dat witte shirt is meer voor onder overhemden ofzo he, dus dat zal je 9 v/d 10 keer niet zien,quote:Op maandag 14 mei 2012 13:37 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
Gaat de goeie kant op! Misschien kan je nog iets van een stoere ketting kopen, dat vind ik.altijd wel leuk staan bij jongens, als final touch. Vooral als je een alleen wit shirt draagt.
Ziet er al goed uit manquote:Op maandag 14 mei 2012 13:17 schreef gogosweden het volgende:
Zo, ff wat kleren gekocht vandaag, t is maar een klein deeltje, maar de rest haal ik later een keertje wel, het sneeuwt hier nu toch weer
Ik heb canvas schoenen gekocht, 1 beige broek, en 2 stretch cotton v-hals t-shirts voor onder de overhemden oid straks. hier een foto:
[ afbeelding ]
De broek is 1 maat te groot, maar dit was de kleinste die ze hadden, de lengte en breedte van de pijpen zijn wel goed. Maar hij is wat te breed rond mijn middel, dus ik heb er maar een riem bij gekocht(ik heb normaal maat 29waist 32 length, maar nu is het een 30 waist geworden)
Hier moet eigenlijk nog een andere kleur broek bij, eventueel nog een paar extra schoenen, een paar overhemdjes en een paar mooie t-shirts
Dit hele gebeuren kostte me 65 euro
Ja, sorry inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:49 schreef saaw het volgende:
Een skinny jeans met zo'n figuur lijkt me persoonlijk echt geen goed idee
Verder, leuk TS!En ¤65,- voor een broek, schoenen en 2 shirts is toch niet zo veel? Inderdaad nog een spijkerbroek erbi en dan wat kleur voor er boven en klaar ben je
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:45 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Inderdaad, je moet sowieso nog een skinny jeans hebben
Dit inderdaad, het laatste wat je nu wil is je benen nog fragieler laten lijken. Koop gewoon twee mooie spijkerbroeken. En ja, dat kost geld. Maar ja, dat is het waard.quote:
Thanks!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:17 schreef strontboer het volgende:
Vette kleding man! Mooi beginZelf uitgekozen of hebben ze je in de winkel geholpen?
Kiek eens aan.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Thanks!
nee, zelf uitgekozen, gewoon rustig rondgekeken en gepakt wat ik het leukste vond
Dankjewel, vind het stiekum nog wel leuk ookquote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kiek eens aan.Lekker bezig Gogo.
Tsja wii fit heb ik alleen als ik bij mijn ouders ben, maar ik doe nu zelf al wat basic oefeningen, het is niet mijn hoogste prioriteit dus we zien wel wat daar van komt. Ik ben er iig mee bezig, en dat is al ietsquote:Op maandag 14 mei 2012 20:46 schreef Michielos het volgende:
haha ziet in 1x 300x beter uit man
Ik doe zelf overigens ook gewoon Wii Fit (heb wel Hometrainer en gewichtjes thuis) en voetbal 2x per week. Misschien een idee?
Kleren zijn ook al tig beter.
Mensen die zulke stappen durven te zetten zijn echt
you go!!
Dankjewel! ik vind het zelf ook al een hele verbeteringquote:Op maandag 14 mei 2012 21:07 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Alles gelezen, het moet gezegd worden: wat een make-over! Je ziet er al zoveel beter uit![]()
Over dat aankomen, lijkt P90X je wat? Een programma die je kan downloaden. Zes dagen per week een uur trainen met gewichten. Ik heb het geprobeerd en had na twee weken al geen zin meer () maar ik heb dan ook een motivatie van niets.
jaman, zag er altijd tegenop om kleren te kopenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:12 schreef Michielos het volgende:
Je schaamde je voor?
Ik vraag gewoon altijd aan de verkoopster wat ze leuker bij me vinden staan als ik twijfel
Lijken ze meestal nog te waarderen ook
Maar wat zat er achter?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jaman, zag er altijd tegenop om kleren te kopen
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:18 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Thanks!
nee, zelf uitgekozen, gewoon rustig rondgekeken en gepakt wat ik het leukste vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |