na elke speelronde update de Knvb het fictieve schema, deze zal ik (of andere users) dan ook weer hier posten. Dit zal uiteindelijk ook het livetopic voor de PO´s om de Europese tickets worden.quote:noot:
De verliezend KNVB bekerfinalist (Heracles) - niet zijnde de nummer 3, 4 óf 5 van de ranglijst - indien in de finale uitgekomen tegen een Champions League deelnemer (als PSV eerste of tweede wordt) zal in de Europa League instromen op de positie van de laagst geklasseerde competitie vertegenwoordiger - in het geval van Nederland is dat de positie N5 -, tenzij hij via de competitie nog recht heeft op deelname aan de play-offs voor een hoger Europa League (N4) ticket.
5. Die moet dan PO's spelen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:31 schreef Shreyas het volgende:
Dus als ik het goed begrijp: Als PSV tweede wordt, dan gaat de nummer 6 van de competitie niet meer Europees voetbal spelen?
Hoe zit het daarnaast eigenlijk met dat fairplay ticket? Heerenveen stond daar toch bovenaan? En wanneer zouden die horen dat ze hem krijgen, zouden ze uberhaupt geen play offs meer moeten dan, of voor een hogere voorronde evt?quote:Op zondag 29 april 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
Kick.
Als Feyenoord wint van Heracles is Heerenveen, ongeacht wat ze doen bij Twente, gebaat bij een verlies.
Als ze 6e staan moeten ze verliezen, omdat anders de nr. 5 (waarschijnlijk Twente) ook play-off's moet gaan spelen, waardoor Heerenveen minder kans heeft Europees voetbal te halen.
Als ze winnen van Twente zijn ze verzekerd van de 5e plaats, waardoor ze moeten verliezen zodat de 5e plaats recht geeft op direct Europees voetbal.
Aangezien ik Feyenoord wel zie winnen van Heracles (ondanks dat die er ook alles aan zullen doen, omdat ze Europa ingaan als ze winnen/gelijkspelen) is Feyenoord vrij zeker van vCL.
Ik dacht dat excelsior juist bovenaan stond..quote:Op zondag 29 april 2012 23:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe zit het daarnaast eigenlijk met dat fairplay ticket? Heerenveen stond daar toch bovenaan? En wanneer zouden die horen dat ze hem krijgen, zouden ze uberhaupt geen play offs meer moeten dan, of voor een hogere voorronde evt?
Vragen, vragen...
Volgens mij stonden die onder een aantal ploegen die EL zouden halen, waardoor zij het ticket zouden krijgen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef eight het volgende:
[..]
Ik dacht dat excelsior juist bovenaan stond..
Mochten we die toegewezen krijgen dan verandert er niks aan de play-off's. De Fairplay prijs is simpelweg een extra ticket.quote:Op zondag 29 april 2012 23:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe zit het daarnaast eigenlijk met dat fairplay ticket? Heerenveen stond daar toch bovenaan? En wanneer zouden die horen dat ze hem krijgen, zouden ze uberhaupt geen play offs meer moeten dan, of voor een hogere voorronde evt?
Vragen, vragen...
En dit is dus omdat Heereveen er bij is gebaat dat Feyenoord tweede wordt en niet PSV, omdat als PSV tweede wordt, Heracles Europa in zal gaan en de nummer 5 niet meer zonder play-offs Europa in kan?quote:Op zondag 29 april 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
Kick.
Als Feyenoord wint van Heracles is Heerenveen, ongeacht wat ze doen bij Twente, gebaat bij een verlies.
Als ze 6e staan moeten ze verliezen, omdat anders de nr. 5 (waarschijnlijk Twente) ook play-off's moet gaan spelen, waardoor Heerenveen minder kans heeft Europees voetbal te halen.
Als ze winnen van Twente zijn ze verzekerd van de 5e plaats, waardoor ze moeten verliezen zodat de 5e plaats recht geeft op direct Europees voetbal.
Aangezien ik Feyenoord wel zie winnen van Heracles (ondanks dat die er ook alles aan zullen doen, omdat ze Europa ingaan als ze winnen/gelijkspelen) is Feyenoord vrij zeker van vCL.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dit is dus omdat Heereveen er bij is gebaat dat Feyenoord tweede wordt en niet PSV, omdat als PSV tweede wordt, Heracles Europa in zal gaan en de nummer 5 niet meer zonder play-offs Europa in kan?
Precies.quote:Op maandag 30 april 2012 00:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dit is dus omdat Heereveen er bij is gebaat dat Feyenoord tweede wordt en niet PSV, omdat als PSV tweede wordt, Heracles Europa in zal gaan en de nummer 5 niet meer zonder play-offs Europa in kan?
Belachelijk. Competitevervalsing.quote:Op zondag 29 april 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
Kick.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |