Wil je nog aankomen of wil je (rond de) 55 kilo blijven? Als je nu veel geld geeft aan kleding om vervolgens binnen drie maanden zo aan te komen dat de gekochte kleding je te strak staat is wel zonde.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:44 schreef gogosweden het volgende:
dusss nu heb ik mijn haar gedaan maar ik weet nog steeds niet wat voor kleren ik moet hebben
ik ben gewoon nu bezig met meer eten, maar zo snel zal je dat in de breedte niet merken denk ik of wel dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je nog aankomen of wil je (rond de) 55 kilo blijven? Als je nu veel geld geeft aan kleding om vervolgens binnen drie maanden zo aan te komen dat de gekochte kleding je te strak staat is wel zonde.
kijk hier kan ik wat meequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:48 schreef saaw het volgende:
Goed haarscheelt een hoop zeg!
Een tshirt, eventueel met vest of overhemd, longsleeve of trui
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
met broek in niet-standaard-blauw
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
heel simpel maar wel meteen leuk imo, het hoeft niet ingewikkeld te zijn.
Zorg wel dat je kleding koopt die goed past, draag een riem, geen slobber t-shirts, je vest niet helemaal tot boven dichtgeritst, eventueel een leuk horloge erbij.
55 kg is trouwens echt niet in orde, ik ben een meisje van 1m65 en ben aan de dunne kant met dat gewicht.
Waarschijnlijk heb je meer zelfvertrouwen omdat je ermee bezig bent.quote:Op maandag 23 april 2012 17:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kijk hier kan ik wat meebinnenkort maar eens gaan shoppen.
Beeld ik het me trouwens in dat mensen "anders" tegen mij doen nu? (in de zin van meer sociaal etc etc?)
quote:Op maandag 23 april 2012 17:43 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je meer zelfvertrouwen omdat je ermee bezig bent.Dat straal je dan weer uit.
quote:
Je kan ook wat wax tussen je handpalmen wrijven en dan je door haar heen halen..quote:Op donderdag 19 april 2012 19:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Thanks! dit ga ik zeker proberen
Iemand nog wat tips hoe ik het haar morgenochtend precies hetzelfde krijg als dat ik het nu heb? Ik heb "hair wax" gekocht, maar ik weet niet of dit genoeg is, en hoe je dit goed krijgt
Eet meer en ga rechtop staan.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwste trends boeit me niet zo. Als het maar leuk bij mekaar pastquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:40 schreef strontboer het volgende:
Als je nou eens eerst naar die winkels gaat. Er loopt niet voor niets personeel rond, die moeten en kunnen je zeker weten helpen. Zij weten als het goed is wat de nieuwste trends zijn.
Dat weten ze daar ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nieuwste trends boeit me niet zo. Als het maar leuk bij mekaar past
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:46 schreef strontboer het volgende:
Ik zal zo eens voor je op internet kijken. Zit nu op mobiel op de wc
oké hier zal ik naar uit kijken! wat voor riemen? gewoon basic leer met een gewone gesp?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:50 schreef saaw het volgende:
Ga op zoek naar een lichte spijkerbroek zonder bleekvlekken of wat dan ook, en een basic beige chino. Deze moeten goed zitten, niet te strak, niet van je kont af zakken, niet te kort! Koop er meteen 2 riemen bij.
Daar kan verder bijna alles wel op. Dus wat leuke tshirt met print, wat effen gekleurde shirts, trui met brede strepen oid, geruit overhemd, effen vest. Zorg dat je kleding koopt die goed past. Geen goedkope vierkante shirts, niet te lang maar zeker ook niet te kort/strak.
Draag geen verschillende patronen of hele felle kleuren bij elkaar.
Neem desnoods plaatjes mee van wat je mooi vind, ook qua kleuren. Zie mijn vorige post bijvoorbeeld.
Heb je geen zusje of ander meiden om je heen? Dan kun je overwegen iemand mee te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:45 schreef strontboer het volgende:
Ik heb het even in een spoiler gezet
Is niet helemaal wat ik bedoelde, maar tijdelijk staan er geen foldertjes op internet van de winkels waar ik altijd heen gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel leuk uit!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef saaw het volgende:
Zoiets bedoel ik:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
met daarboven
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
wees niet te bang voor kleur, zeker in de zomerEn let op dat je je vest of overhemd bijvoorbeeld niet helemaal dicht doet zodat je het shirt wat je er onder aan hebt nog wat kan zien.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Hoeft niet per se. Je kunt er eventueel een wit shirtje onder doen. Het moet in ieder geval niet opvallen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:15 schreef gogosweden het volgende:
Stel, ik heb zoiets:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/G80_0071_078R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.85]&set=key[width],value[2295]&set=key[height],value[2683]&set=key[x],value[1019]&set=key[y],value[372]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
heb je daar dan nog iets onder het overhemdje? of is dat echt gewoon overhemd en goan?
okéquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Je kunt er eventueel een wit shirtje onder doen. Het moet in ieder geval niet opvallen.
Haha zou ik wel doen als je overhemden wilt gaan kopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:22 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oké![]()
bedenk me net dat ik ook een strijkijzer moet gaan kopen door deze grapmaargoed, lijkt me wel een leuk overhemdje.
Moet dat in je broek of er gewoon los buitenhangen?
Ik ben echt slecht op dit soort meuk
Naar de huisarts, hup hup! Geen andere clearasil troep je hier laten aansmeren.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, wat heb je daarvoor nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |