Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef ThaTim het volgende:
moet zo werken tot 4, morgen weer beginnen om 9
vanavond achter tap, morgen wat voor lokale verenigingquote:
Ben je om 4 uur klaar of sluit die tent om 4? Dan moet je zeker nog afsluiten daarna?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
vanavond achter tap, morgen wat voor lokale vereniging
nee, 3 uur is het ongeveer klaar, kan er dan met afsluiten denk ik rond 4uur wegquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben je om 4 uur klaar of sluit die tent om 4? Dan moet je zeker nog afsluiten daarna?
Ai beter.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
nee, 3 uur is het ongeveer klaar, kan er dan met afsluiten denk ik rond 4uur weg
Ik morgen en overmorgen van 1400 - 2200quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:11 schreef ThaTim het volgende:
moet zo werken tot 4, morgen weer beginnen om 9
Kutwijf ik haat je, ik werk vannacht tot 4quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:48 schreef Juminelle het volgende:
Maandag 'pas' weer werken en dit hele weekend helemaal niets doen dan feesten en chillen
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:55 schreef junamii het volgende:
[..]
Kutwijf ik haat je, ik werk vannacht tot 4
Lobiquote:
Herkenbaar. Ben sinds 9 uur de deur uit, na les meteen door naar werk, nu tot 4 werken en daarna wat slaap pakken om vervolgens 9 uur in de ochtend weer op m'n andere werk aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Lobi![]()
![]()
Overigens moet ik maandag tot 6 werken, vanaf 1 uur 's nachts weer de hele nacht werken waarna ik dinsdagochtend meteen weer door moet naar mijn andere werk
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Lobi![]()
![]()
Overigens moet ik maandag tot 6 werken, vanaf 1 uur 's nachts weer de hele nacht werken waarna ik dinsdagochtend meteen weer door moet naar mijn andere werk
Damn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:00 schreef junamii het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ben sinds 9 uur de deur uit, na les meteen door naar werk, nu tot 4 werken en daarna wat slaap pakken om vervolgens 9 uur in de ochtend weer op m'n andere werk aanwezig te zijn
Ik hier ook met wat ear fucking hardstylequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef Juminelle het volgende:
Heerlijk in de mood komen door als een idioot te dansen in je kamer![]()
Haha lkkr gek xDquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:14 schreef Juminelle het volgende:
Heerlijk in de mood komen door als een idioot te dansen in je kamer![]()
jah selfs als ik nugter ben! geen alcohol of drugs noodig om het geselig te hebbequote:
heb je dyslexie ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2012 08:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
jah selfs als ik nugter ben! geen alcohol of drugs noodig om het geselig te hebbe
Slapenquote:Op zaterdag 21 april 2012 08:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als de vuilnismannen je afval ophalen is het tijd om te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |