afgaande op die foto zou ik ze nooit kiezen neequote:Op donderdag 19 april 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://www.shoeline.nl/da(...)0002/doelgroep/dames
Dit zijn ze. De kleur op deze foto is wel echt heel anders dan in het echt, maar ze hebben ze daar ook nog in andere kleuren. Die taupe pumps zijn ook wel mooi
quote:Op donderdag 19 april 2012 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Boots beginnen bij 2,5 meier.
Boots zijn altijd best duur. Voor die standaard Timbs betaal ik ook 190 euro.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Red Wing boots zijn echt kankerduur. Mi jezus.
Nee klopt, daar vind ik ze ook echt nietsquote:Op donderdag 19 april 2012 19:24 schreef n8n het volgende:
[..]
afgaande op die foto zou ik ze nooit kiezen neetaupe is een kleur? Ben alleen geen fan van imitatie, moet wel voor die prijs maar het valt me toch vaak tegen
Dit helpt me enorm, moet wel nog ff checken in d’r kast, draagt met name pastel tinten dus dat moet wel lekker samen gaan.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee klopt, daar vind ik ze ook echt nietsMaar dat zijn dus dezelfde als op die foto die ik postte. En taupe is een soort beige, is ook wel mooi onder spijkerbroeken
De kwaliteit is niet echt heel geweldig, maar als je vriendin toch niet dagelijks op hakken loopt zijn ze gewoon oké hoor.
Whey Perfection Strawberry Milkshake jwt.quote:
Klinkt best lekker, heb je ook pistache?quote:Op donderdag 19 april 2012 23:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Whey Perfection Strawberry Milkshake jwt.
Zo chillquote:Op donderdag 19 april 2012 23:34 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb iets van 1600 euro aan spullen gehad vandaag tijdens mijn eerste werkdag
Morgenquote:
Welverdiend.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Morgen
Vannacht werden we aangehouden toen we in de Herengracht aan het pissen waren. Wilden die agenten ons een waarschuwing geven, ging er een vriend van me tegen ze inKankerdom.
Dan denk ik damn, wil je zo graag die 90 euro betalen.Wees blij dat ze je laten gaan.
Airquote:Op vrijdag 20 april 2012 15:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Domme guy.
Waar in de stad ben je geweest?
Air.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
AirJij?
Had nog een Vas look-a-like gespot.
Ik maakte maar een grapje, ik was het wel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
AirJij?
Had nog een Vas look-a-like gespot.
Ik zag je idd mn squatass checken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, ik was het wel.
Jij ook.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie luisteren allebei kankermuziek.
k snapte je christenvraag nietquote:
Ik vroeg het me gewoon afquote:
katholiek meldt zichquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon afIk wilde wat vragen en van de rest hier weet ik toch dat ze geen christen zijn.
Heb je ooit catechisatielessen gevolgd?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je ooit catechisatielessen gevolgd?
quote:Catechisatie is een begrip binnen het protestants christendom in Nederland.
ik kende 't helemaal nietquote:
Heel erg leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Tofquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heel erg leuk![]()
Dit is echt zo een bedrijf waar je tot je dood zou willen werken, iedereen is chill en eten is gratis op hoofdkantoor
Ik heb dat na 3 jaar afgerond en nu zit een man van de kerk te zeuren dat ik aan de priksa moet deelnemen maar ik weet niet of ik dat wilquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik kende 't helemaal niet
waarom deze vraag trouwens
Teringquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tof
[..]
Ik heb dat na 3 jaar afgerond en nu zit een man van de kerk te zeuren dat ik aan de priksa moet deelnemen maar ik weet niet of ik dat wil
Neequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Tering, woon je in de bible-belt ofzo?
hoe is die andersquote:
Ja. Maar nu klinkt dit veel erger dan het is hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |