Tofquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heel erg leuk![]()
Dit is echt zo een bedrijf waar je tot je dood zou willen werken, iedereen is chill en eten is gratis op hoofdkantoor
Ik heb dat na 3 jaar afgerond en nu zit een man van de kerk te zeuren dat ik aan de priksa moet deelnemen maar ik weet niet of ik dat wilquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik kende 't helemaal niet
waarom deze vraag trouwens
Teringquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tof
[..]
Ik heb dat na 3 jaar afgerond en nu zit een man van de kerk te zeuren dat ik aan de priksa moet deelnemen maar ik weet niet of ik dat wil
Neequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Tering, woon je in de bible-belt ofzo?
hoe is die andersquote:
Ja. Maar nu klinkt dit veel erger dan het is hoorquote:
Aanbidder van je spuitende vleesmans?quote:
Maar dit wist ik al Rickocuntje van mequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:20 schreef RickoKun het volgende:
Religie
zum kotsen, valt me tegen van je JumJum! (en jou dit waarschijnlijk ook van mij HIiHhiihhiHIHIHIii
![]()
)
hehe rickocuntjequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar dit wist ik al Rickocuntje van me
Amai zeg, wat benne ge tog ook enne schuchtere damequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar dit wist ik al Rickocuntje van me
quote:Werkwijze
Hoe tracht de Geredja Indjili Maluku haar doel te bereiken?
Tijdens de catechisatie worden de gemeenteleden bewust gemaakt van hun geloofsbeleving. Door bijbelstudies en het stellen van geloofsvragen wordt getracht meer diepgang te geven aan de geloofsbeleving van een gemeentelid. Centraal staat de catechisant en het woord van God.
De volgende vragen worden ondermeer gesteld:
* Wie ben ik?
* Een schepsel van God?
* Wie is dan God?
* De bron van mijn leven?
* Welke betekenis heeft Hij dan in mijn leven?
* Geloof ik dat?
* Hoe uit ik mijn geloof?
* Doe ik dat alleen?
* Neen?
* Tesamen met anderen?
* Zegt de gemeenschap waartoe ik wil behoren mij iets?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Amai zeg, wat benne ge tog ook enne schuchtere dame
Meer zoiets?quote:Voor volwassenen worden onderwerpen rondom geloofsopvoeding, huwelijk en ethiek besproken. Hun priksa bestaat veelal uit het bespreken van een scriptie omtrent een actueel onderwerp. De catechisatieperiode duurt een jaar.
Naast theorie zijn de catechisanten ook praktisch bezig.
Door catechisanten worden jeugddiensten georganiseerd.
De medewerking van catechisanten wordt gevraagd bij kerkelijke activiteiten.
Halfquote:
Maar zo'n molukse kerk heb je denk ik niet zomaar overal ofwelquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HalfWe doen niets praktisch en ik lees alleen af en toe teksten die te maken hebben met maatschappelijke actuele problemen vanuit de invalshoeken van het geloof enzo. Dat brainwashgedoe vind ik altijd een beetje eng en daar blijf ik dan ook ver vandaan.
Gewoon alle 3 de cribs afgaan en blijven hangen waar het het druk is. Bij die andere ga je na een halfuurtje o.i.d. weg met als excuus dat je ook nog 2 andere feestjes hebt waar je voor uitgenodigd bent.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet effe niet naar welke crib ik moet gaan. Heb 3 uitnodigingen gekregen maar bij sommigen kan het maar zo gebeuren dat er maar twee anderen zijn ofzo. Ik vind het chiller als je gewoon met zijn 8-en bentMaarja om iedereen nou te gaan bellen met waar ze heen gaan komt ook zo sneu over (is het ook wel
)
even smsje sturen kan ook he rickoquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik weet effe niet naar welke crib ik moet gaan. Heb 3 uitnodigingen gekregen maar bij sommigen kan het maar zo gebeuren dat er maar twee anderen zijn ofzo. Ik vind het chiller als je gewoon met zijn 8-en bentMaarja om iedereen nou te gaan bellen met waar ze heen gaan komt ook zo sneu over (is het ook wel
)
Ik woon in een Molukse wijk dus hier heb je er twee. Verder zou ik het niet weten eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar zo'n molukse kerk heb je denk ik niet zomaar overal ofwel
Mkay.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik woon in een Molukse wijk dus hier heb je er twee. Verder zou ik het niet weten eigenlijkIk houd me er niet echt mee bezig en ben er ook nauwelijks.
Ik zit op het moment niet in de stad, dus ze (diegenen die mij uitnodigen) weten wel dat die anderen geen feest geven. En bij sommigen is het dan zo dat als ik weg ga, dat ze dan mee willenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon alle 3 de cribs afgaan en blijven hangen waar het het druk is. Bij die andere ga je na een halfuurtje o.i.d. weg met als excuus dat je ook nog 2 andere feestjes hebt waar je voor uitgenodigd bent.
Ah, herkenbaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zit op het moment niet in de stad, dus ze (diegenen die mij uitnodigen) weten wel dat die anderen geen feest geven. En bij sommigen is het dan zo dat als ik weg ga, dat ze dan mee willen
Is normaal geen probleem, maar bij sommigen weet je gewoon dat ze elkaar niet diggen of over de vloer langs willen hebben.
Story of my life WEETJUH. Want meerdere vriendengroepen die nogal verschillend zijn. Ook mijn broer is verschillend. Beste kerel, maar die zou ik nou niet echt blootstellen aan mijn broeders. Mijn bro denkt dan ook meteen dat je een junk bent als je met regelmaat jonko smokedDus die zal zich wel doodschrikken als ie de bulten sos op tafel ziet verschijnen
herkenbaar probleemquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zit op het moment niet in de stad, dus ze (diegenen die mij uitnodigen) weten wel dat die anderen geen feest geven. En bij sommigen is het dan zo dat als ik weg ga, dat ze dan mee willen
Is normaal geen probleem, maar bij sommigen weet je gewoon dat ze elkaar niet diggen of over de vloer langs willen hebben.
Story of my life WEETJUH. Want meerdere vriendengroepen die nogal verschillend zijn. Ook mijn broer is verschillend. Beste kerel, maar die zou ik nou niet echt blootstellen aan mijn broeders. Mijn bro denkt dan ook meteen dat je een junk bent als je met regelmaat jonko smokedDus die zal zich wel doodschrikken als ie de bulten sos op tafel ziet verschijnen
Sja inderdaadquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, herkenbaarDan gewoon kiezen voor diegene waarvan je denkt dat er de tofste mensen naartoe komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |