Welke schoenen heb je nu in de kast staan?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:43 schreef gogosweden het volgende:
maargoed, Kleren it is
Eventueel ook schoenen?
ik heb 250 te besteden, dus geef maar voorbeelden
250 SEK?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:43 schreef gogosweden het volgende:
maargoed, Kleren it is
Eventueel ook schoenen?
ik heb 250 te besteden, dus geef maar voorbeelden
een paar rode typische "skate" schoenen (denk aan die DC dingen maar dan ander merk) en een paar bergschoenen die ik nu aan heb omdat er echt overal 10 cm dik ijs ligt wat aan het wegsmelten isquote:Op donderdag 19 april 2012 17:50 schreef morgane het volgende:
[..]
Welke schoenen heb je nu in de kast staan?
2500SEKquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:58 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
Ik zou beginnen met je haar knippen zodat je gezicht weer zichtbaar is
Hij verwijst naar zn fobo foto toch? Hij heeft halflang blond ongekamd haar dat half voor zn gezicht hangt, als meisje kan ik nou niet zeggen dat ik dat echt woest aantrekkelijk vindt en ken niet echt meisjes die dat wel vinden, aangezien dat zijn doel is, gaf ik dat als tip.quote:
zo dus?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:58 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
Ik zou beginnen met je haar knippen zodat je gezicht weer zichtbaar is
Ah, inmiddels al gebeurd?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al goed dit!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens det wii fit bende zit ik maar 3 kg onder het ideaal gewicht voor mijn lengte. Dus dat valt op zich nog wel mee qua gewicht betreft dan he.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Al goed dit!
Toch vind ik je lichaamsbouw erg schriel.. doet er echt iets aan voor het te laat is
De fucking Wii fit.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
volgens det wii fit bende zit ik maar 3 kg onder het ideaal gewicht voor mijn lengte. Dus dat valt op zich nog wel mee qua gewicht betreft dan he.
Die lichaamsbouw, tsja..
Aight.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je weegt echt veel te weinig als je echt 55kg is dan ben je ondervoedquote:Op donderdag 19 april 2012 18:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
volgens det wii fit bende zit ik maar 3 kg onder het ideaal gewicht voor mijn lengte. Dus dat valt op zich nog wel mee qua gewicht betreft dan he.
Die lichaamsbouw, tsja..
klopt, ik loop eigenlijk altijd al zoquote:Op donderdag 19 april 2012 18:17 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
Verder voor overall apperance, probeer wat meer zelfvertrouwen uit te stralen. Weet niet of je altijd zo staat, maar op de foto's sta je een beetje met je hoofd en schouders naar voren. Met je schouders naar achter en je oren boven je schouders sta je een stuk rechter en zie je er zelfverzekerder uit, wat nooit verkeerd is![]()
Verder 55 kg? Bij 1.90? Daar moet echt een hoop bij! Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik dacht dat mijn vriend dun was met 72 kg en 1.92, maar dit is toch wel een overtreffende trap.
google eens op Kirunaquote:Op donderdag 19 april 2012 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Woon je in een klein dorp, gogo?
Deed ik ook eerst, maar het is beter voor je lichaam en uitstraling om het niet te doenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt, ik loop eigenlijk altijd al zo
Aaaawwwww!! Enorm leuk kapselquote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben jij dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zo dus?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daarom zou het nog beter zijn dat hij gaat kracht trainen, ga je vanzelf rechtop lopenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:35 schreef Verbrandebroodjes het volgende:
[..]
Deed ik ook eerst, maar het is beter voor je lichaam en uitstraling om het niet te doen![]()
Best moeilijk om te veranderen, maar uiteindelijk lukt het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |