In de rijstkokerquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Das lekker he![]()
En dan in gepastw hoeveelheid laten droogkoken ipv in 3 liter water en af gieten. Das echt zonde van de smaak namelijk
Nee, ik blij toch thuis... voel me nog niet helemaal lekker, en als ik dan daar ga staan de hele avond... Dan red ik morgen mijn dienst van 3 tot 00.30 echt niet...quote:
Post eens foto'squote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef Lindytje het volgende:
Wat moet ik nou aan naar de bruiloft....
Ik twijfel zo... strakker jurkje met een jasje....
Lichte broek en bijpassend jasje met knalkleurtje er onder...
Losser jurkje..
Het is zo lastig!!!!
Ja, echt he!quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn man kan het op gevoel en gooit het in een pannetje. Ik gebruik ook altijd de rijstkoker, heldenuitvinding
Aaaah. Dat lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik blij toch thuis... voel me nog niet helemaal lekker, en als ik dan daar ga staan de hele avond... Dan red ik morgen mijn dienst van 3 tot 00.30 echt niet...
Ik moet nog iets gaan kopen... maar ik weet dus niet eens waar ik naar zou moeten kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Post eens foto's
Als Fok dat trekt.... doet bij mij nog steeds raar....
quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Aaaah. Dat lijkt me een goed plan.![]()
Volgens mijn collega was er een gele keycord invasie in Utrecht.
Met jouw leuke gekke hoofd kun je alles aan joh! Dus pak wat jij leuk vindt en wat lekker zit (ivm visagie doen en hele dag op je pootjes staan)quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet nog iets gaan kopen... maar ik weet dus niet eens waar ik naar zou moeten kijken
+1quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
Ja fuuuuuuuuu en nu regent het ook nog eens keihard. Dat moedigt niet echt aan om boodschappen te doen!
Zo klinkt het bij mij altijdquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Het klinkt hier alsof er een vliegtuig gaat neerstorten
Is zo voorbijquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
Ja fuuuuuuuuu en nu regent het ook nog eens keihard. Dat moedigt niet echt aan om boodschappen te doen!
Nou... alles aan lijkt me lastig hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met jouw leuke gekke hoofd kun je alles aan joh! Dus pak wat jij leuk vindt en wat lekker zit (ivm visagie doen en hele dag op je pootjes staan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |