maar dat is het dus, het is niet écht afgesproken. Meer zo van: ja dat gaan we doen. Daar is het zeg maar bij geblevenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Als jullie al hebben afgesproken, moet je het eigenlijk wel doen..
En kom op, een beetje gezeik en al stoppen en iets anders gaan doen?
Oh in dit geval zal ik gewoon uitleggen dat je geen zin meer hebt, en sorry, en hopen dat ze nog steeds op vakantie kunnenquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar dat is het dus, het is niet écht afgesproken. Meer zo van: ja dat gaan we doen. Daar is het zeg maar bij gebleven
backpacken een maand in mijn eentjequote:
vinden ze te duur en niet leuk, de roadtrip is voor hun het hoogtepuntquote:
Te duur? Ik weet niet, maar met een roadtrip ben je uiteindelijk veel meer kwijt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vinden ze te duur en niet leuk, de roadtrip is voor hun het hoogtepuntterwijl ze niet eens zelf rijden
zei ik ook alquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Te duur? Ik weet niet, maar met een roadtrip ben je uiteindelijk veel meer kwijt.
Waarom ga je om met zo'n zooitje onwetenden dan?quote:
was ook mijn voorstel, maar niemand was het met mij eens. 5 van die groep studeert niet, dus die hebben een jaar gewerkt en willen dus 'lang' op vakantie. 3 weken roadtrippenquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom ga je om met zo'n zooitje onwetenden dan?
Vlieg ergens naar Griekenland of Spanje en ga een week los in die clubs daar, hoeft helemaal niet duur te zijn.
Pff.. Kereltjes die denken dat een roadtrip helemaal geniaal is?quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was ook mijn voorstel, maar niemand was het met mij eens. 5 van die groep studeert niet, dus die hebben een jaar gewerkt en willen dus 'lang' op vakantie. 3 weken roadtrippen![]()
zelf denk ik dat ik na 10 dagen gillend naar huis rij. Wordt waarschijnlijk heel veel gezeur ...
Wat een mongool ben jij dan heyquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent maar tot je 20e moet je gewoon lekker rondneuken en zuipen in de oorden die daarvoor bestemd zijn, om vanaf die leeftijd je toch wat aan de meer culturele en ondernemende vakanties te wagen.
Ik ga me nu niet als Ritmo 2.0 voordoen, maar op die leeftijd heb je gewoon andere behoeftes. Iedereen zijn ding, dat staat voorop, maar mensen die bashen op zuipvakanties voor jongeren onder de 20 zijn gewoon triest.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij dan hey
Volgens mij ''bashte'' hij juist omdat jij na je 20e cultureel en ondernemend wil zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:23 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik ga me nu niet als Ritmo 2.0 voordoen, maar op die leeftijd heb je gewoon andere behoeftes. Iedereen zijn ding, dat staat voorop, maar mensen die bashen op zuipvakanties voor jongeren onder de 20 zijn gewoon triest.
Misschien moet je dan vrienden waarmee je dat gaat doen wat beter selecteren?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
even ter info, TS is 18 en wil de wereld zien
goeie tipquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien moet je dan vrienden waarmee je dat gaat doen wat beter selecteren?
Er zijn mensen die tot hun 25e naar Sunny Beach, Lloret etc. gaan, dikke prima. Ik ga echter dit of volgend jaar voor de laatste keer naar zo'n zuipoord. In 2013/2014 staat er naar alle waarschijnlijkheid een stad of stedentrip op het programma.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Volgens mij ''bashte'' hij juist omdat jij na je 20e cultureel en ondernemend wil zijn
Daarom stond het ook tussen "...''quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hoezo is dat bashen? Er zijn mensen die tot hun 25e naar Sunny Beach, Lloret etc. gaan, dikke prima. Ik ga echter dit of volgend jaar voor de laatste keer naar zo'n zuipoord. In 2013/2014 staat er naar alle waarschijnlijkheid een stad of stedentrip op het programma.
Oohh al weg, maar goed ik ben het er wel mee eens iedereen moet gewoon zelf weten waar hij heen wilquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die tot hun 25e naar Sunny Beach, Lloret etc. gaan, dikke prima. Ik ga echter dit of volgend jaar voor de laatste keer naar zo'n zuipoord. In 2013/2014 staat er naar alle waarschijnlijkheid een stad of stedentrip op het programma.
Gaan we weer. Laat mensen zelf uitmaken wat ze willen. In je jeugd naar zuipoorden gaan is een doodnormale zaak.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:28 schreef t4rt4rus het volgende:
zuipoorden
Of komen jullie allemaal uit Den Haag ofzo?
Nou ja, behalve dat is er gewoon niet veel te doen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:28 schreef t4rt4rus het volgende:
zuipoorden
Of komen jullie allemaal uit Den Haag ofzo?
Lekker gek doenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Er is juist alles te doen wat een gemiddelde 17-20 jarige zich wenst.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, behalve dat is er gewoon niet veel te doen.
Dat sluit ik ook niet uit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Er is juist alles te doen wat een gemiddelde 17-20 jarige zich wenst.
Heb je ook al iets op het oog?quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar als je 21 bent dan heb je er niks meer te zoeken hoor. Nee, dan moet je culturele vakanties naar Rome (quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Er is juist alles te doen wat een gemiddelde 17-20 jarige zich wenst.
Nooit behoefte om steden zoals NYC te bezoeken? Is wel erg gaaf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar als je 21 bent dan heb je er niks meer te zoeken hoor. Nee, dan moet je culturele vakanties naar Rome () interessant vinden.
Zoals ik al aangaf dikke prima als mensen dan ook nog naar zuipoorden gaan. Ik zit zelf ook nog in die fase, maar ambieer zoveel mogelijk van de wereld te zien. En verder is er ook nog een middenweg, je wilt niet weten hoe geweldig je in Praag kunt uitgaan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar als je 21 bent dan heb je er niks meer te zoeken hoor. Nee, dan moet je culturele vakanties naar Rome () interessant vinden.
Ik vind dat niet echt een plek waar je wat aan hebt ofzo. Het is best gave stad, maar voor je mentale bagage zal de hoofdstad van obesitas nou niet zo'n toevoeging zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nooit behoefte om steden zoals NYC te bezoeken? Is wel erg gaaf.
Sure maar ik vind het raar dat je daar een leeftijd aan verbindt. Toen ik 17 was had ik juist behoefte om naar gekke plekken op vakantie te gaan. Nu ik weer wat jaren ouder ben zit ik eigenlijk best op het strand ergens in Spanje ofzo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:39 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf dikke prima als mensen dan ook nog naar zuipoorden gaan. Ik zit zelf ook nog in die fase, maar ambieer zoveel mogelijk van de wereld te zien. En verder is er ook nog een middenweg, je wilt niet weten hoe geweldig je in Praag kunt uitgaan bijvoorbeeld.
Ik beschrijf slechts een algemene tendens. Dat jij een uitzondering op de regel bent, vind ik allemaal best.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sure maar ik vind het raar dat je daar een leeftijd aan verbindt. Toen ik 17 was had ik juist behoefte om naar gekke plekken op vakantie te gaan. Nu ik weer wat jaren ouder ben zit ik eigenlijk best op het strand ergens in Spanje ofzo.
"Algemene tendens" of niet. Het slaat nergens op dat mensen na hun 20e ineens geïnteresseerd moeten zijn in cultuur. Als mensen dat leuk vinden dan zullen ze dat heus eerder ontplooien dan na hun twintigste. En mensen die geen zier geven om cultuur gaan niet ineens als ze wat ouder worden naar steden en ruïnes toe, omdat dat dan moet ofzo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik beschrijf slechts een algemene tendens. Dat jij een uitzondering op de regel bent, vind ik allemaal best.
thanks voor de tipquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik heb hier echt maar 1 ding op te zeggen: NIET DOEN!!
eind vorig jaar met vrienden van ons afgesproken dat we met elkaar op vakantie zouden gaan, een midweek weg, leek toen heel gezellig maar in de weken ervoor kwam er steeds meer gezeik waardoor voor mij de lol er wel een beetje afging, maar ik vond dat ik niet moeilijk moest doen en dus zijn we die maandag vertrokken! het was een hel! de hele week hebben ze geen reet gedaan, alleen maar lopen zeiken en leuke dingen doen kwam helemaal niet in hun hoofd op! ik was enorm blij toen het vrijdag was en ik heb nog nooit zo snel spullen ingepakt! inmiddels zijn we 3 weken verder en hebben veel minder contact dan voorheen, we spraken elkaar vaak en zagen elkaar minimaal 1x per week, maar tot nu toe nog niks!
als je er al met gemengde gevoelens ingaat wordt het waarschijnlijk niks!
Dit. en er komt altijd gezeur met een vakantie bespreken, de één wil dit en de ander dat. Als je echt niet wil, gewoon afzeggen, en misschien kunnen hun wel een andere vriend vinden met rijbewijs (+ auto).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |