Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Verander je naam eens naar Cr00k.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:30 schreef n0ir het volgende:
Haha hoe kan je nou zo slecht zijn in het herkennen van de lapo.
Twee keer met 2-1 van Rijst verloren, twee keer door een neppe penalty in de 90e minuut_!
Classic FUT
Ik verloor vandaag door zon ingestudeerde kut hoekschop. Classic engelse noobs zou je zeggen, maar rijstbal doet alles om te winnen.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:30 schreef n0ir het volgende:
Haha hoe kan je nou zo slecht zijn in het herkennen van de lapo.
Twee keer met 2-1 van Rijst verloren, twee keer door een neppe penalty in de 90e minuut_!
Classic FUT
En dat zeg jijquote:Op woensdag 18 april 2012 00:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik verloor vandaag door zon ingestudeerde kut hoekschop. Classic engelse noobs zou je zeggen, maar rijstbal doet alles om te winnen.
Hahah ja zo scoorde ie ook bij mij een keerquote:Op woensdag 18 april 2012 00:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik verloor vandaag door zon ingestudeerde kut hoekschop. Classic engelse noobs zou je zeggen, maar rijstbal doet alles om te winnen.
Jep gaat over mijquote:
Tja je hebt het in totaal wel 10 keer geprobeerd afgelopen weken en dit is pas je eerste goal ermee dusja net zo effectief als een normale corner.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
hihi
Nee die corners zijn wel vies ja. Ik ga ze nooit meer gebruiken bij friendlies.
Ik probeerde het altijd via de linkerkant maar dan staat David Luiz in de 16. Aan de rechterkant staat Ibra die kopt meestal wel raak.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tja je hebt het in totaal wel 10 keer geprobeerd afgelopen weken en dit is pas je eerste goal ermee dusja net zo effectief als een normale corner.
hehe, ik vind dat je heel goed speelde. Elke keer de vrije man gevonden, anderen maken de loopacties goed en daar pass je naar. Dat zie ik in mijn spel niet terug. Dan heb ik nu een 5* en 3 4* skillers, maar ik kan niet skillenquote:Op woensdag 18 april 2012 00:42 schreef DutchSL het volgende:
Nou vooral in die tweede wedstrijd had je toch wel je kansen hoor, je raakt de lat en een paar hachelijke situaties met keeper/verdedigers waar ik geluk had dat de bal er niet in ging in de kluts.
Zelf wel 12 afstandschoten gemist ofzowas mijn eerste potje met SIF Menez maar de NIF schiet normaal gesproken wel beter dan dat.
Hoog door het midden?quote:Op woensdag 18 april 2012 01:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, ik heb weer een nieuwe manier voor een penaltyHeerlijk dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |