Daarom!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:45 schreef xSanjay het volgende:
Oeh echt? Nja het zijn eigenlijk 'neppe' vans en die vallen juist een stuk kleiner..
Ga gewoon lekker naar de H&M en Jack&Jones, daar hebben ze heel veel van deze Canvas sneakers! Kun je ze gelijk passen
Kijk dan gelijk voor een leuke Chino oid, al is het maar om ff te passen en kijken hoe je schoenen onder zo'n broek staanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Daarom!morgen even heen en kijken of ze open zijn
ja klopt, ik heb al besloten om in etappes te gaan shoppen, van het meest basic stuff naar minder basic. Dan kan ik wat rustiger kijken wat bij me past en wat past bij de dingen die ik al gekocht heb. Morgen dus even wat schoenen chino's en evt wat witte t-shirts met V-hals halen voor onder een overhemd oid.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:52 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Kijk dan gelijk voor een leuke Chino oid, al is het maar om ff te passen en kijken hoe je schoenen onder zo'n broek staan.
En natuurlijk pica's als je iets koopt!
Ja, ik zou het de universele schoen noemenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
[..]
okè. thanks! die schoenen op de foto, passen die onder veel soorten kleren?
Ik gebruik altijd een ander argument. Namelijk dat ik van de echte de afwerking echt een stuk beter vind. Maar ik ben dan wel iemand die details belangrijk vind. En die neppe zijn prima om te beginnen en te kijken of ze bij je staan:).quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:19 schreef Life2.0 het volgende:
Neem trouwens liever 5 paar nep-schoenen dan 1 goed paar, ze gaan vrijwel even lang mee (ja nu gaat iedereen zeggen dat ze 30 paar goede allstars/van hebben, maar ik loop er op en bewaar ze niet in de kast en of ze nu 10 euro of 70 kosten, na 3 maanden gooi ik ze weg en koop ik gewoon nieuwe).
Als je foto maakt; doe dat van een afstand dus dat alles er op staat; totaalplaatje
Hoe staat het met je oefeningen?
Je koopt in china gelijmde schoenen voor de afwerking?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:23 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een ander argument. Namelijk dat ik van de echte de afwerking echt een stuk beter vind. Maar ik ben dan wel iemand die details belangrijk vind. En die neppe zijn prima om te beginnen en te kijken of ze bij je staan:).
hier kan ik me wel in vinden ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:19 schreef Life2.0 het volgende:
Neem trouwens liever 5 paar nep-schoenen dan 1 goed paar, ze gaan vrijwel even lang mee (ja nu gaat iedereen zeggen dat ze 30 paar goede allstars/van hebben, maar ik loop er op en bewaar ze niet in de kast en of ze nu 10 euro of 70 kosten, na 3 maanden gooi ik ze weg en koop ik gewoon nieuwe).
Als je foto maakt; doe dat van een afstand dus dat alles er op staat; totaalplaatje
Hoe staat het met je oefeningen?
ik kan er niet meer dan 5 op rij manquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:32 schreef Life2.0 het volgende:
Wasda voor progamma?
5 per dag? you kidding?
20 in de namiddag/na school en dan tegen 8 ofzo, na het eten weer 20
Kun je prima elke dag doen, remember: te licht = condititie, te zwaar = uiterlijk, en 2 dagen spierspijn is te veel
Ho-ly fuckquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik kan er niet meer dan 5 op rij man
http://hundredpushups.com/index.html
ben bezigquote:Op zondag 13 mei 2012 22:14 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ho-ly fuck
Ga eens snel trainen jij!
naar de gym is geen optie ivb met geld, dus ik moet het met dit soort dingen doenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben ook met die 100 Pushups app begonnen voor ik ging trainen.
Als je een beetje serieus wil groeien gewoon Starting Strength of www.stronglifts.com checken, maar dan moet je wel naar de gym.
Je kan best thuis beginnen en bijvoorbeeld buiten hardlopen om in conditie te komen. Je moet ergens beginnenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben bezig
[..]
naar de gym is geen optie ivb met geld, dus ik moet het met dit soort dingen doen
lol ja ok niet teveel cardio'en, al is een beetje rennen of fietsen om veel redenen een goed idee. Je voelt je er gewoon lekkerder door, mentaal en fysiek.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
Als hij ook nog gaat hardlopen nu dan blijft er helemaal niets van hem over. Als je niet naar de gym kunt, zet dan je geld op dips/pushups/pullups/chinups en ga goed zwaar. Maar beter ga je bedelen zodat je in de buurt van een gym kunt komen, squat en deadlift zullen veel voor je doen.
Tja je moet die onzekerheid en kleine piemel natuurlijk wel compenseren met een macho lichaam en/of 'dure' klerenquote:Op donderdag 19 april 2012 17:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
dat is wel erg weinig geld als je leuke dingen wilt, zonder schoenen zit ik altijd boven de 500
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:20 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
Tja je moet die onzekerheid en kleine piemel natuurlijk wel compenseren met een macho lichaam en/of 'dure' kleren
hou eens opquote:Op maandag 14 mei 2012 00:20 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
Tja je moet die onzekerheid en kleine piemel natuurlijk wel compenseren met een macho lichaam en/of 'dure' kleren
Lekker gap! Broek en schoenen zijn Nice:)! Broek is weliswaar te groot, maar je wil toch groeien ;D!quote:Op maandag 14 mei 2012 13:17 schreef gogosweden het volgende:
Zo, ff wat kleren gekocht vandaag, t is maar een klein deeltje, maar de rest haal ik later een keertje wel, het sneeuwt hier nu toch weer
Ik heb canvas schoenen gekocht, 1 beige broek, en 2 stretch cotton v-hals t-shirts voor onder de overhemden oid straks. hier een foto:
[ afbeelding ]
De broek is 1 maat te groot, maar dit was de kleinste die ze hadden, de lengte en breedte van de pijpen zijn wel goed. Maar hij is wat te breed rond mijn middel, dus ik heb er maar een riem bij gekocht(ik heb normaal maat 29waist 32 length, maar nu is het een 30 waist geworden)
Hier moet eigenlijk nog een andere kleur broek bij, eventueel nog een paar extra schoenen, een paar overhemdjes en een paar mooie t-shirts
Dit hele gebeuren kostte me 65 euro
shirts zitten gewoon goed, als ik nog wat spieren kweek kan je dat mooi zien door de stretchquote:Op maandag 14 mei 2012 13:31 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Lekker gap! Broek en schoenen zijn Nice:)! Broek is weliswaar te groot, maar je wil toch groeien ;D!
Hoe zitten de shirts? Pas op met wassen want ze krimpen echt heel snel..
De eerste stappen zijn weer gemaakt.
Gaat de goeie kant op! Misschien kan je nog iets van een stoere ketting kopen, dat vind ik.altijd wel leuk staan bij jongens, als final touch. Vooral als je een alleen wit shirt draagt.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:17 schreef gogosweden het volgende:
Zo, ff wat kleren gekocht vandaag, t is maar een klein deeltje, maar de rest haal ik later een keertje wel, het sneeuwt hier nu toch weer
Ik heb canvas schoenen gekocht, 1 beige broek, en 2 stretch cotton v-hals t-shirts voor onder de overhemden oid straks. hier een foto:
[ afbeelding ]
De broek is 1 maat te groot, maar dit was de kleinste die ze hadden, de lengte en breedte van de pijpen zijn wel goed. Maar hij is wat te breed rond mijn middel, dus ik heb er maar een riem bij gekocht(ik heb normaal maat 29waist 32 length, maar nu is het een 30 waist geworden)
Hier moet eigenlijk nog een andere kleur broek bij, eventueel nog een paar extra schoenen, een paar overhemdjes en een paar mooie t-shirts
Dit hele gebeuren kostte me 65 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |