Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door datisstom op 19-04-2012 15:13:03 ]![]()
Waarom staat er eenachter de ps3 platoon?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Moet per ongeluk gegaan zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:00 schreef MPC60 het volgende:
Waarom staat er eenachter de ps3 platoon?
![]()
Ok, ik dacht misschien omdat ze weinig spelers hebben.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Van de ps3ers spelen er denk ik 10 tot 15 mensen van wat er op dat ps3 lijstje staat.
Edit: Nah.. ik lieg.. ik denk ongeveer 10 tot 12 mensen haha![]()
Vandaar de switch naar een ander platoonquote:Op donderdag 19 april 2012 16:07 schreef Laat77 het volgende:
Van de ps3ers spelen er denk ik 10 tot 15 mensen van wat er op dat ps3 lijstje staat.
Edit: Nah.. ik lieg.. ik denk ongeveer 10 tot 12 mensen haha![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Vandaar de switch naar een ander platoon
Edit: Verkeerde smiley'moest :
zijn
![]()
Ja maja, het is niet zo dat ik nu ineens veel met die andere gasten speel.. Integendeel zelfs.. Enige met wie ik voornamelijk speel zijn dus de fokkers.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:29 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Vandaar de switch naar een ander platoon![]()
Ik blijf ook wel met de vaste groep spelen hoor. Het valt wel op dat al die lui joinen en dan is het wel gezellig! Heb het met die lui ook wel naar me zin!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:40 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja maja, het is niet zo dat ik nu ineens veel met die andere gasten speel.. Integendeel zelfs.. Enige met wie ik voornamelijk speel zijn dus de fokkers.![]()
YEAAAA, net me beste potje tot nog toe gehad.
http://battlelog.battlefi(...)2515744/2/183008967/
Hele potje spastisch A geprobeerd te verdedigen, lukte wel redelijk maar wauw. Die G18 is geweldig heb er gewoon teveel kills mee gehaald. En vooral leuk als ze continu blijven doorrennen. Sniper goed misbruikt ding no-scoped geweldig!
BTW: Wanneer kom ik nou ook in de OP te staan?
xbl tag: A Raging 12oach - The_12oach
[ Bericht 9% gewijzigd door The_12oach op 19-04-2012 21:26:32 ]Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.![]()
Ik had pas ook zon pot maar dan op Seine Crossing en met een LMG.
http://battlelog.battlefi(...)1896982/2/187110938/Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Haha allemaal ribbons die ik gister met pijn en moeite heb gehaald voor achievements, pauper recon toestand.quote:Op donderdag 19 april 2012 21:20 schreef The_12oach het volgende:
YEAAAA, net me beste potje tot nog toe gehad.
http://battlelog.battlefi(...)2515744/2/183008967/
Hele potje spastisch A geprobeerd te verdedigen, lukte wel redelijk maar wauw. Die G18 is geweldig heb er gewoon teveel kills mee gehaald. En vooral leuk als ze continu blijven doorrennen. Sniper goed misbruikt ding no-scoped geweldig!
BTW: Wanneer kom ik nou ook in de OP te staan?
xbl tag: A Raging 12oach - The_12oach
Hoe zit het eigenlijk met die achievement dat je met alle B2K wapens 10 kills moet hebben, tellen de kills van voor je het wapen hebt vrijgespeeld mee? Ben nu met alle wapens maar nog een keer 10 kills aan het halen...![]()
TeeVeePee.
Te weinig gespeeld. De vrouw maar eens op vakantie sturen ofzo, dat ik ook eens weer er lekker voor kan zitten.
Moet zeggen dat ik met meer plezier speel als er mensen van hier online zijn.![]()
Volgens mij is dat gebuged, ik heb met l die wapens al minsten 40 kills en nog steeds geen achievement.quote:Op vrijdag 20 april 2012 06:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die achievement dat je met alle B2K wapens 10 kills moet hebben, tellen de kills van voor je het wapen hebt vrijgespeeld mee? Ben nu met alle wapens maar nog een keer 10 kills aan het halen...
Dit inderdaad ja, weet dat het iig met de FAMAS werkt. Die achievement is idd gebugd maar kun je zo alsnog krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:28 schreef Cliffy het volgende:
Met de Famas (of een ander dlc wapen) 10 kills in 1 ronde maken, dan unlocked iePlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Dit heb ik eerder gelezen maar dat helpt bij mij niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:28 schreef Cliffy het volgende:
Met de Famas (of een ander dlc wapen) 10 kills in 1 ronde maken, dan unlocked ie
Jep dat werkte, merci. Wat een waardeloos wapen is dat tegenwoordig zeg, kolere.
[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2012 15:03:26 ]![]()
Sommige mensen denken als gunner.. leuk! Ik heb flares, maar laat ik ze vooral niet poppen (ofzo) voordat de missiles aankomen_!
Noobs in battlefield![]()
![]()
tvp's mogen niet meer, onderaan het topic staat een knopje met volg topicquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:03 schreef SnuggLe het volgende:
TeeVeePee.
Te weinig gespeeld. De vrouw maar eens op vakantie sturen ofzo, dat ik ook eens weer er lekker voor kan zitten.
Moet zeggen dat ik met meer plezier speel als er mensen van hier online zijn.![]()
Vanavond weer even wat beest potjes doen met mn maatMeestal is het hij, ik en 1 of 2 randoms en dan zijn we sowieso ace squad (mits die randoms fatsoenlijk met ons communiceren en niet iedereen assault is met sqd sprint bijvoorbeeld).
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
tis toch niet alleen een tvpquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef Morgen- het volgende:
[..]
tvp's mogen niet meer, onderaan het topic staat een knopje met volg topicOur business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Ah, wist ik niet. Thanks.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:50 schreef Morgen- het volgende:
[..]
tvp's mogen niet meer, onderaan het topic staat een knopje met volg topic![]()
Heerlijke Heli potjes net. Beetje jets afschieten, beetje cappen, beetje trollen met de transporter. Vliegen gaat steeds beter, nu nog onder de bruggen door kunnen.
Hoe hou je de snelheid er in een rechte lijn in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klein beetje naar voren hangen, dan maak je snelheid/behoud je die.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Gisteren echt een belachelijk potje gespeeld. Ik kon er ook niets aan doen dat die gasten zo slecht waren. Maat van mij had echt een enorme kill streak. Heerlijk tank hoeren met zijn 2en en maar 2x opgeblazen worden door C4.
http://battlelog.battlefi(...)2510488/2/184959034/![]()
MIsschien toch maar eens met wat fokkers spelen, ik laser lock me een ongeluk in de tank, maar geen javelins of guided shells te bekennen.![]()
En dan van de stick afblijven? Ik verlies meestal hoogte danquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:30 schreef MPC60 het volgende:
Klein beetje naar voren hangen, dan maak je snelheid/behoud je die.![]()
Je kan beter die co/op missie of in een lege Kharg server gaan oefenen. Je blijft gewoon tegenstand geven op je linkerstick en gas geven met de rechter trigger, als je vanavond tijd hebt dan wil ik wel heel even via een party wat dingen uitleggen tijdens die co-op missie, mn tag is I GrimLock I die I zijn hoofdletters i.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:08 schreef Reintji het volgende:
[..]
En dan van de stick afblijven? Ik verlies meestal hoogte dan
Ik speel alleen wel op xbox.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ja ook xbox. Kijk wel even of het vanaaf lukt. Maar om stoma gerust te stellen, ik kluns tot nu toe alleen in de co-op heur. (nouja opzettelijk dan)
Laatste potje Oman had ik bijna 4200 punten met de heli. Vond ik al heel wat.![]()
Je kan onze server in je favorites zetten en dan in de gaten houden of hij leeg is of niet, de startmap is meestal een vehiclemap.Moet je alleen wel in de ochtend tijd hebben de rest van de dag is hij meestal wel gevuld. Server browser search dan TBS intikken en op je favo gooien en in de gaten houden. Zolang er niet meer dan 7 in de map zitten start hij niet.
Om mij gerust te stellen? Ik bedoelde meer dat je dan kan vliegen zonder uit de lucht geschoten te worden. Dan kan je een beetje stunten en kijken wat wel en niet gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:56 schreef Reintji het volgende:
Ja ook xbox. Kijk wel even of het vanaaf lukt. Maar om stoma gerust te stellen, ik kluns tot nu toe alleen in de co-op heur. (nouja opzettelijk dan)
Laatste potje Oman had ik bijna 4200 punten met de heli. Vond ik al heel wat.![]()
Checkquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Om mij gerust te stellen? Ik bedoelde meer dat je dan kan vliegen zonder uit de lucht geschoten te worden. Dan kan je een beetje stunten en kijken wat wel en niet gaat.Thx
Er zit natuurlijk niemand te wachten op een idioot die continue de attack heli crasht.
Zal TBS eens opzoeken![]()
In de nacht is die ook vaak snel leeg. Zat daar 2 dagen terug nog te vervelen met C4 op mijn jet en dan proberen een heli midden in de lucht op te blazen, blijven oefenen
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
http://battlelog.battlefi(...)2632526/2/187692004/![]()
In de laatste 15 seconden nog ff 7 kills gemaakt met die M26 buck in die tunneltjes![]()
![]()
Zat net op een Metro server en de eigenaar die zat toen ik joinde op het verliezende team, dicht tegen baserapen aan, kijk ik een paar minuten laten zit hij ineens bij dat baserapende team!
[/quote]![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, maar mn quits percentage is al 42%
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
die van mij 15%, maar dat loopt hard op sinds de custom servers![]()
ik wil gewoon quick match kunnen doen en dan in een normale server terecht komen
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Ik lach me helemaal kapot om die M26 Dart nu hahahaha zet voor ultimate effect eens een Heavy Barrel op je assault rifle. Mik op de borst/keel en BAM kill streaks schieten de pan uit.
Gisternacht op Metro 47-1 gespeeld. Gaat echt nergens over met dat ding. Alsof je een sniper vast hebt. Recon is toch wel een favoriet geworden nu op Metro voor mij. Dus zoveel aandacht krijgt die Assault class niet. Wapens liggen mij gewoon totaal NIET!Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.![]()
Ik ben de afgelopen weken dit spel weer een aantal uur per dag aan het spelen. Ik vind dit het beste spel van de afgelopen jaren.
Van de week met toeval de Squad Wipe Ribbon gehaald, dat was de laatste die ik nog moest hebben.
Heb trouwens de G53 unlockt. Wat een bazenwapen is dat zeg.
Maar valt het jullie ook op dat de Back to Karkand mappen niet zo veel meer gespeeld worden?![]()
Iemand al ervaringen gehad met die M26 Dart glitch? Heb hem eens uitgeprobeerd op een lege server met wat vrienden, wat een pauper glitch zeg.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Staart omhoog, op je speed letten, als hij rond 0 is, naar beneden weer (niet zodat je weer snelheid maakt)quote:Op zondag 22 april 2012 14:15 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ok, thx.
Het lukt me maar niet om stil te hangen in de chopper. Tips, iemand?![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 11:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand al ervaringen gehad met die M26 Dart glitch? Heb hem eens uitgeprobeerd op een lege server met wat vrienden, wat een pauper glitch zeg.
Nu is het natuurlijk weer maanden wachten op een patch die dit verhelpt en weer een andere exploit brengt.![]()
Mkayquote:Op zondag 22 april 2012 14:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Staart omhoog, op je speed letten, als hij rond 0 is, naar beneden weer (niet zodat je weer snelheid maakt)![]()
Oke fuck dit, Tegen een 6 man team die allemaal die M26 exploiten en de enige regel in die server was no usas. Ik pak dus mn Usas met frags om die glitchers te pakken, word ik gekickt, maar die glitchers niet?Tot volgend weekend Battlefield 3.
quote:Op zondag 22 april 2012 16:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke fuck dit, Tegen een 6 man team die allemaal die M26 exploiten en de enige regel in die server was no usas. Ik pak dus mn Usas met frags om die glitchers te pakken, word ik gekickt, maar die glitchers niet?Tot volgend weekend Battlefield 3.
Ja ik dacht lekker een beetje frustratie kwijt, kom je direct in zo'n kut server.
Ja helaas hebben ze het nog niet allemaal zo goed door dat die m26 zo een extreme badass is.
Ben al wel een paar servers tegen gekomen waar die wel al gebanned is. Heerlijk werd gelijk een stuk leuker potje meteen.Stance is not a mentality, its a lifestyle.
3e vast loper in een uur tijd
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Niet in servers spelen met veel tickets, geloof dat ze vanaf 300% instabiel zijn. 200% is wel stabiel iigquote:![]()
Oke is dat hetzal het in de gaten houden
thanks
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Ik had tot vandaag recreation ingesteld en vandaag pro ingesteld en ik zie opeens alleen maar M26 Darts.![]()
![]()
Srsly, eerste patch komt pas ergens rond Juni, vlak voor of vlak na de DLC. Ff kijken of ik de bron kan terug vinden.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Daar hoef je geen bron voor na te kijken hoor, is zo bij iedere DICE game. Het moment dat er een patch uitkomt dan is dat met de DLC. Nooit opgevallen dat je BF altijd via BF zelf update en nooit via een prompt als je het spel opstart? EA en DICE hebben een manier gevonden om 30k te besparen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Srsly, eerste patch komt pas ergens rond Juni, vlak voor of vlak na de DLC. Ff kijken of ik de bron kan terug vinden.Alleen jammer dat wij daar de dupe van zijn.
Dat heeft dus helemaal niks met elkaar te maken.quote:Op zondag 22 april 2012 20:54 schreef datisstom het volgende:
Ik had tot vandaag recreation ingesteld en vandaag pro ingesteld en ik zie opeens alleen maar M26 Darts.Het is niet alsof je nu in een keer alleen maar tegen 'pro' gasten speelt.
En dan zijn het nog van die wanproducten ook... teringquote:Op zondag 22 april 2012 21:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Daar hoef je geen bron voor na te kijken hoor, is zo bij iedere DICE game. Het moment dat er een patch uitkomt dan is dat met de DLC. Nooit opgevallen dat je BF altijd via BF zelf update en nooit via een prompt als je het spel opstart? EA en DICE hebben een manier gevonden om 30k te besparen.Alleen jammer dat wij daar de dupe van zijn.
![]()
![]()
Nja is toch andere doelgroep.quote:Op zondag 22 april 2012 21:10 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat heeft dus helemaal niks met elkaar te maken.Het is niet alsof je nu in een keer alleen maar tegen 'pro' gasten speelt.
![]()
Heb dit ff geprobeerd vanavond en dit gaat echt helemaal nergens over... USAS all over again..quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk weer maanden wachten op een patch die dit verhelpt en weer een andere exploit brengt.![]()
boven de mapquote:Op zondag 22 april 2012 23:43 schreef datisstom het volgende:
Waar zie je eigenlijk hoeveel tickets je in totaal hebt?![]()
Oh, geen idee. Ik kijk altijd aan het eind tot hij vol is hoeveel het er zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 00:01 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ja, maar dat is huidig. Ik bedoel wat je in totaal moet hebben om te winnen.![]()
![]()
Ahquote:Op maandag 23 april 2012 00:03 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Ik kijk altijd aan het eind tot hij vol is hoeveel het er zijn.
Hoe leave je tussen 2 potjes door zonder dat het wordt meegeteld eigenlijk?![]()
Wachten tot het potje klaar is en dan rondje drukken in het scherm waar je al je awards te zien krijgtquote:Op maandag 23 april 2012 00:06 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ah
Hoe leave je tussen 2 potjes door zonder dat het wordt meegeteld eigenlijk?
Nu weet ik wat ik verkeerd deed met de M26 Dart, ik deed moeite om in te zoomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er wel hard om zitten lachen, leuk om te zien zolang ik niet zulke mensen tegen komenquote:
[ Bericht 62% gewijzigd door Catkiller op 23-04-2012 01:46:23 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
De combinatie van Assautl Rifle - Heavy Barrel - Underslung rail met M26 Dart of M26 Mass is de boosdoener.
En nu dus allemaal uitproberen op Metro, Bazaar, Seine en Tehran![]()
Joh, ik heb die Dart nog niet eens. Wil het best een keer proberen op een n00b-server als we gebaseraped worden, maar anders niet.![]()
Gister ook ff die dart geprobeerd. Man man dit is gewoon nog makkelijker dan een usas.
![]()
[/quote]![]()
![]()
GODVERDOMME!!!
fucking kut team, uiteindelijk alles weten te cappen samen met zjozz. blijft dat kankerding op de laatste ticket hangen.![]()
Het is maar een spelletje.quote:Op maandag 23 april 2012 15:23 schreef Beastie_boys het volgende:
GODVERDOMME!!!
fucking kut team, uiteindelijk alles weten te cappen samen met zjozz. blijft dat kankerding op de laatste ticket hangen.
Waarop speel je? Ps3 of XBOX?![]()
xbox, ik weet dat het een spelletje is. maar als je drie rondjes lang gebaseraped word, een kut team hebt en dan eindelijk aan het winnen bent met 20-3 tickets is het zwaar kut als die blijft hangen.![]()
Ik begrijp het heel goed, vannacht bleef hij bij mij tijdens dit potje hangen op nog 25 tickets te gaan.
http://battlelog.battlefi(...)3061992/2/187110938/Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Erger vind ik admins die je switchen naar hun team omdat je een heel hoog level hebt, gebeurd mij echt te vaak.quote:Op maandag 23 april 2012 16:14 schreef Cliffy het volgende:
Admins die je switchen zodat ze in het winnende team kunnen
Kut ik krijg zin, ik ga ff battlefielden.
De beste servers zijn die zonder admin.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Enige nadeel aan de EA/DICE servers is dat ze Highway/Canals draaienquote:Op maandag 23 april 2012 17:52 schreef Catkiller het volgende:
De beste servers zijn die zonder admin.![]()
![]()
Naja ik bedoel gewoon servers waar geen admin aanwezig isquote:Op maandag 23 april 2012 18:11 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Enige nadeel aan de EA/DICE servers is dat ze Highway/Canals draaien
Bijna altijd gekut als ze er wel zijn, om die reden ga ik zelfs die TBS server zo veel mogelijk vermijden wanneer er een admin is, dat zegt wel genoeg geloof ik.
[/quote]![]()
Jammer dat je hier nauwelijks een ondertiteling kan gebruiken... anders had ik deze gebruikt.
An-94 mijn top weapon
youtube --> iamclanhq :')![]()
Weet je wat ik vreemd vind!!!?!????? Je kan in de serverbrowser geen servers meer vinden waarin je CQ kan spelen op de Back to Karkand mappen (op Gulf of Oman na dan).
Wtf?youtube --> iamclanhq :')![]()
Ja, en ik deze.quote:Op maandag 23 april 2012 18:38 schreef deVerdeler het volgende:
Jammer dat je hier nauwelijks een ondertiteling kan gebruiken... anders had ik deze gebruikt.
[ afbeelding ]
An-94 mijn top weapon
Custom achtergrondje, custom scriptje, alles![]()
![]()
Onze pilootquote:Op maandag 23 april 2012 18:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, en ik deze.
[ link | afbeelding ]
Custom achtergrondje, custom scriptje, alles... Heb jij xBox?
youtube --> iamclanhq :')![]()
I feel your pain. Ook al is het een spelletje, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 15:25 schreef Beastie_boys het volgende:
xbox, ik weet dat het een spelletje is. maar als je drie rondjes lang gebaseraped word, een kut team hebt en dan eindelijk aan het winnen bent met 20-3 tickets is het zwaar kut als die blijft hangen.![]()
Haha ja, dat was jouw ronde. Monsterscore had je!quote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef 67Impala het volgende:
Zojuist 75 kills met die mass in 1 ronde.. Even testen dacht ik![]()
Wat een beest
De laatste map was weer mijn ronde.. lekker lamen met de LAV samen met Arijan, maar zeer goed voor mijn k/d ratio![]()
![]()
Oh, jij geloofde zeker de filmpjes niet?quote:Op maandag 23 april 2012 22:51 schreef 67Impala het volgende:
Zojuist 75 kills met die mass in 1 ronde.. Even testen dacht ik![]()
Wat een beestOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Schweinehund! Sheise!quote:Op maandag 23 april 2012 21:25 schreef Beastie_boys het volgende:
Hahaha, paar duitsers goed boos gemaakt. 3 keer gekickt in 1 ronde![]()
Ik moet zeggen dat ik het zelf ook een keer wil ervaren. En hem daarna opberg. Maar ik heb die hele Dart nog niet.![]()
Nee, eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 23 april 2012 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, jij geloofde zeker de filmpjes niet?![]()
![]()
Gisteren vooral wat lopen klooien met mijn support class.
Die assignment gun: QBB-95, is dat wa?
Hebben jullie tips welke support gun het fijnst is?
Speel nu met de M27 IAR
Verder moet ik denk ik op zoek naar een nieuwe headset.
Arijanonline joinde gisteren, maar ik kreeg mijn mic niet aan de praat.![]()
Heb een bleutooth headset. Eergisteren leek het alsof mensen helium op hadden, 10 minuten daarna was het 10 octaven lager![]()
![]()
Ik zeg m240b maar daar sta ik dan ook #150 mee ofzo.
M27 IAR is imo wel het beste Support wapen. Beetje een assault rifle met een grote clip. Geweldig dingquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:49 schreef Sant. het volgende:
Speel nu met de M27 IAR
Arijanonline joinde gisteren, maar ik kreeg mijn mic niet aan de praat.Oh en wat die headset betreft, ik ga binnenkort zelf over op deze: http://www.headsetshop.nl(...)-stereo-headset.html
Magazijn of patroonhouder, geen clipquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
M27 IAR is imo wel het beste Support wapen. Beetje een assault rifle met een grote clip. Geweldig dingOh en wat die headset betreft, ik ga binnenkort zelf over op deze: http://www.headsetshop.nl(...)-stereo-headset.html
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2012 13:58:06 ]![]()
Voor patch was de M249 een beest, nu ook nog wel alleen een stuk meer terugslag. Nadeel aan de M27 en RPK, magazijn zo snel leeg. Extended mags erop en suppress ftw.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:49 schreef Sant. het volgende:
Speel nu met de M27 IAR
Arijanonline joinde gisteren, maar ik kreeg mijn mic niet aan de praat.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Ik heb ook al 300 kills met dat dingGebruik em alleen nog maar om anderen die em ook gebruiken te counteren maar het zal niet lang meer duren voordat je op metro niks anders meer tegenkomt
![]()
![]()
Ik heb er ook gewoon 500 kills mee gemaakt al maar gebruikte gewoon Mass, dan is die al goed genoeg.
Snap trouwens niet dat ze geen ribbons hebben voor de medic kit, dan zou het vast wel meer gebruikt worden dan de M26 en de M320. In mijn geval zou ik het dan minder erg vinden om met een pakketje rond te lopenZullen wel niet nog meer punten willen geven aan assault
[/quote]![]()
In combinatie met heavy barrel?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb er ook gewoon 500 kills mee gemaakt al maar gebruikte gewoon Mass, dan is die al goed genoeg.
Snap trouwens niet dat ze geen ribbons hebben voor de medic kit, dan zou het vast wel meer gebruikt worden dan de M26 en de M320. In mijn geval zou ik het dan minder erg vinden om met een pakketje rond te lopenZullen wel niet nog meer punten willen geven aan assault
![]()
Gebruikte hem al voordat ik de G3A3 ging gebruiken en heb op de G3A3 maar heel even een underslung gehad en dan nog zonder heavy barrel volgens mij, sowieso gewoon altijd Mass ipv Dart ook. Ik weet pas hoe het werkt sinds ik de fimpjes ging bekijken maar had toen al weer 500 kills met de G3A3 dus zat al aan het volgende wapenquote:Silencer is mij meer waard dan een heavy barrel, helemaal op die G3A3 1 spray en je kijkt naar het plafond
Misschien als iemand me heel kwaad maakt dat ik terug switch maar ik geloof het niet.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dat komt doordat Wake Island etc. Conquest Assault isquote:Op maandag 23 april 2012 18:42 schreef deVerdeler het volgende:
Weet je wat ik vreemd vind!!!?!????? Je kan in de serverbrowser geen servers meer vinden waarin je CQ kan spelen op de Back to Karkand mappen (op Gulf of Oman na dan).
Wtf?![]()
![]()
Dus even ook CQA aanvinkenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:14 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat komt doordat Wake Island etc. Conquest Assault is![]()
Is de M26 Mass nu ook gewoon gebugged wel als iemand een underslung en heavy barrel gebruikt? Lijkt er wel op namelijk maar ik weet het niet, net ook zo'n eikel met Dart, dan hebben ze al alle vlaggen en moeten ze nog zoiets gebruiken
Edit: na googlen blijkbaar ook met de Mass en die combo, weet ik dat en kan ik die ook zeggen dat ze op moeten tiefen.
[ Bericht 16% gewijzigd door Catkiller op 24-04-2012 20:50:04 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Klopt en mag je ook niet meer een laser painter op je Heli hebben. Word er nonstop door gekilled.. doe ik het zelf en word ik nonstop op elke server gekickedquote:En het is leuker zonder maar goed.. ze zijn er niet voor niets toch?
Zo niet.. dan toch!![]()
Ze zijn er om het spel op te vullen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:15 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Klopt en mag je ook niet meer een laser painter op je Heli hebben. Word er nonstop door gekilled.. doe ik het zelf en word ik nonstop op elke server gekickedEn het is leuker zonder maar goed.. ze zijn er niet voor niets toch?
![]()
![]()
Zozo, naast M-COM defender ook M-COM attacker makkelijker gemaakt zie ik nu, op zich niet verkeerd voor de ribbons al was attacker nog wel te doen. Net een game zwaar verloren maar wel 32 - 8 gestaan, C4 gebruik ik amper maar in die game wel (defender ribbons) en een paar leuke double kills gemaakt door gewoon C4 uit het gebouw te gooien naar beneden waar vijanden liepen en ze dan op te blazen![]()
Het begon eigenlijk zo doordat ik C4 naar beneden gooide om een LAV op te blazen en ik ineens een double kill had, waren onschuldige omstanders
Edit: alleen jammer dat ze battlelog niet mee updaten met BF, Nemisis, M-Com attacker en M-COM defender info klopt sowieso al niet meer nu, toch raar als ze zeggen elke 50 ribbons een medal en je er ineens 1 krijgt wanneer je op 330 staat.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Nog steeds niet mogelijk om die klote custom servers te filteren?
[ Bericht 23% gewijzigd door Nuchterheid op 25-04-2012 17:21:51 ]![]()
Ha. Laser painter op de attack heli unlocked. Alleen nuttig icm guided missles van de gunner en engineers met javelin? Of doet het ook wat voor je heatseekers?![]()
Doet niks voor je heatseekers maar met een gunner werkt het erg goed.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:33 schreef Reintji het volgende:
Ha. Laser painter op de attack heli unlocked. Alleen nuttig icm guided missles van de gunner en engineers met javelin? Of doet het ook wat voor je heatseekers?
Alleen die raket van de gunner is traaaaaaaag. En soms als je geluk heb cirkelt die raket er ook nog even snel 2x om heen als hij er isquote:Op woensdag 25 april 2012 17:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Doet niks voor je heatseekers maar met een gunner werkt het erg goed.Echt lomp is dat soms.
![]()
Zonder laser painter duurt locken met dat ding ook eeuwen. Lomp is het afwerp geluid ook,.
KLONK,. tssss,.. pffffff...... pieeeeeeeeeeeeeeeeep
BOEM
Enemy Killed 100
Enemy Killed 100
Vehicle Disabled 100
Vehicle Destroyed 50
Double Kill 50
![]()
![]()
TDM is tof man! Support met twee claymores of recon met een T-UGS en gewoon zorgen dat je rond 1 plek blijft zitten en kills binnen harken. Heel de map rond rennen is niet productief daarin of je moet een bepaald punt in gedachten hebben waar je wilt zitten.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:02 schreef Cliffy het volgende:
Eindelijk de TDM medal gehaald.. tering wat een garbage is dat
Ik heb veelal in mijn eentje TDM gedaan en heb daar een W/L van 5.82 op, zie ik nu ik het opzoek. Squad deathmatch daarentegen...
[/quote]![]()
Laserpainter is erg makkelijk om doelen voor je gewone raketten te vinden, hij tekent er lekker een vakje omheen, dus je hoeft zelf minder op de grond te zoeken naar doelen, kun je lekker je ogen op de vijandelijke jets/heli's houden.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:33 schreef Reintji het volgende:
Ha. Laser painter op de attack heli unlocked. Alleen nuttig icm guided missles van de gunner en engineers met javelin? Of doet het ook wat voor je heatseekers?The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
50 uit de 52 potjes TDM gewonnen.. de gamemode waar de kerel die je net hebt neergeschoten 5 seconden later vrolijk 3 meter achter je spawned..quote:Op woensdag 25 april 2012 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TDM is tof man! Support met twee claymores of recon met een T-UGS en gewoon zorgen dat je rond 1 plek blijft zitten en kills binnen harken. Heel de map rond rennen is niet productief daarin of je moet een bepaald punt in gedachten hebben waar je wilt zitten.
Ik heb veelal in mijn eentje TDM gedaan en heb daar een W/L van 5.82 op, zie ik nu ik het opzoek. Squad deathmatch daarentegen...![]()
![]()
Wat zeur je dan!quote:Op woensdag 25 april 2012 20:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
50 uit de 52 potjes TDM gewonnen.. de gamemode waar de kerel die je net hebt neergeschoten 5 seconden later vrolijk 3 meter achter je spawned..En dat is het enige wat er jammer aan is ja, maar daarom blijf ik ook waar ik ben en mogen ze mij op komen zoeken
[/quote]![]()
Omdat het een debiele gamemode blijft? Ben nou met squad rush bezig, is al een stuk beter te pruimenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat zeur je dan!En dat is het enige wat er jammer aan is ja, maar daarom blijf ik ook waar ik ben en mogen ze mij op komen zoeken
![]()
Laserpainter en heatseekers op een attack heli zorgt voor problemen? Heb nu al een paar keer gehad in de Hind dat ik zonder gunner geen heatseekers kan afdrukken nadat de laserdesignator een doel heeft geselecteerd. (wel een vliegend doel).![]()
TDM is alles behalve debiel. Ik speelde op BF3 altijd conquest in het begin en dat ging echt bagger, want dit is mijn 2e FPS game. Toen ben ik TDM gaan spelen en na een stuk of 10 potjes had ik zoiets van ''ik zie nu wat ik verkeerd doe''. Je leert daar dingen die je in andere game modes gewoon kan toepassen en dan gaat het stukken beter. De spawns zijn op sommige maps verschrikkelijk en er word hier en daar hard gecampt, maar juist op die camp maps leer je flanken, en dat pas ik Rush steeds beter toe. TDM is gewoon kijken wat je fout doet en jezelf verbeteren en dat toepassen op andere game modes.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Dat probleem heb ik random, ook zonder laserpainter, echt heel vervelend als je net achter die viper duikt en maar op die knop blijft drukken om te schieten.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:01 schreef Reintji het volgende:
Laserpainter en heatseekers op een attack heli zorgt voor problemen? Heb nu al een paar keer gehad in de Hind dat ik zonder gunner geen heatseekers kan afdrukken nadat de laserdesignator een doel heeft geselecteerd. (wel een vliegend doel).Hetzelfde met het feit dat ik nog steeds niet mijn missile count kan zien.
Edit: net thuis, ik ga zo online.en sinds gister sta ik in de top 1000 van de leaderboards.
Ik wil deze post nomineren voor beste post ooit!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TDM is alles behalve debiel. Ik speelde op BF3 altijd conquest in het begin en dat ging echt bagger, want dit is mijn 2e FPS game. Toen ben ik TDM gaan spelen en na een stuk of 10 potjes had ik zoiets van ''ik zie nu wat ik verkeerd doe''. Je leert daar dingen die je in andere game modes gewoon kan toepassen en dan gaat het stukken beter. De spawns zijn op sommige maps verschrikkelijk en er word hier en daar hard gecampt, maar juist op die camp maps leer je flanken, en dat pas ik Rush steeds beter toe. TDM is gewoon kijken wat je fout doet en jezelf verbeteren en dat toepassen op andere game modes.![]()
![]()
Over TDM gesproken
Kan niet wachten om helemaal los te gaan op deze map, met mijn grote liefde de SPAS12Bodies will drop to the floor, SPAS12 is zo'n beest wapen imo. In BFBC2 ook
Jij had TDM nodig om te bedenken dat je ook kan flanken?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
TDM is alles behalve debiel. Ik speelde op BF3 altijd conquest in het begin en dat ging echt bagger, want dit is mijn 2e FPS game. Toen ben ik TDM gaan spelen en na een stuk of 10 potjes had ik zoiets van ''ik zie nu wat ik verkeerd doe''. Je leert daar dingen die je in andere game modes gewoon kan toepassen en dan gaat het stukken beter. De spawns zijn op sommige maps verschrikkelijk en er word hier en daar hard gecampt, maar juist op die camp maps leer je flanken, en dat pas ik Rush steeds beter toe. TDM is gewoon kijken wat je fout doet en jezelf verbeteren en dat toepassen op andere game modes.![]()
![]()
Eerder hoe die moest flanken.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jij had TDM nodig om te bedenken dat je ook kan flanken?![]()
Daarvoor is het spelen van kleine mappen die ongeveer een kwart van cq/rush mappen beslaan natuurlijk wel ideaal!quote:![]()
Of je doet heel kinderachtig door zo'n opmerking te maken, of je had gewoon niet door wat ik probeerde te zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jij had TDM nodig om te bedenken dat je ook kan flanken?
Flanken is niet het enige, herladen op cruciale momenten bijvoorbeeld is ook zo'n fout die veel mensen, en ikzelf ook nog, heel vaak maken. Flanken was slechts een voorbeeld van wat je in TDM wel kan leren. Dat hoeft persé op een bepaalde map te zijn omdat die inderdaad niet hetzelfde zijn in andere game modes, maar het gaat meer om de gedachte die er achter zit. Het strategisch nadenken van ''mijn vijanden cappen vlag A, als ik er nou eens via die route omheen loop'', is iets wat veel mensen niet doen in Battlefield.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Herladen op goede moment? Dat lijkt me toch wel vrij makkelijk te bedenken, niet midden in een vuurgevechtquote:Op donderdag 26 april 2012 17:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Of je doet heel kinderachtig door zo'n opmerking te maken, of je had gewoon niet door wat ik probeerde te zeggen.
Flanken is niet het enige, herladen op cruciale momenten bijvoorbeeld is ook zo'n fout die veel mensen, en ikzelf ook nog, heel vaak maken. Flanken was slechts een voorbeeld van wat je in TDM wel kan leren. Dat hoeft persé op een bepaalde map te zijn omdat die inderdaad niet hetzelfde zijn in andere game modes, maar het gaat meer om de gedachte die er achter zit. Het strategisch nadenken van ''mijn vijanden cappen vlag A, als ik er nou eens via die route omheen loop'', is iets wat veel mensen niet doen in Battlefield.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
No shit sherlockIk bedoelde met cruciale momenten eerder dat als je 2 enemies afknalt en je op de minimap nog meer mensen ziet lopen die jou nog niet gespot hebben omdat je (hoop ik dan) een suppressor gebruikt. En stel nou dat je een LMG gebruikt met 200 kogels, je knalt 2 enemies af en hebt er 165 over, dan ga je niet herladen hoop ik want als je dan in een gunfight komt ben je gewoon de lul.
Tofquote:
[/quote]![]()
Nog steeds, TDM gebruiken om daar achter te komenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
No shit sherlockIk bedoelde met cruciale momenten eerder dat als je 2 enemies afknalt en je op de minimap nog meer mensen ziet lopen die jou nog niet gespot hebben omdat je (hoop ik dan) een suppressor gebruikt. En stel nou dat je een LMG gebruikt met 200 kogels, je knalt 2 enemies af en hebt er 165 over, dan ga je niet herladen hoop ik want als je dan in een gunfight komt ben je gewoon de lul.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ligt eraan, 200 tickets is me al te veel haha
Servers worden vaak laggy als er meer dan 300 tickets zijn. 200 tickets is voor mij echt de max.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Wat een verademing zou het toch zijn, rush servers met enige vorm van balans waar ze niet als een compleet stel mongolen de defender spawns veel te ver weg maken.
Verkankerd gametype.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik heb het wel een beetje gehad met die custom servers
Join gister een server waar een hele lijst met "verboden" wapens in staat, waaronder snipers, word ik gesniped door de admin.. Ik pak een sniper en pief die debiel door z'n kop:
You have been banned by an admin.
Volgende server, net in het spel, kom twee lui tegen van dezelfde "clan", schiet ze neer zonder geraakt te worden en jawel:
Andere server dan, netjes aan het winnen, nog 15 seconden te gaan ofzo:
You have been kicked by an admin.
Kijk daarna op Battlelog en jawel, de admin die net nog in het verliezende team zat is nog snel ff geswitched voor een win...
Join net een paar lui, zit nog geen minuut in de server, nog geen kill gemaakt:
Kan wel weer gewoon joinen () maar zit natuurlijk in het andere (verliezende) team...
![]()
![]()
![]()
![]()
Type bij search in DICE en je vindt dan officiele servers, heb je ook geen gezeik daarmeequote:Op vrijdag 27 april 2012 16:13 schreef Cliffy het volgende:
Join gister een server waar een hele lijst met "verboden" wapens in staat, waaronder snipers, word ik gesniped door de admin.. Ik pak een sniper en pief die debiel door z'n kop:
Volgende server, net in het spel, kom twee lui tegen van dezelfde "clan", schiet ze neer zonder geraakt te worden en jawel:
Kijk daarna op Battlelog en jawel, de admin die net nog in het verliezende team zat is nog snel ff geswitched voor een win...
Kan wel weer gewoon joinen () maar zit natuurlijk in het andere (verliezende) team...
![]()
![]()
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Dat of "SERVER1", kutte is wel dat je dan dus alle gamemodes door elkaar krijgt maar nog altijd beter dan al die custom zooiquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Type bij search in DICE en je vindt dan officiele servers, heb je ook geen gezeik daarmee![]()
![]()
Wordt Bad Company 2 (Xbox 360) nog veel gespeeld? Mede door die ellendige custom servers ben ik steeds meer geneigd om die weer een kans te geven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:13 schreef Cliffy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Custom Server zijn inderdaad om moe van te worden. Vanavond ook weer; 1750 ticket bazaar server. Kom binnen op 1100 tickets, bijna 200 tickets achter. Uiteindelijk lopen we in, winnen we bijna (~100 tickets over) -> kick...
Oh, en iedereen loopt nu met die m26+ dart rond. Super irritant.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Ik had vanavond ook een vieze kick, gewoon heel de server gekickt om vervolgens niks met die server te doen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Heb je deze week vrij? Als ik deze week tijd heb kunnen we wel even spelen, add me: Ankyouquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:20 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wordt Bad Company 2 (Xbox 360) nog veel gespeeld? Mede door die ellendige custom servers ben ik steeds meer geneigd om die weer een kans te geven.![]()
Ik ben nog nooit gekicked, als ik jullie moet geloven zou ik uit iedere server gekicked moeten worden vanwege mijn skillsen mijn mooie level 83. Echt nog nooit een server uitgekicked of wat voor gezeik dan ook.
Jullie doen wat fout, join ten eerste geen servers met restricties, 9 van de 10 keer zijn dat dus admins die er niet mee om kunnen gaan. Waarom zou je anders dingen verbieden, puur omdat je een mietje bent en er niet mee om kan gaan, waarom zou je op zon server willen spelen?
Daar komt bij dat je gewoon een aantal servers in je lijst moet zetten die wel ok zijn. Hier is een goede lijst met servers voor de xbox. http://forums.electronica(...)rs-eauk-members.html
Toch blijf ik erbij dat jullie het een beetje over jezelf heen roepen, ik heb nog nooit 1 probleem op wat voor server dan ook gehad.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Maar waarom zou iemand in vredesnaam de SV98 nou verbieden op een server? Ik maakte een double kill headshot met SV98, echt HEEL veel geluk want zijn squad mate spawnde achter hem, en toen kreeg ik een kick en ban van de server. De admin stuurde een berichtje ''YOU MADER SACK MAI DICK, JOE GLITCH BIETSJ''
Tja omdat die er dus niet mee omgaan kan gaan. Dat is wel duidelijk uit dat bericht lol.![]()
Ik ben wel eens gekicked uit die tbs server hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:12 schreef MPC60 het volgende:
Daar komt bij dat je gewoon een aantal servers in je lijst moet zetten die wel ok zijn. Hier is een goede lijst met servers voor de xbox. http://forums.electronica(...)rs-eauk-members.html![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gekicked uit die tbs server hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Over TDM gesproken
Kan niet wachten om helemaal los te gaan op deze map, met mijn grote liefde de SPAS12Bodies will drop to the floor, SPAS12 is zo'n beest wapen imo. In BFBC2 ook
![]()
If not now, then when.![]()
SV98 is echt ondergewaardeerd. Maar goed, hij was nog bozer toen ik heel vrolijk ''I know you're mad'' stuurdequote:Op zaterdag 28 april 2012 14:28 schreef MPC60 het volgende:
Tja omdat die er dus niet mee omgaan kan gaan. Dat is wel duidelijk uit dat bericht lol.![]()
Zeggen dat het aan mij ligt als ik een kick krijg
Wanneer mijn mic niet aan staat ben ik gewoon een schatje hoor.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Tja, met die custom servers zijn we achteruit gegaanquote:Op zondag 29 april 2012 18:10 schreef Cliffy het volgende:
En weer gekicked omdat de admin in het verliezende team zat
* Topiek kan niet spelen, wegens weekje vakantie.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 22:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
M26 misbruiken en nog negatief spelen ookIk was met een vriend aan het testen of je ook kills kon maken met de defib
[ Bericht 9% gewijzigd door Morgen- op 30-04-2012 00:05:42 ]![]()
Is er ook een spaanse FOK? want ik zit nu bf3 te doen met Spanjaarden die in hun clan tag hebben FOK o.OMy brother had a book he would hold with pride
A little red cover with a broken spine
On the back he hand wrote a quote inside
"When the rich wage war, it's the poor who die"![]()
Die ben ik ook wel eens tegengekomen jaquote:Op maandag 30 april 2012 10:52 schreef MrRedTube het volgende:
Is er ook een spaanse FOK? want ik zit nu bf3 te doen met Spanjaarden die in hun clan tag hebben FOK o.O![]()
![]()
best wel raar. denkje: Hey mensen van FOK! Hoor je ze ineens spaans praten. Toen had ik zo iets van... o.O WTFquote:Op maandag 30 april 2012 11:09 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Die ben ik ook wel eens tegengekomen jaMy brother had a book he would hold with pride
A little red cover with a broken spine
On the back he hand wrote a quote inside
"When the rich wage war, it's the poor who die"![]()
Natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2012 23:56 schreef Morgen- het volgende:
[..]Ik was met een vriend aan het testen of je ook kills kon maken met de defib
![]()
![]()
Waarom hebben jullie altijd mot met elkander?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Als ik een quickmatch speel he, waarom krijg ik alleen potjes zonder voertuigen?
Doen jullie ook onderling nog competities?en zoeken jullie nog een haas?
![]()
![]()
Hey admiraal, Xbox360 of PS3? Want ik wil eigenlijk voor de Xbox wel een toernooi houden, 1ste, 2de en 3de krijgen een eervolle vermelding vermelding op FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Xbox uiteraardquote:Op maandag 30 april 2012 18:54 schreef Morgen- het volgende:
Hey admiraal, Xbox360 of PS3? Want ik wil eigenlijk voor de Xbox wel een toernooi houden, 1ste, 2de en 3de krijgen een eervolle vermelding vermelding op FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even die M26 misbruiken om een Shotgun medal binnen te halen, moet nog 4 x die ribbon, dus dat komt wel goedAl die andere 46 ribbons met de 870MCS, blijft een beest wapen jonge
Maar niemand een idee hoe het komt dat ik alleen in close combat maps kom zonder voertuigen enzo? Als ik quick match kies? Ik krijg namelijk NOOIT meer maps met voertuigen![]()
Check je filter settings ff? Heb je toevallig alleen Infantry servers aanstaan of je mapfilter op alleen Metro, Bazaar, Seine etc?quote:Op maandag 30 april 2012 19:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar niemand een idee hoe het komt dat ik alleen in close combat maps kom zonder voertuigen enzo? Als ik quick match kies? Ik krijg namelijk NOOIT meer maps met voertuigenZeuren over consolesquote:![]()
![]()
Geen quick match kiezen lijkt mij de makkelijkste optiequote:Op maandag 30 april 2012 19:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar niemand een idee hoe het komt dat ik alleen in close combat maps kom zonder voertuigen enzo? Als ik quick match kies? Ik krijg namelijk NOOIT meer maps met voertuigenSnap niet waarom je in een willekeurige server zou willen komen.
500% TDM op CanalsNaast prima plek voor shotguns is het ook goed om aan je surveillance ribbons te werken als je in het midden iets neer zet. Als ze de claymores leren ontwijken zeg maar
[/quote]![]()
Jij begrijpt het niet helemaal he?quote:
ben je met ze goed hou het dan doen en kijk uit dat je niet verkeerd doet snapje,![]()
Heb je stiekem weer een biertje gedronken?quote:Op maandag 30 april 2012 20:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet helemaal he?
ben je met ze goed hou het dan doen en kijk uit dat je niet verkeerd doet snapje,![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 20:15 schreef KoningStoma het volgende:
Heeft iemand echt ver geweest, zelfs als besloten gebruiken zelfs willen meer doen als er te gaan?![]()
![]()
Dude be high and shit.
Begin steeds beter te worden in snipen, maar in TDM kan ik het gewoon niet. Conquest en Rush krijg ik steeds vaker die 200+ marksman bonussen, waar ik eerst nog niet eens van 10 meter afstand iemand een headshot kon geven. Oefening baart kunst blijkt maar weer
Snipen ben ik nog steeds niet aan begonnen. Ik heb dan zo'n PTFO idee. Van die mongolen die in Tehran Highway in dat gebouw lopen te snipen. Bah, niets voor mij. Ik ben te ongeduldig, maar ieder zijn ding.
Surveillance ribbons? Nooit van gehoord.
Straks weer eens online!![]()
Waarom heb ik bij TDM soms de M16A4 en soms de AK-47? Wi altijd met de M16A4 spelen maar dat kan niet altijd. Ben level 42 dus heb bijna alle wapens.![]()
Ik heb sinds vandaag een samsung 6200 40'' HDTV maar als ik BF wil spelen, heeft ie superveel lag. Iemand enig idee waar dit aan ligt?![]()
Dan moet je Assault Service Star halen. Das dus een service star voor die specifieke class. Dan kun je kiezen uit beide wapens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:16 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom heb ik bij TDM soms de M16A4 en soms de AK-47? Wi altijd met de M16A4 spelen maar dat kan niet altijd. Ben level 42 dus heb bijna alle wapens.
Check je handleiding ff of de TV een game stand heeftquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Glennz het volgende:
Ik heb sinds vandaag een samsung 6200 40'' HDTV maar als ik BF wil spelen, heeft ie superveel lag. Iemand enig idee waar dit aan ligt?![]()
Zie je het topictiteltje kind? PS3 & X360... inderdaad 2 CONSOLES.quote:
Wij wakker!quote:Op woensdag 2 mei 2012 04:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zie je het topictiteltje kind? PS3 & X360... inderdaad 2 CONSOLES.
[ afbeelding ]![]()
Kon niet slapen. Ik droomde dat ik BF3 speelde, maar toen ik wakker werd begon de nachtmerrie. De controller lag in mijn handen maar.... DE CONSOLE STOND UIT!!!!!!!!!
Ik meteen janken.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 05:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kon niet slapen. Ik droomde dat ik BF3 speelde, maar toen ik wakker werd begon de nachtmerrie. De controller lag in mijn handen maar.... DE CONSOLE STOND UIT!!!!!!!!!
Ik meteen janken.![]()
![]()
Ik heb een Sony 55hx920 gekocht, en had het zelfde probleem..quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Check je handleiding ff of de TV een game stand heeft
Werd er helemaal gek van.
Maar na lang zoeken in het oneindige menu, eindelijk "de game modus" gevonden
Het beeld is wat lelijker geworden maar heb geen last meer van lag!!![]()
Gelukkig ben ik niet de enigste:o Ik kan bij mij de game modus niet vinden, heb ook heel lang gezochtquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:06 schreef elvis2010 het volgende:
[..]
Ik heb een Sony 55hx920 gekocht, en had het zelfde probleem..
Werd er helemaal gek van.
Maar na lang zoeken in het oneindige menu, eindelijk "de game modus" gevonden
Het beeld is wat lelijker geworden maar heb geen last meer van lag!!![]()
![]()
In het menu van je samsung tv bij screen settings, GAME MODE aanzettenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:16 schreef Glennz het volgende:
Ik heb sinds vandaag een samsung 6200 40'' HDTV maar als ik BF wil spelen, heeft ie superveel lag. Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Kijk je wel in het menu van HDMI, en niet van bijv. TV![]()
Eh, vast wel in de avond ergens.quote:
Begin trouwens écht beter te worden in snipen. Net 2 double kills gehad in 1 potje.
Ik dacht net laat ik dit spel weer eens een kans geven, na 10 hele minuten had ik er al weer genoeg van. Wat een faal spel is dit geworden na die laatste update![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik dacht net laat ik dit spel weer eens een kans geven, na 10 hele minuten had ik er al weer genoeg van. Wat een faal spel is dit geworden na die laatste update![]()
In welk opzicht? Qua gamplay vind ik het alleen maar een verbetering..![]()
Nou suppression mag snel gefixed wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:12 schreef 67Impala het volgende:
[..]![]()
In welk opzicht? Qua gamplay vind ik het alleen maar een verbetering..![]()
`quote:Op donderdag 26 april 2012 15:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Over TDM gesproken
Verdomme wat een vette trailer.
Flesje bier![]()
klopt, als een recon een kogel vlak naast mn hoofd heeft gejaagd, lijkt het net of mijn mp7 (met laser sight) een m240b is geworden. Het hele scherm wordt gewoon wazig!quote:![]()
Wat vreemd dat iedereen uit dit potje ging
http://battlelog.battlefi(...)4378636/2/184959034/
2 keer neergehaald door een jet die door ons heen vloog omdat zij het zat werden. Kon mij dat ook wel voorstellen.![]()
![]()
Ik begin steeds vaker als recon te spelen, bevalt me erg goed! Heb nu dan ook die M40A5 ofzo unlocked, en ik no-scope mensen als ze te dicht bijkomen, vaak gewoon een 1 hit kill. Anders snel mijn M1911 erbij en hoppa.
Weet niet, vind het wel ok. Nu doet suppression tenminste iets. Voor de patch was het echt nutteloosquote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Rossdalequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet niet, vind het wel ok. Nu doet suppression tenminste iets. Voor de patch was het echt nutteloos
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Nja nogmaals ik stoor me daar niet zo aan maar hij doet net alsof het geheel een verloren zaak is. Mijn scores zijn nog nooit zo goed geweest als na de patch.quote:
Ben gelukkig weer gewend aan mijn geliefde KH2002, twijfel alleen nog aan 2e attachment supressor of flash suppressor. Ben het wapens masteren zat dus gewoon met 1 wapen verder
Dit dus.. als je slim speelt en genoeg flanked heb je weinig last van supression (in de meeste maps dan). Kijk de alleyway op bazaar en metro in de tunnels is het altijd chaos..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet niet, vind het wel ok. Nu doet suppression tenminste iets. Voor de patch was het echt nutteloos![]()
Daar heb ik zo'n hekel aan, van die n00bs die met bosjes op 1 punt staan en er proberen doorheen te komen. Flank dan een keer binnen Bazaar en Metro! Maar nee, sommige mensen zijn daar te dom voor inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:16 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dit dus.. als je slim speelt en genoeg flanked heb je weinig last van supression (in de meeste maps dan). Kijk de alleyway op bazaar en metro in de tunnels is het altijd chaos..
En ook dat baserapen word ik gek van. Dat is toch ook gewoon niet leuk! Gisteren weer 2 potten daarmee gehad, bah!![]()
Ach ik vond het gisteren wel tof, eerst pakten we als team snel alle punten op Kharg Island tegen een half team van tegenstanders om daarna over te stappen naar het andere team en uiteindelijk alsnog dik te winnen
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik heb gister maar is zo'n youtuber nagedaan en samen met mijn kameraad, als een 2 man squad, gePTFO'd alsof ons leven er van af hing. Tot 2 x toe in Metro met 1 ticket over de M-Coms destroyed. Die adrenaline rush wat je dan krijgt, communicatie met elkaar, de spanning. Echt fucking intens is dat
Gisteren heel verschillende potjes gehad. Kharg Island heerlijk gespeeld als Support. tanks opblazen, vlaggen cappen, squad van ammo voorzien en zij mij weer van HP.
Daarna op metro gebaseraped.. verschrikkelijk saai.. elke hoek van de spawn stonden gewoon mensen, continu iedereen te bestoken met M320, Mortars en snipers.. Ze kwamen zelfs onze spawn in voor de 10 seconden dat ze out of bounds mogen lopen..
Admin grijpt dan ook niet in..
Daarna nog een chopper en een Jet op caspian die het hele potje over en weer vlogen en zodra er een Jet of chopper spawnde was die binnen 3 tellen destroyed.. Jammer dat er dan niemand met stinger, javelins en ander gespuis aan de slag gaat. Alleen kun je dan niet veel behalve af en toe wat knallen met de centurion.
Dit weekend maar weer verder, ben bijna lvl 40
En nee, niet level 40 kolonel, maar gewoon level 40![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet niet, vind het wel ok. Nu doet suppression tenminste iets. Voor de patch was het echt nutteloosEr moest zeker wat aan gedaan worden wat voor de patch was het inderdaad nutteloos, maar het is een beetje overdone nu. Dat blurry effect is leuk maar je zit nu wel heel snel aan je max suppression, dat in combinatie met recoil maakt iemand suppressen ook nuttig. Waar ik me aan erger is die complete random bullet spread die je erdoor krijgt, is me al te vaak voorgekomen dat ik iemand op close range neer wil schieten terwijl ik suppressed ben dat m'n kogels alle kanten op vliegen terwijl m'n aim wel dead on is, en dan ben ik niet aan het sprayen maar schiet ik in bursts, met verschillende wapens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:16 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nja nogmaals ik stoor me daar niet zo aan maar hij doet net alsof het geheel een verloren zaak is. Mijn scores zijn nog nooit zo goed geweest als na de patch.
Ben gelukkig weer gewend aan mijn geliefde KH2002, twijfel alleen nog aan 2e attachment supressor of flash suppressor. Ben het wapens masteren zat dus gewoon met 1 wapen verder
[..]
Dit dus.. als je slim speelt en genoeg flanked heb je weinig last van supression (in de meeste maps dan). Kijk de alleyway op bazaar en metro in de tunnels is het altijd chaos..
Overigens is het niet zo moeilijk om weer aan die KH2002 te wennen, daar is namelijk niks mee gebeurd![]()
![]()
Nja wel als je andere assault rifles gemasterd heb. En hij schiet wel degelijk anders dan voor de patch maar dat heeft denk ik meer te maken met de getweakete (schrijf ik dit goed) attachments.. Ik had nl. 1100 kills pre patch en post patch raakte ik op een gegeven moment geen moer.. Nu wat langer doorgezet en hij lukt weer aardigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
[..]
Er moest zeker wat aan gedaan worden wat voor de patch was het inderdaad nutteloos, maar het is een beetje overdone nu. Dat blurry effect is leuk maar je zit nu wel heel snel aan je max suppression, dat in combinatie met recoil maakt iemand suppressen ook nuttig. Waar ik me aan erger is die complete random bullet spread die je erdoor krijgt, is me al te vaak voorgekomen dat ik iemand op close range neer wil schieten terwijl ik suppressed ben dat m'n kogels alle kanten op vliegen terwijl m'n aim wel dead on is, en dan ben ik niet aan het sprayen maar schiet ik in bursts, met verschillende wapens.
Overigens is het niet zo moeilijk om weer aan die KH2002 te wennen, daar is namelijk niks mee gebeurd![]()
![]()
Sant, speel je op PS3 dan? Want zeggen dat we dan in hetzelfde potje zaten.
En Rossdale, ik weet dat je xbox speelt, maar het leek alsof we in dezelfde pot zaten , had dat gezeik op Metro ook.![]()
Dan zat je met de halve xbox clan van FOK!, op gegeven moment met 10 man denk ik?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:04 schreef SnuggLe het volgende:
Sant, speel je op PS3 dan? Want zeggen dat we dan in hetzelfde potje zaten.
En Rossdale, ik weet dat je xbox speelt, maar het leek alsof we in dezelfde pot zaten , had dat gezeik op Metro ook.
Maar was wel mooi, Kharg Island, wij beginnen en pakken alle vlaggen zonder moeite. Na helft van potje was iedereen van andere team zo ongeveer geleaved, wij switchen, keihard gevochten en uiteindelijk met 100 tickets verschil winnenDaarna Rush bazar. In het begin beetje chaos maar op gegeven moment hadden we ze pinned down, enige kutte daaraan was dat het met 150 tickets per m-com was. Daarna metro, eerste heflt spannend, 2e helft baserapen. Seine crossing erbij, ook makkelijk. En tenslotte metro rush
Wth was dat, iedereen liep naar m-com, onderling vechten wie hem mocht armen
Mooie avond.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Iemand die hier aan agressive sniping doet? Ben al aardig op weg, en speel nu ook zonder aim assist, veel fijner! Alleen de M98B mag van mij een buff krijgen, alle bolt actions behalve de M98B hebben een OHK tot 15m![]()
![]()
Een paar dagen terug waren Bassie, ik en nog iemand in een potje waar het 3 tegen 2 was. We lieten ze alles cappen en toen het 3-150 stond, hebben we alles gecapped en verdedigd. Uiteindelijk wonnen we met 1 ticketquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maar was wel mooi, Kharg Island, wij beginnen en pakken alle vlaggen zonder moeite. Na helft van potje was iedereen van andere team zo ongeveer geleaved, wij switchen, keihard gevochten en uiteindelijk met 100 tickets verschil winnen![]()
![]()
Potje van 48.000 punten gepakt, iemand dat al overtroffen?
https://battlelog.battlef(...)4637603/2/216779248/Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
26 keer dood... tsssquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef dreamzk het volgende:
https://battlelog.battlef(...)4637603/2/216779248/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
26 keer dood... tsssWas vooral door het feit dat de tegenstanders op een gegeven moment alleen maar met de m26 rondliepen, werd er kneitergek van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
http://battlelog.battlefi(...)4105596/2/271445330/quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:03 schreef dreamzk het volgende:
https://battlelog.battlef(...)4637603/2/216779248/
Alleen geen CQ.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Hier niet.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Gisteren kwam ik met een kameraad op Wake Island terrecht in Rush, als Attacker. Nu heb ik een beetje geoefend met co-op, beter leren vliegen met de chopper, en het heeft zich uitbetaald: 1200 punten ofzo in de chopper!Weinig kills gemaakt, maar flink wat vehicles disabled. Voor de meeste is dat niks, maar ik ben er wel blij mee
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jammer
Het was een potje met 58 758 punten.
[/quote]![]()
Ja.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
pp19 en famasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:00 schreef Donjes het volgende:
B2K gekocht voor maar 600 MS points.Wat is het beste wapen dat je kunt unlocken met B2K?
![]()
Ben een half uur geleden gerage quit.
Bagger team, ik speelde bagger, ik rage... AAAAARGH *drukt op de aan/uit knop van de xbox*
F this!
PP-19 is vooral handig wanneer er een vijand tegen het plafond zit geplakt en je geen zin hebt om omhoog te richten, gewoon de trigger over halen en dan gaat hij automatisch naar het plafond toe.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 03:17 schreef Catkiller het volgende:
PP-19 is vooral handig wanneer er een vijand tegen het plafond zit geplakt en je geen zin hebt om omhoog te richten, gewoon de trigger over halen en dan gaat hij automatisch naar het plafond toe.![]()
![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 6 mei 2012 03:17 schreef Catkiller het volgende:
PP-19 is vooral handig wanneer er een vijand tegen het plafond zit geplakt en je geen zin hebt om omhoog te richten, gewoon de trigger over halen en dan gaat hij automatisch naar het plafond toe.![]()
![]()
CONQUEST SERVER METRO 24/7 en dan Caspian Borders pelen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
Doet deze het wel?
http://bf3stats.com/report/360/42384172![]()
Damn, moet toch ook echt maar eens leren vliegen. Maar heb daar het geduld niet voor.![]()
Tja.. Niet mijn server..quote:Op zondag 6 mei 2012 11:53 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
CONQUEST SERVER METRO 24/7 en dan Caspian Borders pelen?![]()
Damn, moet toch ook echt maar eens leren vliegen. Maar heb daar het geduld niet voor.![]()
Jawelquote:Op zondag 6 mei 2012 12:32 schreef Morgen- het volgende:
[..]
WAT!?!? DUS ALS IK TERUG BEN VAN BUITEN KAN IK GEEN BF3 SPELEN? Oké dan.![]()
![]()
Fijne tieten. De rest van het topic is me totaal ontgaan en kan dan ook geen nuttige post maken betreft battelfield.
Ik zal me in t volgende topic weer mengen met inhoudelijke in-game momenten.
Dit topic ga ik alleen nog maar naar pagina 5 voor de tieten.
fap fap![]()
Come on HL_Dog, let's go partyquote:Op maandag 7 mei 2012 11:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
![]()
Ik denk dat de K/D ratio helemaal naar de knoppen gaat na dat nummer.
Kiss me here,touch me there hankypankyquote:Op maandag 7 mei 2012 11:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
![]()
Ik denk dat de K/D ratio helemaal naar de knoppen gaat na dat nummer.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ah, ah, aaahw yeah!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Come on HL_Dog, let's go party [ afbeelding ]![]()
Je onderschat mequote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef 67Impala het volgende:
Haha wist niet zeker oftie opgevangen werd![]()
Ook om te kijken en dan te friemelen en dat voelt fijnquote:Op maandag 7 mei 2012 13:25 schreef Sant. het volgende:
whaha lachen!
Waar tietenfoto's al niet goed voor zijn!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: