Ik vind dat echt ongemakkelijkquote:
wel hakken geen pumps, alleen van die laarsjes die net voorbij kwamenquote:
ik vind het totaal niet erg, kan lekker makkelijk mijn hand kwijt op dr bilquote:Op donderdag 19 april 2012 18:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind dat echt ongemakkelijkDaarom draag ik m'n hakken ook meestal alleen tijdens het uitgaan/huisfeestjes.
Daarom lange mannen
hehe goeie typo die gaat in mn verzamelboekjequote:Op donderdag 19 april 2012 18:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je wil pumps krijgen van je vriendin ...?
Met hakken zit ik tussen 1.75-1.80. Had liever wel wat langer willen zijn van mezelfquote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben altijd 1.83/1.87 met hakken en dat is kankerlelijk
Zal ze wel mooie lange benen hebben. Hoop ik voor je althans.quote:
Ja hier ook, met sneakers aan voel ik me gelijk zo'n dwergjequote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef junamii het volgende:
[..]
Met hakken zit ik tussen 1.75-1.80. Had liever wel wat langer willen zijn van mezelf
Nee man, die lengte is precies mooi met hakkenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef junamii het volgende:
[..]
Met hakken zit ik tussen 1.75-1.80. Had liever wel wat langer willen zijn van mezelf
Maar dan nog, zelfs als ik langer zou zijn zou ik ook nog gewoon hakken dragen, dus volledig terecht dat je hakken draagtGewoon op zoek naar een lange man
daar selecteer ik op. lange benenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal ze wel mooie lange benen hebben. Hoop ik voor je althans.
Doen alsof je keuze hebtquote:
Je weet toch dat ik het wel geil vind?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:56 schreef Jajong het volgende:
Met hakken zit ik rond de 2 meter meestal, is soms wel awkward voor mn vriend.
Hehehe ik weet hoe je je voeltquote:Op donderdag 19 april 2012 18:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja hier ook, met sneakers aan voel ik me gelijk zo'n dwergje
Wel met hakken, maar op platte schoenen fakking kleinquote:Op donderdag 19 april 2012 18:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee man, die lengte is precies mooi met hakken
Ik heb veel van die cheapass Blink heels en die zijn echt fucking chillHeel subtiel ook, dus op de een of andere manier voel ik me dan minder huge ofzo
![]()
Niet weten tegen wie je het hebtquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het wel geil vind?
Hm, true.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:00 schreef junamii het volgende:
[..]
Wel met hakken, maar op platte schoenen fakking kleinJe zou maar naast een lange man lopen.
Ik heb daar ook echt heel veel van, simpel maar toch leukLaatst nog een paar poederroze en donkerblauwe gehaald.
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, true.
Ja kloptDonkerblauwe heb ik ook
En een tijdje terug heb ik ook oranjebruine gekocht die echt prachtig staan onder een zwart jurkje of zwarte skinny jeans
![]()
[ afbeelding ]
Deze dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |