Ik heb daar ook regelmatig last van, moi is zwakquote:
Tering, echt hequote:
Hier is dikke prima!quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tering, echt heVandaag komt mijn broer langs, dacht even lekker terrashangen ofzo, niks van dit alles
Too bad sandwichspread, donkere wolken pakken zich samen hierquote:
Da kan jij toch.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:14 schreef KoningStoma het volgende:
Als iemand nou die vinger een plaatsje opschuift met photoshop of iets dergelijks.
Er is maar één idioot in Den Haag en dat is Wildersquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:36 schreef Michhas het volgende:
Nou, we mogen binnenkort weer met zijn allen naar de stembus. Idioten in Den Haag
Ach de CDA en VVD waren nou ook niet echt top de laatste tijd..quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Er is maar één idioot in Den Haag en dat is Wilders![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laat hier ten minste wat integriteit zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Er is maar één idioot in Den Haag en dat is Wilders![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:15 schreef SoldMayor het volgende:
Ik stem op de EAK.
Stef heeft liever vis, dus dat gaat hem niet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Het is helemaal niet tijd voor wat anders, het duurde al veel te lang met die hervormingen en nu duurt dat waarschijnlijk nog tot november. Lees dit maar eens: 'Nederland verliest triple A-status'quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:12 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ach de CDA en VVD waren nou ook niet echt top de laatste tijd..
Het is weer tijd voor wat anders
Integriteit tonen? Het enige wat hij doet is continu dwarsliggen en zieltjes winnen met goedkope praat die vaak ook nog eens onwaarheden bevat. Fortuyn, dát was een man met integriteitquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die laat hier ten minste wat integriteit zienKun je nagaan.
Die bureau's mogen ze wat mij betreft meteen opdoeken. Alleen maar paniekzaaierij is dat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Het is helemaal niet tijd voor wat anders, het duurde al veel te lang met die hervormingen en nu duurt dat waarschijnlijk nog tot november. Lees dit maar eens: 'Nederland verliest triple A-status'
Klopt ja, objectiviteit is ook ver te zoeken als ze allemaal Amerikaans zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die bureau's mogen ze wat mij betreft meteen opdoeken. Alleen maar paniekzaaierij is dat.
Denk je dat Wilders dit alleen maar doet om dwars te liggen? Volgens mij doet hij dit ook om zijn kiezers blij te maken. Dat bedoel ik met integriteit tonen. Ik zeg niet dat het goed is, maar het is iig "eerlijk".quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Integriteit tonen? Het enige wat hij doet is continu dwarsliggen en zieltjes winnen met goedkope praat die vaak ook nog eens onwaarheden bevat. Fortuyn, dát was een man met integriteit
Komt welquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef SoldMayor het volgende:
Tauch, waarom ga je geen partij beginnen?
Dit is je kans.
Ik stem niet.quote:
Interesseert me niet.quote:maar stoma dat kan je niet maken die ene stem kan het verschil maken oh nee straks vergaat de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |