Omdat dit laagdrempelig is. Vrouwen irl zijn eng en snappen je hints nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom via Facebook en niet irl?
Klinkt zo sneu
mag ik je facebook??quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Persoonlijk vind ik het erg hopeloos als een -redelijk onbekende- jongen mij toevoegt op facebook om me te versieren.
Persoonlijk vind ik het erg hopeloos dat je hem dan accepteert op facebook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Persoonlijk vind ik het erg hopeloos als een -redelijk onbekende- jongen mij toevoegt op facebook om me te versieren.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Omdat dit laagdrempelig is. Vrouwen irl zijn eng en snappen je hints niet
Uh oke, ik zal zeggen: koop een taart en vier hetquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:51 schreef GekkeAfgaan het volgende:
@angel-joy haha heb ik gedaan, achjah ze heeft me geaccepteerd, goed begin
als ik haar nu zie met uitgaan weet ze waarschijnlijk wel wie ik ben
Ik heb btw ook gehoord van een kameraad van mij dat ze NOOIT op prive berichten reageerd van jongens, dus als ze reageert ben ik binnen whahha
Hiermee bevestig je het dus.quote:
Zegt de dame die via FOK! gehosselt is. Just sayin'quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarom via Facebook en niet irl?
Klinkt zo sneu
Ja, maar bij mij was het toeval, en ts doet het express.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zegt de dame die via FOK! gehosselt is. Just sayin'
Dat zou inderdaad erg hopeloos zijn ja. Dat doe ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het erg hopeloos dat je hem dan accepteert op facebook.
Ik denk dat het gehalte toeval bij jou ook wel mee valt hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij was het toeval, en ts doet het express.
Just sayin'
gehosseldquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zegt de dame die via FOK! gehosselt is. Just sayin'
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik denk dat het gehalte toeval bij jou ook wel mee valt hoor
Maar schattig dergelijke naiviteit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |