ik loop er opquote:Op donderdag 19 april 2012 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien is het ook de manier hoe je er mee om gaat, ik ben altijd zuinig op mijn schoenen.
geschoren?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb een pijnlijke oksel. Wie komt er een kusje tegen de auw op geven?
Nee, gewoon letterlijk pijn binnen in mn oksel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:31 schreef tliciouz het volgende:
Dit zijn trouwens die heels van de new look. Houd normaal helemaal niet van zo'n bandje maar vind ze echt pretty staan zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dit zijn trouwens die heels van de new look. Houd normaal helemaal niet van zo'n bandje maar vind ze echt pretty staan zo.zijn te grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Dit zijn trouwens die heels van de new look. Houd normaal helemaal niet van zo'n bandje maar vind ze echt pretty staan zo.Leuk kleurtje voor de lente/zomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ligt het nou aan de foto? Lijken groot aan de achterkant?
Komt omdat ik een rare houding aan neem om de foto te maken, zitten prima.quote:
dat kan natuurlijk ook, hoe veel langer ben je nu dan?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Komt omdat ik een rare houding aan neem om de foto te maken, zitten prima.
Een cm of 12/13? Maar ik kan het hebben met mijn 1,65.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:42 schreef n8n het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook, hoe veel langer ben je nu dan?
quote:Op donderdag 19 april 2012 18:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met aan de binnenkant een gouden rits. Is eigenlijk een goede investering want ze passen bij veel van m'n kledingstukken.
Die heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lopen heerlijk
Dit zijn trouwens die heels van de new look. Houd normaal helemaal niet van zo'n bandje maar vind ze echt pretty staan zo.Oh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
dat is wel een comfortabele lengte, mijn vriendin is even lang als ik dus met hakken zijn de verhoudingen wat scheefquote:Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een cm of 12/13? Maar ik kan het hebben met mijn 1,65.
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 april 2012 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een cm of 12/13? Maar ik kan het hebben met mijn 1,65.
Is zij erg lang of ben jij klein?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:44 schreef n8n het volgende:
[..]
dat is wel een comfortabele lengte, mijn vriendin is even lang als ik dus met hakken zijn de verhoudingen wat scheef
180 beide een beetjequote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is zij erg lang of ben jij klein?
Ik ben altijd 1.83/1.87 met hakken en dat is kankerlelijkquote:Op donderdag 19 april 2012 18:45 schreef junamii het volgende:
[..]
HerkenbaarMet mijn hoogste zit ik pas tegen de 1.80 aan
mijn vriendin soms nog langerquote:Op donderdag 19 april 2012 18:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben altijd 1.83/1.87 met hakken en dat is kankerlelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |