Volgens mij heb je hier niet zo goed over nagedacht. In het beste geval zeggen de vrouwen precies hetzelfde als jouw vriendin, in het slechtste geval ben je nog verder van huis.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:02 schreef kloonopfok het volgende:
ik heb een vriendin die heeft een ex gehad met nogal een flinke leuter. Ik daarentegen heb gewoon een net aan gemiddelde. Tijdens sex gaat alles goed en prima en zij geeft aan dat het de beste sex is die ze ooit gehad heeft.
klinkt logisch natuurlijk, omdat ik haar huidige vriendje ben, maar toch. Ze heeft aangegeven zo'n grote helemaal niet fijn te vinden omdat ze telkens uitscheurde en het ging gepaard met pijn en bloed. Toch geeft ze ook aan dat ze het soms wel fijn vond en ook weer niet zo erg te vinden.
Ook bij hem kwam ze niet vaginaal klaar, wat blijkbaar normaal is, maar ze zei wel dat ze er meer bij voelde enzo. Ik ben benieuwd naar ervaringen van vrouwen/meisjes die nu in zitten waarbij de vriend (aanzienlijk) minder geschapen is of in die situatie hebben gezeten en wat ze ervan vinden. Of ze toch "stiekum" naar die lul verlangen.
Ik heb er zelf enorm veel last van
nee, haar schaamlippen en klitje zwellen iets op en haar schacht kan ook iets ruimer worden, maar de diepte van haar vagina gaat echt niet veranderen hoor. de rest van wat er na die 8 cm komt heet baarmoeder, dus boeit het technisch gezien echt helemaal geen ene fuk hoe lang je pikkie wel of niet is.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:15 schreef daftme het volgende:
Vagina wordt toch groter als de dame is opgewonden? 8 cm lijkt me niet kloppen...
Heb vele verschillende maten gehad en daarvan geleerd dan zolang het buiten de extremen blijft het niet zoveel uitmaakt, je kan perfecte seks hebben met een gemiddelde piemel en prutseks met een joekel en alles daartussenin en andersom.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:02 schreef kloonopfok het volgende:
ik heb een vriendin die heeft een ex gehad met nogal een flinke leuter. Ik daarentegen heb gewoon een net aan gemiddelde. Tijdens sex gaat alles goed en prima en zij geeft aan dat het de beste sex is die ze ooit gehad heeft.
klinkt logisch natuurlijk, omdat ik haar huidige vriendje ben, maar toch. Ze heeft aangegeven zo'n grote helemaal niet fijn te vinden omdat ze telkens uitscheurde en het ging gepaard met pijn en bloed. Toch geeft ze ook aan dat ze het soms wel fijn vond en ook weer niet zo erg te vinden.
Ook bij hem kwam ze niet vaginaal klaar, wat blijkbaar normaal is, maar ze zei wel dat ze er meer bij voelde enzo. Ik ben benieuwd naar ervaringen van vrouwen/meisjes die nu in zitten waarbij de vriend (aanzienlijk) minder geschapen is of in die situatie hebben gezeten en wat ze ervan vinden. Of ze toch "stiekum" naar die lul verlangen.
de gemiddelde vagina is 8 cm diep. in opgewonden staat kan een vagina uitrekken tot maarliefst 12 cm. er zijn wel een aantal vrouwen waarbij de vagina kan uitrekken tot 15 cm wanneer zij seksueel opgewonden zijn, maar dat zijn dan ook echt wel de uitzonderingen!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:29 schreef erodome het volgende:
Ik meen dat de gemiddelde diepte van een vrouw ongeveer overeenkomt met de gemiddelde grote van de mannelijke piemel, kortom, rond de 15 cm, maar geheel zeker ben ik daar niet van.
De ideale pik is een pik die vastzit aan een man die ermee om weet te gaan en die weet dat seks om meer draait dan zijn piemelquote:
Wat betekend dat? Ermee om kan gaan? Ik heb echt geen voorstelling van wat voor kunstjes je het over hebt...quote:Op woensdag 18 april 2012 18:10 schreef erodome het volgende:
[..]
De ideale pik is een pik die vastzit aan een man die ermee om weet te gaan en die weet dat seks om meer draait dan zijn piemel
Niet helemaal waar.. Er zijn vrouwen zat vrouwen die het enorm geil vinden als je heel diep zit.. De gedachte doet ook wat met een mens..quote:Op woensdag 18 april 2012 17:21 schreef barbiepappa het volgende:
[..]
nee, haar schaamlippen en klitje zwellen iets op en haar schacht kan ook iets ruimer worden, maar de diepte van haar vagina gaat echt niet veranderen hoor. de rest van wat er na die 8 cm komt heet baarmoeder, dus boeit het technisch gezien echt helemaal geen ene fuk hoe lang je pikkie wel of niet is.
![]()
fijne dag verder!
Het is ook een samenspel.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:02 schreef kloonopfok het volgende:
[..]
Wat betekend dat? Ermee om kan gaan? Ik heb echt geen voorstelling van wat voor kunstjes je het over hebt...
Net als dat ik sommige klasgenoten hoor over dat ze vinden dat ze "goed kunnen neuken".
Waar slaat dat op? Goede seks is goed omdat het goed klikt met je partner in mijn beleving.
Met de één heb je geweldige seks en met de ander gewoon minder of niet, omdat het bv niet klikt of dat je niet op 1 lijn zit.
Nou is dat laatste niet gebruikelijk zegmaar (eventueel wel pijnlijk, maar scheuren en bloed niet zo), maar verder mag je er vanuit gaan dat ze volstrekt eerlijk is hierover.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:02 schreef kloonopfok het volgende:
Ze heeft aangegeven zo'n grote helemaal niet fijn te vinden omdat ze telkens uitscheurde en het ging gepaard met pijn en bloed.
quote:Op woensdag 18 april 2012 17:02 schreef kloonopfok het volgende:
Hangt eraf. Klaarkomen blijft een kwestie die tussen de oren zit, verliefde vrouwen komen sneller van penetratie klaar, omdat zij in hun hoofd er heel wat van maken (eindelijk heb ik hem etc.).quote:Op woensdag 18 april 2012 17:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Veel vrouwen komen niet klaar van penetratie alleen. Hoe groot of klein de piemel ook wezen mag.
dit dus.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gast, waar maak je je druk om? Die grote was blijkbaar niet eens fijn voor dr, met bloed enzo.
Dus wees blij met die doorsnee tokus van je!
je creativiteit, je fantasie, je aandacht voor je partner, de juiste plekjes, het juiste standje, de juiste woorden, de juiste streling, de juiste omgeving, de juiste situatie, het juiste ritme, een bepaalde spanning, maar ook je conditie en je uithoudingsvermogen doen héél veel meer met die gedachtes dan alleen de lengte van piemelmans, geloof mij maar.quote:Op donderdag 19 april 2012 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.. Er zijn vrouwen zat vrouwen die het enorm geil vinden als je heel diep zit.. De gedachte doet ook wat met een mens..
een vrouw heeft heel veel seks in haar hoofd. niet fysieke aspecten kunnen voor haar dus óók heel belangrijk zijn. zelfs dingen waar de meeste jongens echt niet aan zouden denken wanneer ze aan seks denken. best een wazig antwoord ja, want het verschilt nog wel eens per vrouw. doe dus vooral je best om haar een beetje te leren kennen.quote:Op donderdag 19 april 2012 02:40 schreef Gh0stface het volgende:
Barbiepappa wat precies bedoelde je met 'gevoeligste g spot van meisjes zit tussen hun horen'.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:01 schreef barbiepappa het volgende:
[..]
je creativiteit, je fantasie, je aandacht voor je partner, de juiste plekjes, het juiste standje, de juiste woorden, de juiste streling, de juiste omgeving, de juiste situatie, het juiste ritme, een bepaalde spanning, maar ook je conditie en je uithoudingsvermogen doen héél veel meer met die gedachtes dan alleen de lengte van piemelmans, geloof mij maar.
[..]
een vrouw heeft heel veel seks in haar hoofd. niet fysieke aspecten kunnen voor haar dus óók heel belangrijk zijn. zelfs dingen waar de meeste jongens echt niet aan zouden denken wanneer ze aan seks denken. best een wazig antwoord ja, want het verschilt nog wel eens per vrouw. doe dus vooral je best om haar een beetje te leren kennen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.. Er zijn vrouwen zat vrouwen die het enorm geil vinden als je heel diep zit.. De gedachte doet ook wat met een mens..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |