abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110434410
Dag allen,

Aanstaande maandag ga ik mijn oude kater in laten slapen. Hij heeft suikerziekte en schildklierproblemen en nu ook nog een tumor onder zijn tong, dus het is mooi geweest, helaas.
Ik heb nog een andere kat, een poes van bijna 4 en zij kan totaal niet alleen zijn, daarom heeft haar vorige eigenaar haar weggebracht naar het asiel. Als ze alleen is gaat ze plassen in huis en dingen slopen, ze heeft dus echt een kattenmaatje nodig.

Ik wil dus op korte termijn weer een katertje erbij :) Ik woon in een flat en heb een balkon waar ze op kunnen als ik thuis ben en een ommuurd dakterras vol met planten waar ze de hele dag in en uit kunnen lopen.

Kitty is superspeels en energiek, dus ik ben op zoek naar een jonge kater, zeg maar tussen de 2 en 6 maanden. Iets ouder mag ook wel, maar ik denk dat een kitten heel leuk is voor ons en voor Kitty om mee te spelen en op te voeden.

Ik woon in Amsterdam en heb geen auto, dus ik kan niet al te ver reizen om de kat op te halen.

Heeft een van jullie misschien een leuk kitten dat nog op zoek is naar een huisje?

Ik heb ook al op MP gekeken, maar daar zie ik even door de bomen het bos niet meer!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110434498
En waarom niet in het asiel kijken? Zijn volgens mij genoeg kittens te vinden, althans in Den Haag en omstreken wel
pi_110434776
Ik heb de website van het asiel hier bekeken (waar Kitty ook vandaan komt), maar er staat duidelijk op de site dat ze geen kittens hebben.

Sowieso wil ik wat verschillende opties hebben, dus waarom niet hier vragen en op Marktplaats kijken en bij het asiel? Ik wil wel een goede keuze maken.
pi_110434873
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 12:35 schreef Novem het volgende:
Ik heb de website van het asiel hier bekeken (waar Kitty ook vandaan komt), maar er staat duidelijk op de site dat ze geen kittens hebben.

Sowieso wil ik wat verschillende opties hebben, dus waarom niet hier vragen en op Marktplaats kijken en bij het asiel? Ik wil wel een goede keuze maken.
Staat je vrij uiteraard :Y maar omdat je het over MP had en hier vroeg.....had ik niet het idee dat je ook bij een asiel geinformeerd had ;)
pi_110435522
Geen probleem :)
pi_110435687
De asiels hebben nog geen kittens maar er zijn alweer kittens bij gastgezinnen onder gebracht :) dan moet je contact opnemen met het asiel.
pi_110435811
Ah ok, de kittens zijn nu dus nog te jong.

Ik zal ze even bellen! Kan alleen niet 8 weken wachten, zolang alleen zal Kitty niet goed handelen, maar misschien zijn er al kittens die wat ouder zijn, thanks.
pi_110436281
We hebben er hier een drietal zitten; zijn een maandje of vijf oud. Mag je hebben.

En als je braaf bent kom ik ze nog brengen ook.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_110436936
Aparte manier om je kittens te slijten.

Ik hoef er maar 1.
pi_110437224
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 13:00 schreef Oognip het volgende:
De asiels hebben nog geen kittens maar er zijn alweer kittens bij gastgezinnen onder gebracht :) dan moet je contact opnemen met het asiel.
Weet jij wat precies de procedure hiervoor is? Nemen ze 'reserveringen' aan? Of kan je misschien al bij het gastgezin langskomen hiervoor?

Wij zijn ook op zoek naar een nieuw katje voor bij onze eenzaam achtergebleven poes. De oudere katten in het asiel kunnen vaak niet bij kleine kinderen en de vraag is ook of onze poes een oudere kat makkelijk zal accepteren. Daarom neigen wij naar een kitten ipv volwassen kat :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110438684
Op http://kattenplaza.nl/kattenforum/ zijn veel opvanggezinnen actief, je zou daar eens kunnen kijken en contact met ze opnemen. Daar staan ook regelmatig superleuke jonge katten die ergens weg moeten, ik mag er niet meer kijken van mezelf want ik wil ze allemaal hebben. :@
pi_110439040
Ah thanks, ben meteen aan het kijken. Ik heb dat probleem ook hoor, katten zijn zo leuk O+
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:18:23 #13
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_110439117
Hier zijn er ook nog beschikbaar: Gastopvang DOC: Cat's 10e nestje #2 - Wat een Dot(jes)

Van Cat, dus leuk O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_110439135
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef ElisaB het volgende:
Hier zijn er ook nog beschikbaar: Gastopvang DOC: Cat's 10e nestje #2 - Wat een Dot(jes)

Van Cat, dus leuk O+
Dat is te ver weg, denk ik. :)
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:24:23 #15
33954 ElisaB
pi_110439382
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef L-E het volgende:

Dat is te ver weg, denk ik. :)
Limburg is mooi hoor O+

Ik snap het op zich wel, maar 'ver' is relatief; een paar uurtjes treinen voor jarenlang plezier. En je weet in elk geval dat ze van een betrouwbaar adres komen :Y
pi_110439509
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:24 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Limburg is mooi hoor O+

Ik snap het op zich wel, maar 'ver' is relatief; een paar uurtjes treinen voor jarenlang plezier. En je weet in elk geval dat ze van een betrouwbaar adres komen :Y
Mee eens.

Mijn O+ woont in Limburg en rijdt regelmatig heel het land door om hier te zijn (van Heerlen naar Purmerend), mocht TS verliefd worden op een kitten ver weg valt er wellicht iets te regelen qua vervoer. :)
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:28:19 #17
33954 ElisaB
pi_110439550
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:27 schreef L-E het volgende:

Mee eens.

Mijn O+ woont in Limburg en rijdt regelmatig heel het land door om hier te zijn (van Heerlen naar Purmerend), mocht TS verliefd worden op een kitten ver weg valt er wellicht iets te regelen qua vervoer. :)
Kijk, dat bedoel ik O+
pi_110439563
Wat een schatjes!

Ikzelf vind een paar uur treinen zeker geen probleem, ik ben alleen bang dat de kat er niet tegen kan.
Mijn oudje wordt helemaal hysterisch en gilt en krabt de hele mand stuk (tot bloedende pootjes aan toe), dus die vervoer ik liever niet langer dan 15 minuten naar de dierenarts. Bij kittens zal het wel meevallen toch, of kunnen die ook zo in paniek raken van het reizen?
pi_110439575
Oh wat tof!!

*gaat meneer mailen*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110439614
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:27 schreef L-E het volgende:

[..]

Mee eens.

ooh echt? Hmm, ik ga Cat even Pm'men :)
  dinsdag 17 april 2012 @ 14:31:53 #21
33954 ElisaB
pi_110439675
Dit is het zoveelste opvangnestje van Cat en haar poesjes waaieren het hele land over. Nooit gehoord dat het ergens vreeschelijk misgegaan is. Je kan natuurlijk gewoon eerst een keer met de trein gaan om te kijken. En als je er dan eentje kiest en hij / zij mag mee, dan kun je kijken of er met iemand uit de buurt iets te regelen is.

Komt vast wel goed :Y
pi_110439812
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:28 schreef Novem het volgende:
Wat een schatjes!

Ikzelf vind een paar uur treinen zeker geen probleem, ik ben alleen bang dat de kat er niet tegen kan.
Mijn oudje wordt helemaal hysterisch en gilt en krabt de hele mand stuk (tot bloedende pootjes aan toe), dus die vervoer ik liever niet langer dan 15 minuten naar de dierenarts. Bij kittens zal het wel meevallen toch, of kunnen die ook zo in paniek raken van het reizen?
Ik heb met mijn vorige kat wel eens twee uur in de trein gezeten. Hij mopperde wat, maar het was geen drama hoor. Dit zal per kat verschillen. Misschien dat Cat je meer kan vertellen over hoe dit zit bij haar kittens?
pi_110440094
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik heb met mijn vorige kat wel eens twee uur in de trein gezeten. Hij mopperde wat, maar het was geen drama hoor. Dit zal per kat verschillen. Misschien dat Cat je meer kan vertellen over hoe dit zit bij haar kittens?
Dat zal inderdaad wel verschillen per kat, Kitty zit gewoon doodstil en doodsbang in haar mandje, dus wie weet loopt het wel los. Ik heb Cat een PM gestuurd, dus als ik wat van haar hoor zal ik vragen of ze denkt dat de kittens makkelijk te vervoeren zijn.

Bedankt voor de tips allemaal!!

Zit ook wat op MP te kijken, maar op de een of andere manier krijg ik een naar gevoel van advertenties die alleen maar zeggen "leuke kitten, bieden vanaf 100 euro"
pi_110440991
Novem, onze katten kwamen uit België, net over de grens. Ze hebben vervolgens bijna 3 uur in de auto gezeten, met z'n tweeën in een doos (ze komen bij een nichtje vandaan en op zich was het niet gepland dat we twee kittens mee zouden nemen :P). Ze hebben wel wat gemauwd, maar op zich ging het prima. Ze waren wel iets ouder, zo rond de 4/5 maanden. Op latere leeftijd vonden ze het autovervoer een stuk minder prettig ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110441019
Na ja, ik klik uit belangstelling dit topic aan en zie een complete promo. :D O+

Nu dan toch eerst eens naar dat gele envelopje bovenin het scherm kijken. :+

Alvast een algemene opmerking voor de meelezer: kittens doen het prima in de trein. Ik heb er zitten in Noord-Holland, regio Den Haag etc. Er zal vast wel iets gemiewd worden maar het is ook supergoed voor de baas-kitten band. Want dan ben jij degene waar hij/zij bij op schoot mag kruipen als het een beetje eng is. O+ Bakje water in de reisbox, schoteltje voer (of uit de hand laten eten) en een pieieieiepklein kattebakje voor de hoge nood en gaan. :)

Treinen is voor lange afstanden zelfs beter voor een kitten dan in de auto, zeker als je alleen rijdt. Want dan moet het kind de hele tijd in het reismandje blijven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')