Vond het toch wel hard gaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
Ik twijfel nog steeds of oldtimerman niet in scene is gezet
En ook wel erg op de openbare weg, lijkt me ook niet echt veilig met overig verkeer erbij om iets in scene te gaan zetten.quote:
En de agenten waren zelfs geblurred, dat doe je ook niet als het allemaal nep is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:26 schreef darkshadow16 het volgende:
Ik geloof niet dat het in scene is gezet. Daar was het veel te gevaarlijk voor op de openbare weg en dan ook nog politie en alles erbij. Nee dit is zeker echt geweest.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Tism het volgende:
Dat met die oldtimer heb ik gemist, is dat nog ergens terug te zien?..
Ik vrees het ergste. Prototype plaat voor de kop, als je het mij vraagt. De vrouwelijke heteroseksuele versie van Pim.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef BlueMage het volgende:
Mja wel terecht dat die Rene z'n rijbewijs weer terug kreeg, kan best wel autorijden als ie zich 'n beetje concentreert.
Die Surinaamse die gewoon met de handrem er nog op door blijft racen.![]()
Wel gelachen deze aflevering, hoop dat die Iris gaat janken volgende week, trut.
quote:
quote:
3 antwoorden, 3 verschillende filmpjesquote:
Nee, nergens helaas.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef Tism het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het juist bizar dat mensen zich constant afvragen of 't wel echt isquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die man is te aanwezig, het klopt niet...
Als ja. Dat eerste filmpje van hem leek echt nergens op namelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef BlueMage het volgende:
Mja wel terecht dat die Rene z'n rijbewijs weer terug kreeg, kan best wel autorijden als ie zich 'n beetje concentreert.
Je kunt met de handrem erop best optrekken, maar verstandig is het niet. Shanta had het door haar stress helemaal niet door.quote:Die Surinaamse die gewoon met de handrem er nog op door blijft racen.![]()
![]()
ik hoop het ook, want bij Iris is het aan de beelden te zien nog niet doorgedrongen dat het verkeer geen spelletje is.quote:Wel gelachen deze aflevering, hoop dat die Iris gaat janken volgende week, trut.
ja, ik had haar die test met die lincoln ook wel willen zien doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme wat is die psychologe een gezellig typje. alleen maar zeuren en zeiken. vraag me af hoe goed ze zelf kan autorijden...
Lijkt me inderdaad ook wel eens leuk als dat mens zelf die baan met die sloep achteruit zou rijden. Ben benieuwd wat zij er van bakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme wat is die psychologe een gezellig typje. alleen maar zeuren en zeiken. vraag me af hoe goed ze zelf kan autorijden...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef Chai het volgende:
Oh zodra iemand angst heeft is het ineens geen probleem meer dat ze de verkeersveiligheid willens en wetens in gevaar brengt voor mevrouw met zand in d'r kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |