maar dat is het dus, het is niet écht afgesproken. Meer zo van: ja dat gaan we doen. Daar is het zeg maar bij geblevenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Als jullie al hebben afgesproken, moet je het eigenlijk wel doen..
En kom op, een beetje gezeik en al stoppen en iets anders gaan doen?
Oh in dit geval zal ik gewoon uitleggen dat je geen zin meer hebt, en sorry, en hopen dat ze nog steeds op vakantie kunnenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar dat is het dus, het is niet écht afgesproken. Meer zo van: ja dat gaan we doen. Daar is het zeg maar bij gebleven
backpacken een maand in mijn eentjequote:
vinden ze te duur en niet leuk, de roadtrip is voor hun het hoogtepuntquote:
Te duur? Ik weet niet, maar met een roadtrip ben je uiteindelijk veel meer kwijt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vinden ze te duur en niet leuk, de roadtrip is voor hun het hoogtepuntterwijl ze niet eens zelf rijden
zei ik ook alquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Te duur? Ik weet niet, maar met een roadtrip ben je uiteindelijk veel meer kwijt.
Waarom ga je om met zo'n zooitje onwetenden dan?quote:
was ook mijn voorstel, maar niemand was het met mij eens. 5 van die groep studeert niet, dus die hebben een jaar gewerkt en willen dus 'lang' op vakantie. 3 weken roadtrippenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom ga je om met zo'n zooitje onwetenden dan?
Vlieg ergens naar Griekenland of Spanje en ga een week los in die clubs daar, hoeft helemaal niet duur te zijn.
Pff.. Kereltjes die denken dat een roadtrip helemaal geniaal is?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was ook mijn voorstel, maar niemand was het met mij eens. 5 van die groep studeert niet, dus die hebben een jaar gewerkt en willen dus 'lang' op vakantie. 3 weken roadtrippen![]()
zelf denk ik dat ik na 10 dagen gillend naar huis rij. Wordt waarschijnlijk heel veel gezeur ...
Wat een mongool ben jij dan heyquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent maar tot je 20e moet je gewoon lekker rondneuken en zuipen in de oorden die daarvoor bestemd zijn, om vanaf die leeftijd je toch wat aan de meer culturele en ondernemende vakanties te wagen.
Ik ga me nu niet als Ritmo 2.0 voordoen, maar op die leeftijd heb je gewoon andere behoeftes. Iedereen zijn ding, dat staat voorop, maar mensen die bashen op zuipvakanties voor jongeren onder de 20 zijn gewoon triest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij dan hey
Volgens mij ''bashte'' hij juist omdat jij na je 20e cultureel en ondernemend wil zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:23 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik ga me nu niet als Ritmo 2.0 voordoen, maar op die leeftijd heb je gewoon andere behoeftes. Iedereen zijn ding, dat staat voorop, maar mensen die bashen op zuipvakanties voor jongeren onder de 20 zijn gewoon triest.
Misschien moet je dan vrienden waarmee je dat gaat doen wat beter selecteren?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
even ter info, TS is 18 en wil de wereld zien
goeie tipquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien moet je dan vrienden waarmee je dat gaat doen wat beter selecteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |