Maar waar blijven die printscreens nou van die DMs die ik je zogenaamd heb gestuurd?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mwa, je praat hier wel vaak over mij. En dat vind ik oprecht wel eng. Tel daarbij die DM's bij op en nu ook nog dezelfde schoenen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Ja precies, daarom weet ik ook niet of ik daar wel ga slapen. Hoewel de luizen wel al helemaal weggaan weet je het maar nooit.quote:
wat is een handige site dan? ook met retourneren enzo, ben wel te lam om 1000 winkels af te gaanquote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
DoenAl kan ik ze nu niet meer vinden op die site waar ik ze heb gekocht.
kanker smerig.quote:
Hij en ik zijn gemilimeterd, kutkloon.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Luizen komen alleen in schoon haar.Niet in jouw smerige kroeshaar.
misschien komt de vriend van je broertje ook wel in je haarquote:Op donderdag 19 april 2012 19:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Bestaat niet. Of ooit meegemaakt?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn penis tijdens het pijpen te diep in je keel in gaat en vast komt te zitten, zou fijn zijn voor ons en het forum.
Nee, je bent kanker smerig omdat je jezelf gewoon niet opsluit terwijl je luizen hebt.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hm, idunno. Ik koop nauwelijks hakken online omdat ik hakken echt eerst moet passen voordat ik ze wil kopen. Deze had ik via Hypebazaar gekocht, maar die heb ik ook eerst in hun winkel gepast.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef n8n het volgende:
[..]
wat is een handige site dan? ook met retourneren enzo, ben wel te lam om 1000 winkels af te gaan
typen doe je met je mond?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn penis tijdens het pijpen te diep in je keel in gaat en vast komt te zitten, zou fijn zijn voor ons en het forum.
Shoeline.nl moet ze wel hebben!quote:Op donderdag 19 april 2012 19:16 schreef n8n het volgende:
[..]
wat is een handige site dan? ook met retourneren enzo, ben wel te lam om 1000 winkels af te gaan
Dit ja. Laten we gewoon niet op haar reageren anders komt ze haar verkankerde gedachtegang hier ook dagelijks delen.quote:
Als je even nadenkt met wat ik bedoel, als jouw intelligentie tenminste toereikend is wat ik zeer betwijfel, hoef ik jouw vraag niet te beantwoorden.quote:
Lijkt me sterk hoor. Maar wie weet!quote:Op donderdag 19 april 2012 19:18 schreef n8n het volgende:
[..]
misschien komt de vriend van je broertje ook wel in je haar
Volgens mij niet dus? Ik snap sowieso niets van de zin maar het zal wel negatief zijn t.o. mij.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je even nadenkt met wat ik bedoel, als jouw intelligentie toereikend is wat ik zeer betwijfel, hoef ik jouw vraag niet te beantwoorden.
Voorbeeld?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Red Wing boots zijn echt kankerduur. Mi jezus.
http://www.shoeline.nl/da(...)0002/doelgroep/damesquote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef n8n het volgende:
moet nu wel eerst bij dr langs om te kijken welke kleur het beste bij haar garderobe kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |