt?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:27 schreef T42 het volgende:
[..]
nooit gehoord van zelf slopen?
ts kun je daat geen export kenteken krijgen?
met trailer moet je wel B+E hebben.
waarvoor nodig?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
En waar wil jij bij een Nederlandse autosloper je vrijwaringsbewijs krijgen als je met een buitenlandse auto aan komt zetten...
Dit is geen Nederlandse auto maar een buitenlandse als die niet gevrijwaard is in de UK en als je de auto eenmaal gesloopt hebt de onderdelen er vanaf is houd je nog genoeg over van die auto.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef T42 het volgende:
[..]
waarvoor nodig?
nl auto kun je kenteken zelf inleveren en bij zo'n auto geef je de rest gewoon mee met oudijzer...
Ja en vooral de laatste tijd zeker meer controle helaas. Het mag volgens de wet niet omdat je afval aan het importeren bent. Komen ze erachter en die kans bestaat dan ben je de lul.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:26 schreef Fer het volgende:
Denk jij dat een oudijzerboer maalt of die gevrijwaard is in land van herkomst?
als hij niet geregistreerd staat als gestolen niks ana het handje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit is geen Nederlandse auto maar een buitenlandse als die niet gevrijwaard is in de UK en als je de auto eenmaal gesloopt hebt de onderdelen er vanaf is houd je nog genoeg over van die auto.
Het wrak wil je dan gaan wegbrengen prima maar dan moet het wel een wrak zijn wat gevrijwaard is in het land van afkomst...
Toch wel het blijft een flink milieudelict als ze je ermee pakken en die kans bestaat gewoon... Dat in stukken slijpen is niet zo'n gek idee en dan naar de ijzerboer brengen of op laten halen door de ijzerboer neem aan dat TS toch alles uit die auto trekt wat ook maar een beetje waarde heeft.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef T42 het volgende:
[..]
als hij niet geregistreerd staat als gestolen niks ana het handje.
en anders slijp je hem toch in stukken?
Maar als je dan een ongeluk veroorzaakt ben je volgens mij wel zwaar de l*l... Of kun je een buitenlandse auto op een of andere manier tijdelijk verzekeren?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:26 schreef sijs het volgende:
ik zou hem niet eens importeren....gewoon mee naar huis rijden,( mag officieel niet) daar demonteren, rest kleinslijpen en als oud-ijzer afvoeren
http://www.grb.nl/ kan dit en als je helemaal geen kentekenplaten meer hebt kan http://www.vdcnederland.nl/ je ook nog helpen aan tijdelijke kentekens incl. verzekering.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef Palomar het volgende:
[..]
Maar als je dan een ongeluk veroorzaakt ben je volgens mij wel zwaar de l*l... Of kun je een buitenlandse auto op een of andere manier tijdelijk verzekeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |