Brinta ! (is zacht en vult heel goed)quote:Op woensdag 18 april 2012 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Willen jullie helpen mee brainstormen?
Wat voor voedsel kan ik nog meer inslaan voor na mijn operatie?
Inmiddels staat hier al een voorraad cupasoup, ijsblokjes en zacht fruit (aardbeien en frambozen enzo, zitten in de vriezert)
Er komen nog een shitload waterijsjes en nog meer soep. Ook haal ik tegen alle adviezen in wel wat van yoghurt ofzo, ik heb geen last van slijm als ik yoghurt eet, dus lijkt me een prima optie.
Maar wat zijn nog meer zachte, vloeibare dingen die ik (na een aantal dagen) zou kunnen eten?
Justinquote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wel iets zachts en vloeibaars voor je.
quote:
Iew. Naja, misschien toch maar inslaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Brinta ! (is zacht en vult heel goed)
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toen ik haar post las dacht ik tzelfde..quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik gooi het er gewoon uit.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Toen ik haar post las dacht ik tzelfde..
Jonguhh. Jij had t toch al gepost. Dan doe ik dat toch niet meer..quote:Op woensdag 18 april 2012 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik gooi het er gewoon uit.
Hehehehehehe
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eiwitshakesquote:Op woensdag 18 april 2012 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Willen jullie helpen mee brainstormen?
Wat voor voedsel kan ik nog meer inslaan voor na mijn operatie?
Inmiddels staat hier al een voorraad cupasoup, ijsblokjes en zacht fruit (aardbeien en frambozen enzo, zitten in de vriezert)
Er komen nog een shitload waterijsjes en nog meer soep. Ook haal ik tegen alle adviezen in wel wat van yoghurt ofzo, ik heb geen last van slijm als ik yoghurt eet, dus lijkt me een prima optie.
Maar wat zijn nog meer zachte, vloeibare dingen die ik (na een aantal dagen) zou kunnen eten?
quote:
Gossiiie. Naja bijna half 8quote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef Lonaa het volgende:
Meh. Dacht dat ik een afspraak had om half zeven. Is t om half acht. Zit buiten in de kou, zonder geld, zonder sigaretten. Ik voel me zielig.
Uhuh... Komt dadelijk nog de uitdaging dat ik niet weet waar ik moet zijn in dit gebouw.quote:
Ik zit Skyrim te spelen, op deze baas:quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 19:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uhuh... Komt dadelijk nog de uitdaging dat ik niet weet waar ik moet zijn in dit gebouw.
een neger?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit Skyrim te spelen, op deze baas:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |