abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5187363
quote:
Op maandag 29 juli 2002 11:51 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Verdient dat goed? Zo'n baan als azijnpisser?

Plassex, nee ..daar voor moet ik iemand echt beter kennen

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juli 2002 @ 13:56:25 #77
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_5188997
quote:
Op maandag 29 juli 2002 00:20 schreef dadutchdude het volgende:
milagro, je bent mijns inziens een erg zielig type. Mannen hebben genetisch bepaalde sexuele driften, die anders werken dan bij vrouwen. Daarom is het inderdaad makkelijk voor een vrouw om een man om haar vinger te wikkelen als ze zich daarvan bewust is en er een beetje leuk uit ziet. Mannen hebben daar niet om gevraagd en hun gedrag is maar in beperkte mate een keuze.

Probeer je eens voor te stellen hoe jij het zou vinden als enkele mannen jou via dezelfde genetische regels zouden terugpakken. Mannen zijn genetisch gezien fysiek sterker, vul de rest van het plaatje maar in. Niet dat ik dat een goede zaak vind, maar het staat wel enigszins in vergelijk met jouw misbruik van genetisch bepaalde zwakte. Waar fysiek lastig vallen van vrouwen echter verboden is, is het 'mind fucken' van de moderne, geemancipeerde vrouw kennelijk acceptabel.

Uitspraken als 'sommige heren verdienen het gewoon' doen daar niets aan af. Vaak zat zie ik dergelijke akties door meiden plaatsvinden bij jongens die juist heel moeilijk op eigen kracht een meisje kunnen vinden. Ook opmerkingen dat er geen diepe gevoelens achter zitten is te makkelijk. Misschien is het voor jou een lolletje, maar je hebt geen flauw idee wat het doet met de ego van de man die je voor zo'n goedkoop grapje misleidt.

Lol hebben ten kosten van een vreemde is een beetje zieke eigenschap, zeker op dit nivo. Met je gedrag maak je de kloof tussen mannen en vrouwen groter dan het zou moeten en kunnen zijn. Vrouwen die eerst streefden voor gelijke behandeling vinden dat kennelijk nu niet genoeg meer en streven voor overheersing.

Arme arme man. Speelbal van zijn lusten die geen afwijzing kan verdragen.

Win some, lose some, it's all the same to me... It's all in the game, so you better enjoy it, or not play it at all.

Oftewel: als je uitgaat en je gaat mee met het flirten, kan je op je bek gaan of gaan bekken (en verder). Of je gaat er niet in mee, en dan kan je ook niet gekwetst worden (and you're missing out on all the action). Het is een keuze. Maar loop niet te mekkeren als je na een flirt van een uurtje niet meteen scoort. Vette pech, shit happens. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wake up call: de evolutie van de mens is zo ver gevorderd dat zelfs tegenwoordig de man na een uur flirten niet meteen hoeft te lozen.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_5189194
feitelijk ben ik er het wel mee eens:

if you can't stand the heat, don't play with fire

maandag 29 juli 2002 @ 14:11:57 #79
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_5189234
Die meiden waren gewoon melig en zaten je de gek aan te steken.
[b]I'm #1 so why try harder[/b]
  maandag 29 juli 2002 @ 14:19:42 #80
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_5189324
Milagro, ik denk dat je idd gelijk hebt.
pi_5189351
quote:
Op maandag 29 juli 2002 14:19 schreef Arjeninho het volgende:
Milagro, ik denk dat je idd gelijk hebt.
Ik denk het ook
pi_5189885
quote:
Op maandag 29 juli 2002 14:22 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik denk het ook

Waarom zou jij gelijk moeten hebben in godsnaam je was er niet eens bij. Sorry hoor maar ik vind het een beetje negatief allemaal. Gun die jongen zijn lolletje en loop niet meteen er een negatief verhaal van te maken.

Kijk natuurlijk spelen veel mannen en vrouwen vaak spelletjes maar wie zegt dat dat in dit geval ook zo is? Veel vrouwen zijn nou eenmaal te schijterig om de eerste stap te zetten en laten dat liever aan de man over. Misschien vond ze het ook gewoon niet leuk dat hij niet reageerde. Ze gaat geen uur om hem heen blijven hangen als hij niet reageert. Ook als ze hem leuk vindt doet ze dat niet aangezien niemand een blauwtje wil lopen.

Kijk het zijn twee mogelijke scenarios maar ik vind het een beetje triest om meteen uit te gaan van het negatieve scenario.

pi_5190102
quote:
Op maandag 29 juli 2002 15:07 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Waarom zou jij gelijk moeten hebben in godsnaam je was er niet eens bij. Sorry hoor maar ik vind het een beetje negatief allemaal. Gun die jongen zijn lolletje en loop niet meteen er een negatief verhaal van te maken.

Kijk natuurlijk spelen veel mannen en vrouwen vaak spelletjes maar wie zegt dat dat in dit geval ook zo is? Veel vrouwen zijn nou eenmaal te schijterig om de eerste stap te zetten en laten dat liever aan de man over. Misschien vond ze het ook gewoon niet leuk dat hij niet reageerde. Ze gaat geen uur om hem heen blijven hangen als hij niet reageert. Ook als ze hem leuk vindt doet ze dat niet aangezien niemand een blauwtje wil lopen.

Kijk het zijn twee mogelijke scenarios maar ik vind het een beetje triest om meteen uit te gaan van het negatieve scenario.

welke negativiteit
welk negatief scenario
pi_5190199
quote:
Op maandag 29 juli 2002 13:56 schreef Doc het volgende:

[..]

Arme arme man. Speelbal van zijn lusten die geen afwijzing kan verdragen.

Win some, lose some, it's all the same to me... It's all in the game, so you better enjoy it, or not play it at all.

Oftewel: als je uitgaat en je gaat mee met het flirten, kan je op je bek gaan of gaan bekken (en verder). Of je gaat er niet in mee, en dan kan je ook niet gekwetst worden (and you're missing out on all the action). Het is een keuze. Maar loop niet te mekkeren als je na een flirt van een uurtje niet meteen scoort. Vette pech, shit happens. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wake up call: de evolutie van de mens is zo ver gevorderd dat zelfs tegenwoordig de man na een uur flirten niet meteen hoeft te lozen.

Als je zelf flirt en meisjes opzoekt, dan kies je zelf voor het risico, totaal mee eens. Als je echter gewoon staat te dansen op de dansvloer, minding your own business, dan is het een heel ander verhaal, en daar had ik (en ook de topic opener) het dus over. Het topic is niet over afgewezen worden als je een meisje probeert te versieren (wat een zelf gekozen risico is), maar juist een meisje dat jou probeert te versieren, volgens milagro alleen maar om je voor lul te zetten.

Verder is evolutie van de mens op een fysiek en genetisch nivo een proces dat duizenden jaren in beslag neemt, terwijl de normen en waarden in de maatschappij binnen 5 tot 10 jaar radicaal kunnen veranderen. De oerdriften en instincten veranderen dus niet op het tempo waarmee de maatschappij verandert.

Wil jij beweren dat je een volledig rationeel gedreven persoon bent, dat niet kwetsbaar is als het meisje uit je dromen je plots om haar vinger windt? Natuurlijk zijn sommige mannen meer kwetsbaar dan anderen, maar helemaal onkwetsbaar voor sexuele toenaderingen is geen enkele man. milagro beweert vrijwel datzelfde. En een beetje man durft dat ten minste toe te geven ...

pi_5190318
quote:
Op maandag 29 juli 2002 15:21 schreef Brad het volgende:

[..]

welke negativiteit
welk negatief scenario

Het lijkt me duidelijk dat de vrouw in kwestie bij de versierpoging verschillende bedoelingen kan hebben gehad. En voor degene waar "mee gespeeld" werd is er een negatieve uitleg mogelijk en een positieve uitleg. Het komt op mij een beetje over alsof het perse het negatieve scenario zou moeten zijn. Terwijl de vrouw in kwestie de jongen in kwestie ook gewoon echt leuk gevonden kan hebben. Ik bedoel je weet het gewoon niet. Waarom er dan automatisch van uitgaan dat er een spelletje werd gespeeld?
pi_5190711
Sommigen hebben hier hoognodig een beurt nodig, geloof ik...

Wat een serieus geneuzel over een halfuur durend, flirtpartijtje waar het puur om de lol ging, niet gezoend, amper gesproken, alleen wat verleidelijke blikken uitgewisseld.

De topicopener lijkt me nu niet bepaald gekwetst door het geheel, heren.

Doe alsjeblieft niet zo dramatisch.

Met jullie is de 'merengue' dansen dus geen goed plan, begrijp ik

maandag 29 juli 2002 @ 16:52:53 #87
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_5191288
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:08 schreef milagro het volgende:

Met mij wel daarentegen.
pi_5191337
quote:
Sommigen hebben hier hoognodig een beurt nodig, geloof ik...

Wat een serieus geneuzel over een halfuur durend, flirtpartijtje waar het puur om de lol ging, niet gezoend, amper gesproken, alleen wat verleidelijke blikken uitgewisseld.

De topicopener lijkt me nu niet bepaald gekwetst door het geheel, heren.

Doe alsjeblieft niet zo dramatisch.

* dadutchdude lacht
Wat een makkelijk vooroordeel. Alsof ik door gebrek aan sex een mening zou hebben, en eerlijk daarvoor uit zou komen? Jij weet niets van mijn sexleven, dus doe niet alsof.

Mijn reaktie was ook niet op de topic opener maar op jouw post, en het gedrag dat jij omschreef. Dat de topic opener niet gekwetst is is goed, maar dat betekent niet dat mijn opmerkingen niet relevant zijn in deze discussie.

Ook is het woord 'dramatisch' niet van toepassing van toepassing. Mijn reacties zijn serieus, iets waar jij kennelijk ontzettende moeite mee hebt. Als je daar inderdaad zo'n moeite mee hebt, moet je misschien niet reageren.

Ik heb geen probleem met fysiek contact zoals tijdens 'merengue', ik heb problemen met vrouwen die bewust mannen misleiden door misbruik van een genetische zwakheid te maken. Overigens heb ik net zo goed problemen met het omgekeerde.

Als je het gewoon niet met me mee eens bent, respecteer ik dat, maar respecteer mij dan ook ipv allerlei aannames te maken zonder kennis van zaken. Dat geldt ook voor alle andere reakties op mijn posts.

[edit]
Dit is mijn laatste reaktie in dit topic. Ik hoef niet persee het laatste woord te hebben, heb mijn mening al duidelijk zat uitgelegd, en heb geen zin meer in te gaan op niet-serieuze, kinderachtige reakties.
[/edit]

maandag 29 juli 2002 @ 17:11:47 #89
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_5191547
quote:
Oe.. mag ik

Saiviamenteeee....

maandag 29 juli 2002 @ 17:15:12 #90
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_5191583
quote:
Op maandag 29 juli 2002 15:28 schreef dadutchdude het volgende:
Als je echter gewoon staat te dansen op de dansvloer, minding your own business, dan is het een heel ander verhaal, en daar had ik (en ook de topic opener) het dus over. Het topic is niet over afgewezen worden als je een meisje probeert te versieren (wat een zelf gekozen risico is), maar juist een meisje dat jou probeert te versieren, volgens milagro alleen maar om je voor lul te zetten.
Hoho.. even voor de duidelijkheid, behalve wat dansen werd er verder niet geflirt. Dat maakt de topicstarter er zelf van.
Met andere woorden hij/zijn ego dacht dat hij zo leuk was, dat ze met hem flirten. Terwijl zijn gewoon lekker aan het dansen was..

Tja.. dan laat je ego je even in de steek..
niks spelletjes, gewoon wat dansen, de rest is erbij geassocieerd..

en meer on topic. Als een vrouw je echt leuk vind, dan laat ze het echt wel merken.... zo niet, dan niet..

pi_5191693
"misbruik maken van een genetische zwakheid"

is dat niet wat mannen doen als ze vreemdgaan

maandag 29 juli 2002 @ 17:24:56 #92
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_5191715
quote:
Op maandag 29 juli 2002 17:23 schreef milagro het volgende:

ja... maar helaas snappen weinig vrouwen dan
  maandag 29 juli 2002 @ 17:25:47 #93
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_5191729
quote:

Nee, da's wat jullie doen als jullie een string aantrekken.
pi_5191775
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:56 schreef dadutchdude het volgende:
Ik heb geen probleem met fysiek contact zoals tijdens 'merengue', ik heb problemen met vrouwen die bewust mannen misleiden door misbruik van een genetische zwakheid te maken. Overigens heb ik net zo goed problemen met het omgekeerde.
De merengue dansen is niet verleiden? Die dans spat uit elkaar van verleidingen.
pi_5192050
AAAAARGH! Zeg ik dat ik niet meer ga reageren wegens het gebrek aan serieuze reakties, staan er plots wel serieuze reakties!
* dadutchdude kan het daarom toch niet laten
quote:

Vreemdgaan is een gevolg van eigenlijk dezelfde genetische zwakte. Ook hierbij geldt dat het voor sommige mannen sterker is dan voor anderen, waardoor sommige zich veel beter kunnen beheersen dan anderen.

Waar mannen een genetische zwakte hebben voor sex en lust, hebben vrouwen meer een genetische zwakte voor geborgenheid. Waar mannen dus makkelijk te manipuleren zijn door sexy vrouwen, zijn vrouwen makkelijk te manipuleren door welvarende en gulle mannen. Waar mannen vreemd gaan, zijn vrouwen hebberig. En nee, dat gaat niet voor iedereen even sterk op, maar beweren dat het totaal niet meetelt is onzin.

Overigens zijn de genetische zwaktes van vrouwen wel zwakker en subtieler dan die van mannen. Ook is de basis voor die zwakte bij vrouwen niet meer zo hoog, omdat vrijwel alle vrouwen in de huidige westerse maatschappij zichzelf kunnen onderhouden, waar dat bijv. 100 jaar geleden nog heel moeilijk was.

Leuk is het niet, een genetische zwakte te hebben, en soms kan je jezelf wel voor je kop slaan als je er achteraf achter komt dat je om de verkeerde redenen tot iemand aangetrokken bent geweest.

* dadutchdude gooit wel weer de knuppel in het hoenderhok, dus zal wel weer de volle laag krijgen

quote:
Op maandag 29 juli 2002 17:28 schreef Brad het volgende:

[..]

De merengue dansen is niet verleiden? Die dans spat uit elkaar van verleidingen.

Als je kiest om met elkaar te dansen, dan ga je de verleiding uit vrije keuze aan. Als je zelfstandig staat te dansen, en er komt plots een dame uit het niets tegen je been rijden is de situatie wat anders.

Sommige mannen zijn het 1 en ander wel gewend of vinden de vrouw niet super aantrekkelijk, en kunnen daardoor koel en beheersd reageren. Andere mannen zijn misschien niet zoveel gewend of vinden haar super heet, en zullen daarom verward zijn. In die staat van verwarring neemt het instict het voortouw, en holt je rationaliteit daar hopeloos verloren achteraan.

pi_5192204
Ik word lesbisch denk ik...als mannen zulke willoze slachtoffers zijn van genetisch bepaalde zwakheden...

Ik wil een vent die me tijdens zo'n verleidingsdans beetpakt en zegt "wat wil je dan, hè, wil je dit soms......?" (vul aan naar believen)

of een die zegt "ja, heel leuk en aardig allemaal, maar je bent mijn type niet, je vriendin daarentegen.... "
(en dat draag ik als een vent dus )

pi_5192298
Ook al kan het een spelletje zijn. Als iemand dan toch nog de juiste snaren weet te raken heeft tie alsnog prijs.

Hij zal nooit weten dat het als een geintje begonnen is.

maandag 29 juli 2002 @ 18:20:32 #98
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_5192315
Ach ja mensen, ik trek me maar terug uit dit topic. Maak er van wat jullie willen, maar ik zie al dat begrijpend lezen (of lezen zowieso) een GROOT probleem is voor sommigen.
Ik ga me hier niet verdedigen en ik ga alles niet nog een keer uitleggen.

Van mijn start topic is het al snel geworden van hoe jammer ik het eigenlijk vind dat ze mij niet versiert hebben, dat ik alleen maar DACHT dat ze me leuk vonden etc. (terwijl ik toch duidelijk aangeven heb dat dat niet het geval is! )

Als men niet bereid is goed te lezen en zich probeert in te leven in de situatie, reageer dan niet! En als je denkt dat de situatie niet helemaal in kunt schatten, vraag dingen of zow.

Sommige dames denken ook hun frustraties jegens de mannen op deze manier in dit topic te kunnen uitten.... prima, ik lees wel door je topic heen. Sommige mannen denken waarschijnlijk dat zij het licht van het versieren ed al jaren geleden hebben gezien..... ook akkoord, maar doe niet alsof je een grootheid bent, ook jullie kunnen nog genoeg leren!

Ik alleen weet wat er die avond gebeurde en hoe het gebeurde, ik maak mijn eigen interpretatie wel!
Sommigen hebben mij een handreiking gegeven, anderen waren alleen maar belust er op om te laten zien hoeveel zij zelf wisten en wilden mij daar mee om de oren slaan... jongens en meisjes ik vind alles best.

Degene die de schoen past trekke hem aan

Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_5192343
quote:
Op maandag 29 juli 2002 18:20 schreef Pulsemaster het volgende:
klaagzang
Kom op, joh...

Het is lekker weer buiten

Een beetje plagen mag toch

En als mensen in eerste instantie serieus reageren en en dat niet is wat jij graag had willen "horen"... jammer dan

Ik ga weer op mijn balkonnetje zitten

Biertje erbij

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 29-07-2002 18:25]

maandag 29 juli 2002 @ 18:25:07 #100
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5192345
quote:
Op maandag 29 juli 2002 18:08 schreef milagro het volgende:
Ik word lesbisch denk ik...als mannen zulke willoze slachtoffers zijn van genetisch bepaalde zwakheden...

Ik wil een vent die me tijdens zo'n verleidingsdans beetpakt en zegt "wat wil je dan, hè, wil je dit soms......?" (vul aan naar believen)

of een die zegt "ja, heel leuk en aardig allemaal, maar je bent mijn type niet, je vriendin daarentegen.... "
(en dat draag ik als een vent dus )

Begrijp ik.
Van dit soort gasten word ik nog frigide .

Laten we het op onzekerheid houden...

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')