hehe rustquote:Op vrijdag 27 april 2012 04:05 schreef dennis3d het volgende:
Ik ben er een week niet tot vrijdag gasten
M26 vind ik wel aardigquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:34 schreef Droathoah het volgende:
Wat is jullie favoriete Assault wapen? Ik schiet veel met de AEK-971, maar die doet weinig damage. Daarnaast is de M16A3 wel een lekker wapen!
Wat is deze?quote:Op vrijdag 27 april 2012 04:05 schreef dennis3d het volgende:
Ik ben er een week niet tot vrijdag gasten
iekue, ik joinde je op Noshar TDM ofzo paar dagen geleden. Gulf speel ik nauwelijks meer omdat mn oude pc (waar ik nu weer op speel voor een paar wekenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:13 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Welke is jouw Battlelog?Je bedoelt Gulf of Oman? Was daar namelijk om mijn sniperskills te trainen, vandaar dat het zo kort duurde. (
)
Met de M416 zit dr nog een extra bug in dat hij zegt "Killed" ipv "M26 Dart" in de killfeedquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:26 schreef JK het volgende:
Have fun, Dennis!
Kleine update dus, geen m26 fix.
Gister even onder de m416 gehangen, maar je merkt echt wel dat je dan niets op afstand raakt, echt puur alleen met g3a3... maar ik moet zeggen dat ik het half uurtje ofzo wat ik gister speelde ook niets meer aan vond.
2 optie,quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:17 schreef onlogisch het volgende:
Mijn arme gtx 480 draait echt overuren. En ik word gek van de herrie van die klote fan
Iemand een suggestie waar ik die 480 voor kan vervangen?
Hij is nu 86 graden @ full load met max fanspeed. Maar dat geeft me toch een partij herrie waar ik echt gek van word.
Ik zoek een nette vervangbare kaart met WAY LESS sound
Met een beetje pech haal ik binnen nu en een paar weken nog een nieuwe PC ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:18 schreef JK het volgende:
Geld moet rollen! Alles om de economie weer op gang te krijgen en nu natuurlijk 2% goedkoper dan in oktober.
Wat is de temp van je moederboard (als je airflow in je kast niet goed is heb je met de andere GPU hetzelfde probleem ..)quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:17 schreef onlogisch het volgende:
Mijn arme gtx 480 draait echt overuren. En ik word gek van de herrie van die klote fan
Iemand een suggestie waar ik die 480 voor kan vervangen?
Hij is nu 86 graden @ full load met max fanspeed. Maar dat geeft me toch een partij herrie waar ik echt gek van word.
Ik zoek een nette vervangbare kaart met WAY LESS sound
FNH fan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |