abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110517818

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

O+ AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.
Let op: meld je daar wel aan met dezelfde username als die je op FOK! gebruikt.
pi_110517852
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat moet je in elke relatie zelf lekker uitmaken.

In de mijne hoeft het niet. Ik ben meer van de knuffelkroeliewoeliepassionele sex (denk ik :') )
Maar hoe erg is het verleden van je toekomstige partner?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110517854
Jij moest hem ook openen toch :P
pi_110517855
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:18 schreef Michel2GRFE het volgende:

[..]

Ik hoop dat je wel beseft dat je daardoor uit een zeer kleine vijver gaat vissen, als je daar op wilt selecteren. Mensen van onze leeftijd (jij bent 29, ik bijna 31) hebben over het algemeen toch wel ruime ervaring. Uitzonderingen daargelaten..maar dat zijn er weinig.
Tja ben je jarenlang aan jezelf aan het werken om eens wat beter in de smaak te vallen, krijg je weer dat gezeik dat je geen ervaring hebt :')

Dat je een paar partners hebt gehad prima, maar ik zit niet op iemand te wachten die elk jaar minstens 10 kerels afgewerkt heeft.
pi_110517876
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja ben je jarenlang aan jezelf aan het werken om eens wat beter in de smaak te vallen, krijg je weer dat gezeik dat je geen ervaring hebt :')

Dat je een paar partners hebt gehad prima, maar ik zit niet op iemand te wachten die elk jaar minstens 10 kerels afgewerkt heeft.
Waarom niet? Wat maakt iemand met >20 partners anders dan iemand met <20 partners?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110517887
das ook wel extreem ben jij zo een man die alle vrouwen als hoeren ziet?als je 3/4 per jaar doet en een paar jaar sexueel actief zonder relatie kom je wel rond de 20

10 per jaar is wel extreem
i'm just a figment of your imagination
pi_110517893
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom niet? Wat maakt iemand met >20 partners anders dan iemand met <20 partners?
Gebruik de search maar, daar zijn al tig topics over volgeouwehoerd.

Ik wil het gewoon niet, klaar.
pi_110517911
Het voelt wel lekker exclusief eigenlijk, elkaars eerste partner zijn.
pi_110517920
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gebruik de search maar, daar zijn al tig topics over volgeouwehoerd.

Ik wil het gewoon niet, klaar.
Oke dat mag. Ik zou er iig niemand om afwijzen.
14 SHADES OF GREY
pi_110517933
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:24 schreef strawberry_hill het volgende:
das ook wel extreem ben jij zo een man die alle vrouwen als hoeren ziet?
Wie ik? :?

Waar haal je dat nou weer vandaan :?

Ik zie alle vrouwen eerder als mooie en lieve godinnen die geliefkoosd moeten worden :')

Hoe vaak dat vies tegenvalt... :')
pi_110517940
veel vrouwen liegen er ook over
pi_110517947
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wie ik? :?

Waar haal je dat nou weer vandaan :?

Ik zie alle vrouwen eerder als mooie en lieve godinnen die geliefkoosd moeten worden :')

Hoe vaak dat vies tegenvalt... :')
veel mannen zeggen dat
pi_110517954
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:27 schreef strawberry_hill het volgende:
veel vrouwen liegen er ook over
Mannen ook. Is iets niet vertellen hetzelfde als liegen?
14 SHADES OF GREY
pi_110517957
Voor mij is sex niet zoiets als handen schudden met iemand :') "Hoi aangenaam *hop hop* tot ziens maar weer"

Sex is een intieme en exclusieve verbintenis tussen 2 mensen die van elkaar houden enzo :')
pi_110517964
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Verzwijgen en liegen zijn verschillend.
pi_110517973
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

als het word gevraagd en je vertelt wat anders wel?
mannen ook ?
pi_110517975
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:29 schreef Faxie het volgende:
Voor mij is sex niet zoiets als handen schudden met iemand :') "Hoi aangenaam *hop hop* tot ziens maar weer"

Sex is een intieme en exclusieve verbintenis tussen 2 mensen die van elkaar houden enzo :')
Ergens zou dat eerst wel leuk zijn de tweede manier is toch fijner.
14 SHADES OF GREY
pi_110517986
Nou heel Lexa afgespeurd in de omgeving maar 't valt bar tegen... laat dat maar even rusten denk ik....
pi_110517992
ja,zou ik ook wel willen liefde
pi_110517998
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:30 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

als het word gevraagd en je vertelt wat anders wel?
mannen ook ?
Over bepaalde dingen ben ik vaag, dat ik met mannen geëxperimenteerd heb vertel ik nooit eigenlijk. Gewoon dat ik wat contacten heb gehad.

Geen idee.
14 SHADES OF GREY
pi_110518011
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Over bepaalde dingen ben ik vaag, dat ik met mannen geëxperimenteerd heb vertel ik nooit eigenlijk. Gewoon dat ik wat contacten heb gehad.

Geen idee.
Je hoeft ook niet de volledige waarheid te vertellen.
pi_110518016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:31 schreef strawberry_hill het volgende:
ja,zou ik ook wel willen liefde
Ja zou wel leuk zijn....
;(
pi_110518019
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:31 schreef Faxie het volgende:
Nou heel Lexa afgespeurd in de omgeving maar 't valt bar tegen... laat dat maar even rusten denk ik....
heb je geen leuke vriendinnen?Hoe oud was je ook alweer
pi_110518033
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet de volledige waarheid te vertellen.
Toch wordt dat voor mij vroeg of laat lastig :P gezien mijn ervaringen :P
14 SHADES OF GREY
pi_110518039
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 01:32 schreef strawberry_hill het volgende:

[..]

heb je geen leuke vriendinnen?Hoe oud was je ook alweer
Nee heb ik eigenlijk niet. Genoeg kennissen hoor. Ook wel eens iemand ontmoet via via maar dat is allemaal op niks uitgelopen.

29 ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')