abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111408505
quote:
17s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef strontboer het volgende:

[..]

Haha zou ik wel doen als je overhemden wilt gaan kopen :D

Ehm, ik zou het in de broek stoppen. Komt wat vlotter over. Niet te strak natuurlijk, wel wat losjes laten hangen. Anders ziet het er ook zo slungelig uit.
okey dankjewel! ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Naar de huisarts, hup hup! Geen andere clearasil troep je hier laten aansmeren.
Misschien wordt het wel vergoed, ik weet niet hoe dat gaat in Zweden. Hier wel iig.

Je haar is tof trouwens!
hier moet je tot ¤300 / jaar zelf je medicijnen vergoeden, daarna gaat er X aantal % af en bij ¤500 is alles gratis voor de rest van het kalenderjaar ofzo. Dus de kans is klein

oh, dankjewel, ik vind het er zelf ook veel beter uitzien!
pi_111412539
Als je het makkelijk wil:

1 paar goede jeans
2 chinos (beige en blauw of een andere wat gewaagdere kleur)
witte v-hals t-shirts
een paar witte supras en een paar gekleurde vans
college jacket die matcht met beide paar schoenen
pi_111431976
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:15 schreef Neymarrr het volgende:

1 paar goede jeans
witte v-hals t-shirts
oké!

maar wat "matcht" en wat matcht juist niet? :@
pi_111434152
als je zwarte sneakers koopt met een witte zool, kan dat nagenoeg onder alles. Helemaal witte sneakers zijn in mijn ogen vooral mooi als je ook nog wit hebt in een ander kledingstuk, bijvoorbeeld een witte v-neck of de witte mouwen van een college/varsity-jacket. Maar dit is allemaal persoonlijk. Wat ik vind matchen, vind een ander misschien niks.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 21:44:44 #105
187510 IrCute
Americunt
pi_111439554
Het is ook heel belangrijk dat de dingen goed passen, dus niet te losse kleding kopen, daardoor kom je meer als een ''slungel'' over..
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:43:32 #106
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_111454406
let er bij shirts/overhemden op dat het goed past bij de schouders. dat die naden ook stoppen waar je schouders stoppen en niet dat ze gaan overhangen. als die breder zijn dan je eigen schouders zorgt dat het er slobberig uitziet.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_111458585
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 20:11 schreef Neymarrr het volgende:
als je zwarte sneakers koopt met een witte zool, kan dat nagenoeg onder alles. Helemaal witte sneakers zijn in mijn ogen vooral mooi als je ook nog wit hebt in een ander kledingstuk, bijvoorbeeld een witte v-neck of de witte mouwen van een college/varsity-jacket. Maar dit is allemaal persoonlijk. Wat ik vind matchen, vind een ander misschien niks.
oké

Bruin past ook onder best veel toch? (beige achtig), en hoe zit het met donkerblauw eigenlijk?
Ik ga toch voor de canvas-schoenen dus daar kan ik best wel 2 paar van kopen want die kosten toch geen drol.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:44 schreef IrCute het volgende:
Het is ook heel belangrijk dat de dingen goed passen, dus niet te losse kleding kopen, daardoor kom je meer als een ''slungel'' over..
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:43 schreef littledrummergirl het volgende:
let er bij shirts/overhemden op dat het goed past bij de schouders. dat die naden ook stoppen waar je schouders stoppen en niet dat ze gaan overhangen. als die breder zijn dan je eigen schouders zorgt dat het er slobberig uitziet.
Wanneer zit iets "goed" en wanneer is het te strak / te groot? Heb eigenlijk helemaal geen ervaring op dit gebied omdat ik altijd troep uit de aanbieding kocht :')
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:36:44 #108
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111458879
quote:
4s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:37 schreef gogosweden het volgende:
duuuussss

De sneeuw begint hier eindelijk te smelten en de zomer komt er aan. Nog maar 4 weken en dan is het zomervakantie. Maar dat kan natuurlijk niet zonder nieuwe zomerkleren voor bij mijn kapsel :7

En daarom wil ik graag een paar tips hebben ^O^ (oh, ik ben al wat meer aan het eten en ik ben met het "100 pushups program" bezig, just sai'n voordat we die discussie krijgen)

Het enigste wat ik eigenlijk weet wat ik wel wil zijn zulke schoenen:

[ afbeelding ]

Hoeft niet precies hetzelfde model ofzo te zijn, maar die canvas schoenen vind ik wel mooi en zijn hier in Zweden ook wel redelijk populair. Wat voor kleur zou ik het beste kunnen nemen? en welke kleuren absoluut niet?

Qua kleren heb ik verder geen idee omdat ik gewoon niet weet wat er allemal te koop is. En vooral omdat ik niet weet wat leuk is / bij mekaar past etc.

Winkels die ik in de buurt heb:

Jack&Jones
JeansCentre
H&M
Dressmann (doet denken aan een buisness man winkel, colberts overhemden etc)

Budget : +- 200 euro (2000 SEK)

Liever meer kleren voor weinig geld dan weinig kleren voor veel geld :P

Alvast bedankt voor het meedenken ! _O_

via internet kleren bestellen is hellaas NIET mogelijk (heb ik genoeg redens voor, valt niet te betwisten, sorry)
schoenen maken de man he

je zoekt eerst de schoen voor de dag en dan pas de kleding die erbij past, dus een neutrale zwarte schoen moet je mee beginnen, zon standaard vans/allstars is dan ook prima ja, alleen zijn hi tops niet praktischer (evt warmer?)?

vooral geen felle kleuren!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:39:05 #109
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111458946
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:43 schreef littledrummergirl het volgende:
strak t shirt en overhemd erover dan, zien ze meteen je nog ongetrainde armen niet, kun je ook overhemd (half)los doen als je dr zin in hebt, overhemd niet te zakelijk nemen, doe eens gek ( :D )
pi_111459406
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 11:15 schreef Neymarrr het volgende:

1 paar goede jeans
witte v-hals t-shirts
Hij heeft maar 200 euro te besteden hè. Supras kosten volgens mij al boven de 100. Maar dat zijn wel echt gave schoenen.. ik denk dat de pré voor zijn klerenkast op dit moment nieuwe shirts/bovenkleding is.
pi_111463643
quote:
4s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:37 schreef gogosweden het volgende:
duuuussss

De sneeuw begint hier eindelijk te smelten en de zomer komt er aan. Nog maar 4 weken en dan is het zomervakantie. Maar dat kan natuurlijk niet zonder nieuwe zomerkleren voor bij mijn kapsel :7

En daarom wil ik graag een paar tips hebben ^O^ (oh, ik ben al wat meer aan het eten en ik ben met het "100 pushups program" bezig, just sai'n voordat we die discussie krijgen)

Het enigste wat ik eigenlijk weet wat ik wel wil zijn zulke schoenen:

[ afbeelding ]

Hoeft niet precies hetzelfde model ofzo te zijn, maar die canvas schoenen vind ik wel mooi en zijn hier in Zweden ook wel redelijk populair. Wat voor kleur zou ik het beste kunnen nemen? en welke kleuren absoluut niet?

Qua kleren heb ik verder geen idee omdat ik gewoon niet weet wat er allemal te koop is. En vooral omdat ik niet weet wat leuk is / bij mekaar past etc.

Winkels die ik in de buurt heb:

Jack&Jones
JeansCentre
H&M
Dressmann (doet denken aan een buisness man winkel, colberts overhemden etc)

Budget : +- 200 euro (2000 SEK)

Liever meer kleren voor weinig geld dan weinig kleren voor veel geld :P

Alvast bedankt voor het meedenken ! _O_

via internet kleren bestellen is hellaas NIET mogelijk (heb ik genoeg redens voor, valt niet te betwisten, sorry)
Goed bezig man! Vooral veel nieuwe frisse kleren kopen en nieuwe dingen doen, maak hier jouw zomer van. :D
pi_111468128
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:25 schreef gogosweden het volgende:

[..]

oké

Bruin past ook onder best veel toch? (beige achtig), en hoe zit het met donkerblauw eigenlijk?
Ik ga toch voor de canvas-schoenen dus daar kan ik best wel 2 paar van kopen want die kosten toch geen drol.
Bruin vind ik nooit zo'n mooie kleur voor schoenen. Maar dat is iets persoonlijks. Blauw is idd ook best wel een veilige kleur :)
pi_111468142
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:53 schreef Gemini99 het volgende:

[..]

Hij heeft maar 200 euro te besteden hè. Supras kosten volgens mij al boven de 100. Maar dat zijn wel echt gave schoenen.. ik denk dat de pré voor zijn klerenkast op dit moment nieuwe shirts/bovenkleding is.
Oh daar heb ik overheen gelezen haha. Ja helemaal mee eens dan.
pi_111468258
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:39 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

strak t shirt en overhemd erover dan, zien ze meteen je nog ongetrainde armen niet, kun je ook overhemd (half)los doen als je dr zin in hebt, overhemd niet te zakelijk nemen, doe eens gek ( :D )
^O^

quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Goed bezig man! Vooral veel nieuwe frisse kleren kopen en nieuwe dingen doen, maak hier jouw zomer van. :D
Dankjewel! Komt mede door jullie hulp, want anders liep ik nu wss nog steeds met lang haar rond :@
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:36 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

schoenen maken de man he

je zoekt eerst de schoen voor de dag en dan pas de kleding die erbij past, dus een neutrale zwarte schoen moet je mee beginnen, zon standaard vans/allstars is dan ook prima ja, alleen zijn hi tops niet praktischer (evt warmer?)?

vooral geen felle kleuren!
Ja klopt, zonder goede schoenen heb je niets. Wat is volgens jullie beter voor het dagelijkse gebruik?

Dit (leer, "nette" schoenen, 70 euro) :

Of dit? (canvas schoenen, 50 euro) :

pi_111468310
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:43 schreef gogosweden het volgende:
Wat is volgens jullie beter voor het dagelijkse gebruik?

Dit (leer, "nette" schoenen, 70 euro) :

[ afbeelding ]

Of dit? (canvas schoenen, 50 euro) :

[ afbeelding ]
Zo'n nette schoen alleen dragen als je werk erom vraagt.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:02:23 #116
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111469068
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:45 schreef Neymarrr het volgende:

[..]

Dat ja

een allstar oid is al "netjes" genoeg als je daarvoor alleen skateschoenen droeg
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:08:11 #117
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_111469307
Zou sowieso voor de canvas schoenen gaan, goeie stijl maar niet mega standaard.
an urge to help mankind overcomes me
pi_111469401
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 19:45 schreef Neymarrr het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:02 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dat ja

een allstar oid is al "netjes" genoeg als je daarvoor alleen skateschoenen droeg
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:08 schreef saaw het volgende:
Zou sowieso voor de canvas schoenen gaan, goeie stijl maar niet mega standaard.
okè. thanks! die schoenen op de foto, passen die onder veel soorten kleren? :P
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:14:09 #119
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_111469564
Ja dat kan onder eigenlijk alle casual kleding :Y
an urge to help mankind overcomes me
pi_111470500
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef saaw het volgende:
Ja dat kan onder eigenlijk alle casual kleding :Y
mooi, ga ik die morgen halen als die winkel open is ^O^
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:37:05 #121
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_111472991
Nee joh, als je chino's gaat dragen koop dan zulke sneakers!

Allemaal te koop bij de H&M en kost allemaal geen drol. Natuurlijk moet je niet maar een paar kopen, want ze zullen geen jaren meegaan ;)
#FREEBAJSKORV
pi_111473046
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:37 schreef xSanjay het volgende:
Nee joh, als je chino's gaat dragen koop dan zulke sneakers!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Allemaal te koop bij de H&M en kost allemaal geen drol. Natuurlijk moet je niet maar een paar kopen, want ze zullen geen jaren meegaan ;)
die onderste lijken me een beetje TE zwak, maar dat zal ik in de winkel moeten bekijken. En die bovenste paar, tsja. ik heb toch liever lage schoenen.

Is dit wat ? Ook bij de H&M te vinden:

zaterdag 12 mei 2012 @ 21:40:42 #123
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_111473127
Ja zoiets is ook prima als basic! Gewoon zorgen dat je meerdere paren draagt, zorgt voor afwisseling en dan gaan ze ook minder snel meuren
#FREEBAJSKORV
pi_111473199
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 21:40 schreef xSanjay het volgende:
Ja zoiets is ook prima als basic! Gewoon zorgen dat je meerdere paren draagt, zorgt voor afwisseling en dan gaan ze ook minder snel meuren
^O^

nu maar hopen dat maat 45 groot uitvalt want ik heb eigenlijk maat 46 :')
  zaterdag 12 mei 2012 @ 21:45:55 #125
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_111473299
Oeh echt? Nja het zijn eigenlijk 'neppe' vans en die vallen juist een stuk kleiner..

Ga gewoon lekker naar de H&M en Jack&Jones, daar hebben ze heel veel van deze Canvas sneakers! Kun je ze gelijk passen ;)
#FREEBAJSKORV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')