abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110600537
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 april 2012 15:44 schreef gogosweden het volgende:
dusss nu heb ik mijn haar gedaan maar ik weet nog steeds niet wat voor kleren ik moet hebben :')
Wil je nog aankomen of wil je (rond de) 55 kilo blijven? Als je nu veel geld geeft aan kleding om vervolgens binnen drie maanden zo aan te komen dat de gekochte kleding je te strak staat is wel zonde.
pi_110600999
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wil je nog aankomen of wil je (rond de) 55 kilo blijven? Als je nu veel geld geeft aan kleding om vervolgens binnen drie maanden zo aan te komen dat de gekochte kleding je te strak staat is wel zonde.
ik ben gewoon nu bezig met meer eten, maar zo snel zal je dat in de breedte niet merken denk ik of wel dan?
  zaterdag 21 april 2012 @ 17:48:50 #78
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_110601132
Goed haar ^O^ scheelt een hoop zeg!

Een tshirt, eventueel met vest of overhemd, longsleeve of trui

met broek in niet-standaard-blauw

heel simpel maar wel meteen leuk imo, het hoeft niet ingewikkeld te zijn.
Zorg wel dat je kleding koopt die goed past, draag een riem, geen slobber t-shirts, je vest niet helemaal tot boven dichtgeritst, eventueel een leuk horloge erbij.

55 kg is trouwens echt niet in orde, ik ben een meisje van 1m65 en ben aan de dunne kant met dat gewicht.
an urge to help mankind overcomes me
pi_110681106
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 17:48 schreef saaw het volgende:
Goed haar ^O^ scheelt een hoop zeg!

Een tshirt, eventueel met vest of overhemd, longsleeve of trui
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

met broek in niet-standaard-blauw
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

heel simpel maar wel meteen leuk imo, het hoeft niet ingewikkeld te zijn.
Zorg wel dat je kleding koopt die goed past, draag een riem, geen slobber t-shirts, je vest niet helemaal tot boven dichtgeritst, eventueel een leuk horloge erbij.

55 kg is trouwens echt niet in orde, ik ben een meisje van 1m65 en ben aan de dunne kant met dat gewicht.
kijk hier kan ik wat mee ^O^ binnenkort maar eens gaan shoppen.

Beeld ik het me trouwens in dat mensen "anders" tegen mij doen nu? (in de zin van meer sociaal etc etc?) :o
pi_110682290
quote:
4s.gif Op maandag 23 april 2012 17:10 schreef gogosweden het volgende:

[..]

kijk hier kan ik wat mee ^O^ binnenkort maar eens gaan shoppen.

Beeld ik het me trouwens in dat mensen "anders" tegen mij doen nu? (in de zin van meer sociaal etc etc?) :o
Waarschijnlijk heb je meer zelfvertrouwen omdat je ermee bezig bent. :) Dat straal je dan weer uit.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  maandag 23 april 2012 @ 19:30:00 #81
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_110686987
Wauw, je haar is zo'n verbetering!
pi_110687018
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je meer zelfvertrouwen omdat je ermee bezig bent. :) Dat straal je dan weer uit.
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2012 19:30 schreef Alouette het volgende:
Wauw, je haar is zo'n verbetering!
*;
  maandag 23 april 2012 @ 20:34:58 #83
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_110690763
Verbetering it is.
En ik raad je aan je huidige kleren door te dragen totdat je echt (flink) aangekomen bent en langzaam over te gaan op nieuwe kleren. Je hoeft echt niet alles in een keer te kopen.
En doe je vest etc eens open, lijk je al een stuk minder schriel door. Dit werkt trouwens met bijna alle kleding, gewoon gelaagd dragen (mits het te combineren is natuurlijk).
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:18:10 #84
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_110740494
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:48 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Thanks! dit ga ik zeker proberen _O_

Iemand nog wat tips hoe ik het haar morgenochtend precies hetzelfde krijg als dat ik het nu heb? Ik heb "hair wax" gekocht, maar ik weet niet of dit genoeg is, en hoe je dit goed krijgt
Je kan ook wat wax tussen je handpalmen wrijven en dan je door haar heen halen..
Mijn haar is heel kort en ik gooi elke dag deze gel in mijn haar..
Ik ga altijd ondersteboven hangen en dat werkt super! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:39:19 #85
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_110742263
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:

[..]

zo dus?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Eet meer en ga rechtop staan. ;)
pi_111386935
duuuussss

De sneeuw begint hier eindelijk te smelten en de zomer komt er aan. Nog maar 4 weken en dan is het zomervakantie. Maar dat kan natuurlijk niet zonder nieuwe zomerkleren voor bij mijn kapsel :7

En daarom wil ik graag een paar tips hebben ^O^ (oh, ik ben al wat meer aan het eten en ik ben met het "100 pushups program" bezig, just sai'n voordat we die discussie krijgen)

Het enigste wat ik eigenlijk weet wat ik wel wil zijn zulke schoenen:

Hoeft niet precies hetzelfde model ofzo te zijn, maar die canvas schoenen vind ik wel mooi en zijn hier in Zweden ook wel redelijk populair. Wat voor kleur zou ik het beste kunnen nemen? en welke kleuren absoluut niet?

Qua kleren heb ik verder geen idee omdat ik gewoon niet weet wat er allemal te koop is. En vooral omdat ik niet weet wat leuk is / bij mekaar past etc.

Winkels die ik in de buurt heb:

Jack&Jones
JeansCentre
H&M
Dressmann (doet denken aan een buisness man winkel, colberts overhemden etc)

Budget : +- 200 euro (2000 SEK)

Liever meer kleren voor weinig geld dan weinig kleren voor veel geld :P

Alvast bedankt voor het meedenken ! _O_

via internet kleren bestellen is hellaas NIET mogelijk (heb ik genoeg redens voor, valt niet te betwisten, sorry)
pi_111387055
Als je nou eens eerst naar die winkels gaat. Er loopt niet voor niets personeel rond, die moeten en kunnen je zeker weten helpen. Zij weten als het goed is wat de nieuwste trends zijn.
pi_111387163
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:40 schreef strontboer het volgende:
Als je nou eens eerst naar die winkels gaat. Er loopt niet voor niets personeel rond, die moeten en kunnen je zeker weten helpen. Zij weten als het goed is wat de nieuwste trends zijn.
nieuwste trends boeit me niet zo. Als het maar leuk bij mekaar past
pi_111387249
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:43 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nieuwste trends boeit me niet zo. Als het maar leuk bij mekaar past
Dat weten ze daar ook ;) Wij kunnen vanuit Nederland moeilijk zeggen wat je moet gaan kopen. Misschien is de kledingstijl in Zweden wel heel anders...
pi_111387297
Ik zal zo eens voor je op internet kijken. Zit nu op mobiel op de wc :')
  donderdag 10 mei 2012 @ 18:50:43 #91
74276 saaw
pi_111387455
Ga op zoek naar een lichte spijkerbroek zonder bleekvlekken of wat dan ook, en een basic beige chino. Deze moeten goed zitten, niet te strak, niet van je kont af zakken, niet te kort! Koop er meteen 2 riemen bij.

Daar kan verder bijna alles wel op. Dus wat leuke tshirt met print, wat effen gekleurde shirts, trui met brede strepen oid, geruit overhemd, effen vest. Zorg dat je kleding koopt die goed past. Geen goedkope vierkante shirts, niet te lang maar zeker ook niet te kort/strak.
Draag geen verschillende patronen of hele felle kleuren bij elkaar.

Neem desnoods plaatjes mee van wat je mooi vind, ook qua kleuren. Zie mijn vorige post bijvoorbeeld.

Heb je geen zusje of ander meiden om je heen? Dan kun je overwegen iemand mee te vragen :)

[ Bericht 8% gewijzigd door saaw op 10-05-2012 18:55:54 ]
pi_111387790
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:46 schreef strontboer het volgende:
Ik zal zo eens voor je op internet kijken. Zit nu op mobiel op de wc :')
_O- ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:50 schreef saaw het volgende:
Ga op zoek naar een lichte spijkerbroek zonder bleekvlekken of wat dan ook, en een basic beige chino. Deze moeten goed zitten, niet te strak, niet van je kont af zakken, niet te kort! Koop er meteen 2 riemen bij.

Daar kan verder bijna alles wel op. Dus wat leuke tshirt met print, wat effen gekleurde shirts, trui met brede strepen oid, geruit overhemd, effen vest. Zorg dat je kleding koopt die goed past. Geen goedkope vierkante shirts, niet te lang maar zeker ook niet te kort/strak.
Draag geen verschillende patronen of hele felle kleuren bij elkaar.

Neem desnoods plaatjes mee van wat je mooi vind, ook qua kleuren. Zie mijn vorige post bijvoorbeeld.

Heb je geen zusje of ander meiden om je heen? Dan kun je overwegen iemand mee te vragen :)
oké hier zal ik naar uit kijken! wat voor riemen? gewoon basic leer met een gewone gesp?

Had je 1 jaar geleden gevraagt had ik zo 5 meiden op kunnen noemen, maar nu heb ik die friendzone chicks er allemaal uitgedonderd. Dus ik moet het jammergenoeg zelf doen met jullie hulp :@
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:05:15 #93
74276 saaw
pi_111388048
Zoiets bedoel ik:

met daarboven

wees niet te bang voor kleur, zeker in de zomer :) En let op dat je je vest of overhemd bijvoorbeeld niet helemaal dicht doet zodat je het shirt wat je er onder aan hebt nog wat kan zien.
pi_111389868
Ik heb het even in een spoiler gezet :')

Is niet helemaal wat ik bedoelde, maar tijdelijk staan er geen foldertjes op internet van de winkels waar ik altijd heen ga :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111394711
quote:
17s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:45 schreef strontboer het volgende:
Ik heb het even in een spoiler gezet :')

Is niet helemaal wat ik bedoelde, maar tijdelijk staan er geen foldertjes op internet van de winkels waar ik altijd heen ga :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef saaw het volgende:
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

met daarboven
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

wees niet te bang voor kleur, zeker in de zomer :) En let op dat je je vest of overhemd bijvoorbeeld niet helemaal dicht doet zodat je het shirt wat je er onder aan hebt nog wat kan zien.
Ziet er wel leuk uit!
pi_111398038
Stel, ik heb zoiets:

heb je daar dan nog iets onder het overhemdje? of is dat echt gewoon overhemd en goan?
pi_111398223
quote:
4s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:15 schreef gogosweden het volgende:
Stel, ik heb zoiets:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G80_0071_078R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.85]&set=key[width],value[2295]&set=key[height],value[2683]&set=key[x],value[1019]&set=key[y],value[372]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

heb je daar dan nog iets onder het overhemdje? of is dat echt gewoon overhemd en goan?
Hoeft niet per se. Je kunt er eventueel een wit shirtje onder doen. Het moet in ieder geval niet opvallen.
pi_111398337
quote:
17s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:19 schreef strontboer het volgende:

[..]

Hoeft niet per se. Je kunt er eventueel een wit shirtje onder doen. Het moet in ieder geval niet opvallen.
oké ^O^

bedenk me net dat ik ook een strijkijzer moet gaan kopen door deze grap _O- maargoed, lijkt me wel een leuk overhemdje.

Moet dat in je broek of er gewoon los buitenhangen?
Ik ben echt slecht op dit soort meuk :@
pi_111398406
quote:
4s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:22 schreef gogosweden het volgende:

[..]

oké ^O^

bedenk me net dat ik ook een strijkijzer moet gaan kopen door deze grap _O- maargoed, lijkt me wel een leuk overhemdje.

Moet dat in je broek of er gewoon los buitenhangen?
Ik ben echt slecht op dit soort meuk :@
Haha zou ik wel doen als je overhemden wilt gaan kopen :D

Ehm, ik zou het in de broek stoppen. Komt wat vlotter over. Niet te strak natuurlijk, wel wat losjes laten hangen. Anders ziet het er ook zo slungelig uit.
pi_111403332
quote:
4s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nee, wat heb je daarvoor nodig?
Naar de huisarts, hup hup! Geen andere clearasil troep je hier laten aansmeren.
Misschien wordt het wel vergoed, ik weet niet hoe dat gaat in Zweden. Hier wel iig.

Je haar is tof trouwens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')