Brinta ! (is zacht en vult heel goed)quote:Op woensdag 18 april 2012 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Willen jullie helpen mee brainstormen?
Wat voor voedsel kan ik nog meer inslaan voor na mijn operatie?
Inmiddels staat hier al een voorraad cupasoup, ijsblokjes en zacht fruit (aardbeien en frambozen enzo, zitten in de vriezert)
Er komen nog een shitload waterijsjes en nog meer soep. Ook haal ik tegen alle adviezen in wel wat van yoghurt ofzo, ik heb geen last van slijm als ik yoghurt eet, dus lijkt me een prima optie.
Maar wat zijn nog meer zachte, vloeibare dingen die ik (na een aantal dagen) zou kunnen eten?
Justinquote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wel iets zachts en vloeibaars voor je.
quote:
Iew. Naja, misschien toch maar inslaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Brinta ! (is zacht en vult heel goed)
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toen ik haar post las dacht ik tzelfde..quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik gooi het er gewoon uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Toen ik haar post las dacht ik tzelfde..
Jonguhh. Jij had t toch al gepost. Dan doe ik dat toch niet meer..quote:Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik gooi het er gewoon uit.
Hehehehehehe
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eiwitshakesquote:Op woensdag 18 april 2012 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Willen jullie helpen mee brainstormen?
Wat voor voedsel kan ik nog meer inslaan voor na mijn operatie?
Inmiddels staat hier al een voorraad cupasoup, ijsblokjes en zacht fruit (aardbeien en frambozen enzo, zitten in de vriezert)
Er komen nog een shitload waterijsjes en nog meer soep. Ook haal ik tegen alle adviezen in wel wat van yoghurt ofzo, ik heb geen last van slijm als ik yoghurt eet, dus lijkt me een prima optie.
Maar wat zijn nog meer zachte, vloeibare dingen die ik (na een aantal dagen) zou kunnen eten?
quote:
Gossiiie. Naja bijna half 8quote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef Lonaa het volgende:
Meh. Dacht dat ik een afspraak had om half zeven. Is t om half acht. Zit buiten in de kou, zonder geld, zonder sigaretten. Ik voel me zielig.
Uhuh... Komt dadelijk nog de uitdaging dat ik niet weet waar ik moet zijn in dit gebouw.quote:
Ik zit Skyrim te spelen, op deze baas:quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uhuh... Komt dadelijk nog de uitdaging dat ik niet weet waar ik moet zijn in dit gebouw.
een neger?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit Skyrim te spelen, op deze baas:
[ afbeelding ]
Drowquote:
Voorbereidende vaardigheden: Onvoldoende!quote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef Lonaa het volgende:
Meh. Dacht dat ik een afspraak had om half zeven. Is t om half acht. Zit buiten in de kou, zonder geld, zonder sigaretten. Ik voel me zielig.
een negerelf dusquote:
;iquote:
Ja.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Voorbereidende vaardigheden: Onvoldoende!
Goeie zaal! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 april 2012 22:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Uiteindelijk wel op tijd gevonden waar ik moest zijn, was gezellig. Baantje (en vrijwilligersbaantje) geregeld!
Dank dank.quote:
Oldenzaal? Atak zaal?quote:
Niks. Iig niks anders dan de 21 jaar hiervoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 07:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier om half twaalf in slaap gevallen en om vijf uur wakker. Ook niet erg fijn...
Maar wat doe jij 's avonds van zeg 8 uur totdat je naar bed gaat? Kan er iets mee te maken hebben e
In jouw geval waarschijnlijk wel..quote:Op donderdag 19 april 2012 07:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bedden zijn altijd fijner dan de werkplek
In bijna alle gevallen wel.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
In jouw geval waarschijnlijk wel..
Mijn bed ligt wel fijn en soms best moeite met eruit komen, maar als ik dan weer rij vind ik dat ook leuk.quote:
Zwart zand is toch overal te krijgen?quote:Op donderdag 19 april 2012 08:36 schreef Under_Score het volgende:
heeft iemand nog een bergje zwart zand liggen waar hij of zij van af moet? ik moet mijn vijver nog volgooien nl.
Ik zag je editquote:Op donderdag 19 april 2012 08:58 schreef Under_Score het volgende:
ja had op MP al een boel gezienzonde om 3 kuub wit zand in de vijver te gooien A 80 euro per zak.
Niet geheel zoals verwacht. Maar was wel oke.quote:
We willen álles weten, Nath!quote:Op donderdag 19 april 2012 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet geheel zoals verwacht. Maar was wel oke.
Ik vind je wat gesloten.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen
Over bepaalde zaken ben ik inderdaad gesloten. Zo ook over ditquote:Op donderdag 19 april 2012 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind je wat gesloten.
Het was dus een beetje een deceptie? Had ie een pet op en bleek ie kaal te zijn of zo? Te veel borsthaar? Zweetplekken onder z'n oksels?
Jammer.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over bepaalde zaken ben ik inderdaad gesloten. Zo ook over dit
Het ging gewoon niet geheel zoals verwacht
Geeft niet. Volgende keer beter... of zo...quote:Op donderdag 19 april 2012 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over bepaalde zaken ben ik inderdaad gesloten. Zo ook over dit
Het ging gewoon niet geheel zoals verwacht
Heb ik niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En hoe is het met jou en de dates?
quote:Op donderdag 19 april 2012 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet geheel zoals verwacht. Maar was wel oke.
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Kamer helemaal schoon en aan kant, want zo komt mijn date
Marko valt altijd een beetje tegen hequote:
Op bezoek bij Astrid?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Op bezoek bij Astrid?Dan zit er te weinig ranja in en teveel waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Ff smsen of ik het wel lust hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan zit er te weinig ranja in en teveel water
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ff smsen of ik het wel lust hoor.
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ff smsen of ik het wel lust hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:02 schreef 100% Tukker het volgende:
"I'm running free, yeah... I'm running free!"
Oh nee, dat was Paul Di'Anno! Die is veul beter dan Bruce!Vloeken in de kerk noemen ze datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mond spoelen
Brutal. Fucking. Metal.
Die gast kon zó slecht zingen dat Nicko 'm on stage uitlachtequote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een chef was dat!
Killers blijf mijn favoriete Maiden-album! Sue me!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vloeken in de kerk noemen ze dat
Ga je mond spoelen
Dat mag hoor.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Killers blijf mijn favoriete Maiden-album! Sue me!
quote:Op donderdag 19 april 2012 15:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die gast kon zó slecht zingen dat Nicko 'm on stage uitlachte
quote:
Maar 't is wel lachenquote:
Dat zijn überlelijke muzikanten soberso. Nicko.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt
Nicko is dan ook een eindbaas
R.I.P Gary Moorequote:Op donderdag 19 april 2012 15:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zijn überlelijke muzikanten soberso. Nicko.Gary Moore.
Tom Petty.
quote:
Zag het ook! Kicken hé!quote:
Nazarethquote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog suggesties voor leuke rock/alternatieve muziek voor de uitzending van vanavond?
Note: het metaluurtje is daarna.
Een uur lang more Primus than any man could ever bear...quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog suggesties voor leuke rock/alternatieve muziek voor de uitzending van vanavond?
POD- youth of the nationquote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef Lonaa het volgende:
Gaaf nummer (hoewel cover, maar ok.) maar te oud. Ik heb m al zo ver dat t niet meer uit 1 jaar hoeft te komen, maar wel NA 1990.quote:
Neen.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een uur lang more Primus than any man could ever bear...
Jups!quote:
We bear gifts...quote:Op donderdag 19 april 2012 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een uur lang more Primus than any man could ever bear...
Zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gaaf nummer (hoewel cover, maar ok.) maar te oud. Ik heb m al zo ver dat t niet meer uit 1 jaar hoeft te komen, maar wel NA 1990.
Dit is uit 73
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2012 17:01 schreef Redbaron het volgende:
Iets van Sevendust of Saliva is ook altijd wel lekker
Breakie breakie!quote:Op donderdag 19 april 2012 18:08 schreef Redbaron het volgende:
nog 30km tot diemelstadt.. dan douchen, eten en rust
flogging mollyquote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik zeg (nog steeds): Primus. Beste bandje ooit.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef Lonaa het volgende:
Dat is pedobear, schat. Dat gaat maar van 1 tot 10 in hele cijfersquote:
Oh, afgerond 2 dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is pedobear, schat. Dat gaat maar van 1 tot 10 in hele cijfers
Huh?quote:
Ikke snap.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huh?
Jammer dat mijn manier van rekenen niet gesnapt wordt
Jammer dat jij mijn grap niet snaptquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huh?
Jammer dat mijn manier van rekenen niet gesnapt wordt
Somsquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:07 schreef JeMoeder het volgende:
Zijn er hier nog Whisky/Whiskey liefhebbers?
Justin ook wel dacht ik..quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:07 schreef JeMoeder het volgende:
Soms, al heb ik liever een whiskey/cola dan gewoon whiskeyquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:07 schreef JeMoeder het volgende:
Cola met blended en single malt met 1 ijsblokjequote:Op vrijdag 20 april 2012 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Soms, al heb ik liever een whiskey/cola dan gewoon whiskey
Je was vlakbijquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Dat was een lange zit in het ziekenhuis, maar alles is geregeld!
Die keerl daarboven is vast dronkn en is met de knopjes aant speeln.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is toch ongeloveloos weer vandaag he? Regen, zon, miezerregen, zon, heel donker buiten, zon, regenboogje, regen, zon... BESLIS verdomme een keer!
Hij is zo'n evil chirurgquote:
Zo ben jij, Marko nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kakelend van het lachen staat hij klaar met zijn scalpels, en kwijlend grijnst hij terwijl hij je verminkt.
Ojaquote:
Ik zit op het ariensplein. Op de servicedesk. Computer en medische apparaten storingen afhandelen. Zit ook regelmatig wat spoedmeldingen tussen.quote:
Muahahahahaha.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:36 schreef Lonaa het volgende:
Bwehehehe. Als je maar niet in mijn tere keeltje gaat snijden, dinsdag.
Ariensplein moest ik vandaag ook zijn, daar zit de poli KNO. Ik ga altijd via de Haaksbergerstraat naar binnen, zodat ik met die fietsjes kan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zit op het ariensplein. Op de servicedesk. Computer en medische apparaten storingen afhandelen. Zit ook regelmatig wat spoedmeldingen tussen.
Vond jij die ene zieke strip ook niet zo mooi? Waar we het laatst over hadden? Want ik krijg mental images van jou in m'n hoofd met scalpels enzoquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vond jij die ene zieke strip ook niet zo mooi? Waar we het laatst over hadden? Want ik krijg mental images van jou in m'n hoofd met scalpels enzo
Ja die brug is wel grappigquote:Op vrijdag 20 april 2012 16:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ariensplein moest ik vandaag ook zijn, daar zit de poli KNO. Ik ga altijd via de Haaksbergerstraat naar binnen, zodat ik met die fietsjes kan.
Had nog wel een wtf moment trouwens, was een andere KNOarts. Dus die kijkt in mijn strot, haar mond valt open, "jezus"stamelde, ging ze een collega halen, stonden ze met z'n tweeen in mijn strot te loeren.
Ze waren toch wel heel erg groot, mijn amandelen.
Marko gaat gewoon aan de zuip johquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Markooooooo, welke ranja vind jij het lekkerst?
Framboosquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Markooooooo, welke ranja vind jij het lekkerst?
quote:
jij en niks doen?!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef haakon het volgende:
Pfff net zo lam. Ik ga pittn.
Morn vroeg dr uut, dagje sjouwn en de rest van t weekend helemaal niets doen voor de verandering!
Nathaliequote:
jaja, morgen ben je jarigquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
The all new 24 takes place between April 21st 00:00 and April 21st 24:00.
goed te pas?quote:
wel goed, drukke week op werk en volle avonden; maar nu ff lekker filmpje kijkenquote:
Ja, lang geledenquote:
morgenavond niks gepland, zondag om 9 uur in de kerk zitten voor commuie van m'n nichtjequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, lang geleden
Zit aan de antibiotica dus tankn zit er sowieso niet in.
Club r_AW kan niet ivm geld en daar baal ik fucking hard van.
Maar ach, nog genoeg andere feesten in de planning
Jij nog wat van plan?
Ga zo ook even lekker mn series kijken..quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel goed, drukke week op werk en volle avonden; maar nu ff lekker filmpje kijken
Peter volgens mijquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga zo ook even lekker mn series kijken..
Wie was dat nou trouwens die met Touch aan kwam zetten? Geweldig serie is het
Touch nu dus. Daarnaast nog Once Upon A Time en The Secret Circlequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Peter volgens mij
en welke series kijk jij dan?
ah, zeggen me beide niksquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Touch nu dus. Daarnaast nog Once Upon A Time en The Secret Circle
Same here, dat elke week wachten op nieuwe afleveringen is soms echt kut.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, zeggen me beide niks
zit nu zelf midden in Fringe en The Vampire Diaries, elke week de nieuwste aflevering downloaden
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D, gefeliciteerd, knul!
[ afbeelding ]
Thanksquote:
quote:Je bent vandaag jarig
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel fijn dat Facebook me helpt herinneren aan m'n verjaardag:
[..]
Anders deed jij t welquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel fijn dat Facebook me helpt herinneren aan m'n verjaardag:
[..]
quote:
ranja, echt een aanraderquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:20 schreef Gulmez het volgende:
Welke drugs gebruiken jullie of hebben jullie allemaal ooit geprobeerd?
Ik alleen hasj wiet en xtc cocaïne doe ik niet, te verslavend enzo
quote:
Hier nog eentjequote:
Waarom heb je geen tijd om naar bed te gaan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk naar bed, maar geen tijd.
Druk druk druk druk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom heb je geen tijd om naar bed te gaan?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Druk druk druk druk.
Vannacht werd het (ongemerkt) erg laat, en ik moest er vroeg uit, alles liep uit de klauwen vandaag, moet nog van alles doen. Bah.
Kusje eropquote:
Ik moest net de was aanzetten, zag ik dat ik iets niet goed gedaan had in t programma zeg maar. Dus ik dat ding uit, weer aan, maakt ie t programma af. Dikke bonje met de wasmachine, had ik t uiteindelijk goed, zag ik dat de deur water lekte.quote:
Ga op bed liggen, gekquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest net de was aanzetten, zag ik dat ik iets niet goed gedaan had in t programma zeg maar. Dus ik dat ding uit, weer aan, maakt ie t programma af. Dikke bonje met de wasmachine, had ik t uiteindelijk goed, zag ik dat de deur water lekte.
Na een tijdje, realiseerde ik me dat ik nog steeds naar de ronddraaiende was aan het kijken was. Dat was 20 minuten later.
Goed naar de klote dus.
Ik heb net nog ff ons gesprek van afgelopen nacht nagelezenquote:
Mooi. Kan ik mijn zere kop wegzoepn wellicht.quote:
quote:
Welkom op aardequote:
quote:
was net van de bank afgegaan, geen idee van de leuning of van het zitvlak, maar net zat ze al op de grond. is denk ik iets te fris voor haarquote:
;iquote:
Gunstig voor Graafschap als ze winnen, moet Twente nog ff over Excelsior heen denderen, dan zijn ze iig wel verzekerd van nacompetitiequote:
Henrikequote:
precies, zo dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gunstig voor Graafschap als ze winnen, moet Twente nog ff over Excelsior heen denderen, dan zijn ze iig wel verzekerd van nacompetitie
m'n kameraad wil een groot bord met allemaal LED-jes maken om daar dan een tekst oid op te kunnen projecteren. verder hebben we nog de biertafel en hebben we beide nog van allerlei dingen zelf lopenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
waar ben je mee aan het solderen dan Wouter?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |