Staat je vrij uiteraardquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:35 schreef Novem het volgende:
Ik heb de website van het asiel hier bekeken (waar Kitty ook vandaan komt), maar er staat duidelijk op de site dat ze geen kittens hebben.
Sowieso wil ik wat verschillende opties hebben, dus waarom niet hier vragen en op Marktplaats kijken en bij het asiel? Ik wil wel een goede keuze maken.
Weet jij wat precies de procedure hiervoor is? Nemen ze 'reserveringen' aan? Of kan je misschien al bij het gastgezin langskomen hiervoor?quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:00 schreef Oognip het volgende:
De asiels hebben nog geen kittens maar er zijn alweer kittens bij gastgezinnen onder gebrachtdan moet je contact opnemen met het asiel.
Dat is te ver weg, denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:18 schreef ElisaB het volgende:
Hier zijn er ook nog beschikbaar: Gastopvang DOC: Cat's 10e nestje #2 - Wat een Dot(jes)
Van Cat, dus leuk
Limburg is mooi hoorquote:
Mee eens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Limburg is mooi hoor
Ik snap het op zich wel, maar 'ver' is relatief; een paar uurtjes treinen voor jarenlang plezier. En je weet in elk geval dat ze van een betrouwbaar adres komen
Kijk, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:27 schreef L-E het volgende:
Mee eens.
Mijnwoont in Limburg en rijdt regelmatig heel het land door om hier te zijn (van Heerlen naar Purmerend), mocht TS verliefd worden op een kitten ver weg valt er wellicht iets te regelen qua vervoer.
ooh echt? Hmm, ik ga Cat even Pm'menquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens.
Mijnwoont in Limburg en rijdt regelmatig heel het land door om hier te zijn (van Heerlen naar Purmerend), mocht TS verliefd worden op een kitten ver weg valt er wellicht iets te regelen qua vervoer.
Ik heb met mijn vorige kat wel eens twee uur in de trein gezeten. Hij mopperde wat, maar het was geen drama hoor. Dit zal per kat verschillen. Misschien dat Cat je meer kan vertellen over hoe dit zit bij haar kittens?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:28 schreef Novem het volgende:
Wat een schatjes!
Ikzelf vind een paar uur treinen zeker geen probleem, ik ben alleen bang dat de kat er niet tegen kan.
Mijn oudje wordt helemaal hysterisch en gilt en krabt de hele mand stuk (tot bloedende pootjes aan toe), dus die vervoer ik liever niet langer dan 15 minuten naar de dierenarts. Bij kittens zal het wel meevallen toch, of kunnen die ook zo in paniek raken van het reizen?
Dat zal inderdaad wel verschillen per kat, Kitty zit gewoon doodstil en doodsbang in haar mandje, dus wie weet loopt het wel los. Ik heb Cat een PM gestuurd, dus als ik wat van haar hoor zal ik vragen of ze denkt dat de kittens makkelijk te vervoeren zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vorige kat wel eens twee uur in de trein gezeten. Hij mopperde wat, maar het was geen drama hoor. Dit zal per kat verschillen. Misschien dat Cat je meer kan vertellen over hoe dit zit bij haar kittens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |