quote:Op dinsdag 17 april 2012 02:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik haal ze altijd in bulk bij de wibra/zeeman. Om nu veel geld aan zoiets uit te geven is nogal extreem zonde
Maar die zijn allebei lillik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:05 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat er niet zo heel veel keuze is.
Ik wil die wel leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:
Bij de Hema betaal ik echt geen 12,95 per stuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 03:14 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik draag liever echte boxers.
12,95 euro/stuk is nu ook niet overdreven hé. Die prijs betaal je overal tenzij je naar de duurdere dingen gaat waar je 25 euro/stuk betaalt.
Die van de Wibra, Zeeman zijn niet echt?quote:Op dinsdag 17 april 2012 03:14 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik draag liever echte boxers.
12,95 euro/stuk is nu ook niet overdreven hé. Die prijs betaal je overal tenzij je naar de duurdere dingen gaat waar je 25 euro/stuk betaalt.
Dan moet je ze wat eerder in de was doen.quote:
Bij pubertjes is dat wel degelijk belangrijk. Het is ook niet voor niks dat het merk op de bovenste rand staat en je daarom je spijkerbroek in de negermodus dient te dragenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die van de Wibra, Zeeman zijn niet echt?
Vinden je klasgenootjes je dan niet stoer ofzo
Die van de HEMA zijn inderdaad niet slecht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit dus.Gewoon bij de HEMA ofzo. Je natte scheten in stofjes van 20 euro laten.
Ja, je kunt een stuk of twee kopen, voor het geval je uitgaat en scoort.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:21 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Die van de HEMA zijn inderdaad niet slecht.
Maar ik wil er nu kopen van Jack en Jones :p (en die met die bollen vind ik cool, daar vallen chickies voor)
Alleen bij de onderkant van de samenleving mag ik hopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Bij pubertjes is dat wel degelijk belangrijk. Het is ook niet voor niks dat het merk op de bovenste rand staat en je daarom je spijkerbroek in de negermodus dient te dragen
TS maakt een gat aan de voorkant, dan kan hij ze aanhouden.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:04 schreef MAHL het volgende:
Hoe oud is TS? Serieus jongen, koop gewoon een merkloos Hema/Zeeman/Wibra ding, zitten prima en zijn goedkoop. Ook al koop je duurdere merken ziet toch niemand ze, tenzij je wigger-mode gaatEn voor de chickies, tja, in de slaapkamer gaan ze toch uit, of ben je van plan hem aan te houden tijdens de sex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |