Ennuh.....
]
[quote]* dr.dunno ist enttäuscht [/quote
Mijn Duits is niet zo goed
quote:Mijn Duits ook niet, wtf is enttäuscht?
Op zondag 28 juli 2002 21:02 schreef mamamiep het volgende:
Sorry, was lekker aan het zonnen buitenMaar ik zal eens vaker posten, maar ik heb ook al veel gelezen hoor. Telt dat niet
Ennuh.....
]
[quote]* dr.dunno ist enttäuscht [/quoteMijn Duits is niet zo goed
quote:
Op zondag 28 juli 2002 21:04 schreef Barb het volgende:
Hey! Ik doe ook CMV!
Maar ik stop er dit jaar mee. Ga SPH doen. Dat hoop ik althans. IB-groep doet nogal vaag, en ik ben blijkbaar niet ingeschreven bij de school. Terwijl ik volgens IB wel ben ingeschreven
quote:Eindhoven ja. Maar heb nog maar 1 tentamen en 5 september mijn diploma-uitreiking. Yeuj.
Op zondag 28 juli 2002 21:09 schreef mamamiep het volgende:Waar zit je op school? Eindhoven gewoon? Ik doe het namelijk in Utrecht, maar ik woon in Eindhoven.
Van CMV naar SPH hoor je niet vaak trouwens, andersom wel (hier althans). Waarom switch je?
quote:Klopt, andersom hoor ik ook wel vaker. Ik vind het werken met mensen heel leuk en ik ben ook altijd wel wat creatief bezig, maar het op zijn CMV's uitoefenen vind ik niet leuk. Misschien dat het ook wel aan de scholen ligt hoor, maar zoals ik een beeld heb gekregen van CMV in Utrecht is het toch meer organiseren dan mensen helpen. En organiseren vind ik wel leuk, maar ik zie het me niet mijn hele leven doen. Dat creatieve verdwijnt ook na het eerste jaar. In het eerste jaar hadden we drama, avv, beelden vormen enz. Maar vanaf het tweede jaar is het bijna alleen maar economie. Dat vind ik op zich wel leuk, maar net als organiseren (hangt een beetje samen) hoef ik dat ook niet mijn hele leven te doen.
Op zondag 28 juli 2002 21:13 schreef Barb het volgende:[..]
Eindhoven ja. Maar heb nog maar 1 tentamen en 5 september mijn diploma-uitreiking. Yeuj.
Van CMV naar SPH hoor je niet vaak trouwens, andersom wel (hier althans). Waarom switch je?
Maar SPH zelf is ook onwijs breed. Je kunt daarna zowel MWD, CMV als SPH-functies invullen. Wellicht de goede keuze dus voor jou
ik heb verder niets te vertellen eigenlijk.
quote:zoek op mijn username met topicstarter and you will see
Op zondag 28 juli 2002 21:43 schreef Hrun het volgende:
wat is er met GoT eigenlijk?
quote:oja. je was gestressed vannacht ofzo.
Op zondag 28 juli 2002 21:48 schreef r8ality het volgende:[..]
zoek op mijn username met topicstarter and you will see
ff zoeken.
quote:had je weer verkeerd genummerd ja!
Op zondag 28 juli 2002 21:48 schreef r8ality het volgende:[..]
quote:daarvoor nog
Op zondag 28 juli 2002 21:59 schreef Hrun het volgende:[..]
had je weer verkeerd genummerd ja!
en ik heb notabene nog eerst gecheckt voordat ik er 1 ging openen maar mijn hersenen correspondeerden nie goed met m'n keyboard denk ik
quote:Thnx, want ik vond CMV wel een hele leuke opleiding ook al deed ik het maar een jaartje. Maar ja, het liefst wil ik wel combineren ja. En wij hadden ook veel overeenkomsten met MWD en SPH ja. Ik kon ook in het tweede jaar beginnen als ik mijn P had, maar ja, die had ik dus niet.
Op zondag 28 juli 2002 21:35 schreef Barb het volgende:
CMV is inderdaad wel veel organiseren ja. Maar dat ligt ook weer aan de richting die je jkiest. Ik heb als afstudeerrichting Educatie gedaan en ben dus amper bezig met organiseren. Als stage heb ik met vluchtelingenvrouwen gewerkt en dan ben je dus heel persoonlijke betrokken bij de problemastiek die zij tegen komen. Hiervoor het ik 3 jaar MWD gedaan en mijn stage was een mooie combinatie van MWD en CMV.Maar SPH zelf is ook onwijs breed. Je kunt daarna zowel MWD, CMV als SPH-functies invullen. Wellicht de goede keuze dus voor jou
quote:Heb ook even gezocht, maar de meeste topics had ik al gelezen van jou die avond/nacht
quote:
Op zondag 28 juli 2002 22:11 schreef mamamiep het volgende:knip
Heb ook even gezocht, maar de meeste topics had ik al gelezen van jou die avond/nacht
. Maar leuke titel hoor.
quote:0906-9600 ?
Op zondag 28 juli 2002 22:12 schreef Barb het volgende:
*uitgebeld*
quote:Women only
Op zondag 28 juli 2002 22:18 schreef r8ality het volgende:
0906-9600 ?
quote:ook hallo
Op zondag 28 juli 2002 22:18 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR komt net trug van werk en is bekaf en superchagerijnig
quote:oeh
Op zondag 28 juli 2002 22:18 schreef Barb het volgende:[..]
Women only
heb jij niet inside-screenshotjes ofzow
quote:hoi
Op zondag 28 juli 2002 22:19 schreef r8ality het volgende:[..]
ook hallo
quote:
Op zondag 28 juli 2002 22:03 schreef r8ality het volgende:[..]
daarvoor nog
en ik heb notabene nog eerst gecheckt voordat ik er 1 ging openen maar mijn hersenen correspondeerden nie goed met m'n keyboard denk ik
het is laat, en je zat vol met adrenaline. dan krijg je dat.
maar die andere topics had ik gelezen hoor. die eerste al eigenlijk. met die auto's dus. maar niet meegekregen dat ie gesloten werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |