Dankjewel!quote:Op zondag 20 mei 2012 11:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihih, wat een leuk topic![]()
Goede vooruitgang gogo!
Ik kan niet wachten tot mijn belastingteruggave en mijn vakantiegeld binnen is. Ik ben een aantal jaar geleden heel veel afgevallen. Net in een periode dat ik onwijs blut was/ben. Dus mijn garderobe is sindsdien nog niet ok geweest. Ik loop in ontzettende basics. Het staat allemaal goed en prima, maar er zit niets bij wat ECHT leuk is. Dus ik ga over een maandje ofzo ook een minimake over voor mezelf regelen
Donkerblauw.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ik moet nu schnel de rest van de kleren halen, want het wordt dit weekend 20 graden hier. Wat voor kleur broek is het beste om bij die beige te nemen?
stof maak verder niet uit? nog slimfit oid?quote:
Dankjewelquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:05 schreef drumstickNL het volgende:
die haircut is best smooth, well done.
Gewoon leuke chino ofzo? Katoen dan dus. Slimfit zou je evt kunnen doen maar vind zelf de hele erge slimfit niet zo. Beetje te hipster achtig imo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
stof maak verder niet uit? nog slimfit oid?
[..]
Dankjewel![]()
Als iemand nog suggesties voor overhemd kleuren heeft? Ik heb al een Blauwe met witte strepen die ik normaliter bij "nette" aangelegenheden aan heb onder een colbert.
En dat bovenste knoopje, moet dat altijd dicht?
Nooit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
Nooit, nooit dicht! Tenzij je een das draagt. Wat wel het mooist is met je colbert natuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
stof maak verder niet uit? nog slimfit oid?
[..]
Dankjewel![]()
Als iemand nog suggesties voor overhemd kleuren heeft? Ik heb al een Blauwe met witte strepen die ik normaliter bij "nette" aangelegenheden aan heb onder een colbert.
okquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Nooit, nooit dicht! Tenzij je een das draagt. Wat wel het mooist is met je colbert natuurlijk.
Ooh nice man goed bezig! Ben benieuwd. Wit kan natuurlijk àltijd. Ben benieuwd naar dat roze. Heb toevallig zelf nu een roze overhemd aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok![]()
2 overhemdjes gekocht (een witte en een roze)
2 t-shirts, en nog een donkerblauwe broek![]()
Pics komen vanavond of morgen
matchen heb ik geen verstand van, maargoed ik zal hem nu wel ff aantrekken danquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:30 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh nice man goed bezig! Ben benieuwd. Wit kan natuurlijk àltijd. Ben benieuwd naar dat roze. Heb toevallig zelf nu een roze overhemd aankun je het aandoen mss dan? Ben benieuwd of het goed matcht met je huidskleur/haarkleur...ligt beetje aan de teint roze die je gekozen hebt.
Als je nogal blank bent van jezelf èn blond bent kàn, let op kan het hoeft niet, roze je nogal flets maken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
matchen heb ik geen verstand van, maargoed ik zal hem nu wel ff aantrekken dan
Juist die kleur dus! Dat kan je nog hebben. Als je echt die knalroze neemt flatteert het je niet imo. Het is bijna hetzelfde hemd als ik nu aanheb btw xD maaruh goed gedaan dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:42 schreef gogosweden het volgende:
[ afbeelding ]
Roze, kan je dat beter op een donkere of op een lichte broek hebben? En hoe zit dat met een wit overhemdje eigenlijk?
Die lichtelijke sleazyness past wel weer bij z'n ondertitelquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Michielos het volgende:
lol op welke openbare plee heb je deze foto genomen
Gelukkigquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef H-D het volgende:
[..]
Juist die kleur dus! Dat kan je nog hebben. Als je echt die knalroze neemt flatteert het je niet imo. Het is bijna hetzelfde hemd als ik nu aanheb btw xD
Roze kan zowel op donker als licht. Roze en zwart is imo een fraaie combinatie. Ik combineer het zelf weleens met ofwel een beige chino of een zwarte pantalon en dan evt. met groene das.
Wit overhemd kan met alles.
studentenhuis, dus das gewoon de badkamerquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:44 schreef Michielos het volgende:
lol op welke openbare plee heb je deze foto genomen
Nee ik heb 'm niet bij H&M mijne is Jacques Britt Slim Fit Line bij de lokale herenmodeboer hier.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Gelukkigvond het zelf wel leuk staan iig!
heb jij hem ook bij de H&M weg soms?
Ok dus kan beide perfect op de broeken die ik heb! dan ben ik dus voor 140 euro eigenlijk helemaal klaar.
2 t-shirts
2 overhemden
2 broeken
2 witte tshirts met een v-hals
1 leren riem
1 paar schoenen
De rest maar sparen voor nieuwe winterkleren
[..]
studentenhuis, dus das gewoon de badkamer
Zie andere topic voor suggesties inderdaad ;Dquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:04 schreef H-D het volgende:
Ey trouwens weet niet of je het al gedaan hebt, maar haal ook een lekker luchtje ofzoof meteen 2
Wat zou goed bij 'm passen? Ik vind 'm niet echt een Le Male of ander in your face powerhouse parfum kind of guy. Misschien meer Polo Blue ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zie andere topic voor suggesties inderdaad ;D
Dit :quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Wat zou goed bij 'm passen? Ik vind 'm niet echt een Le Male of ander in your face powerhouse parfum kind of guy. Misschien meer Polo Blue ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |