Ik maak je schoon daarna in de douche. Geen probleem.quote:
dat mag ook wel vastgelegd worden hoorquote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik maak je schoon daarna in de douche. Geen probleem.
Samen douchenquote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 22:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
IK PAK DE CAMERAquote:Op maandag 16 april 2012 22:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Samen douchen
Muhahaha fuck de pics, we maken een film
Echt hè, wat zijn ze toch simpel.quote:
ik zit te soppen, momentjequote:Op maandag 16 april 2012 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt hè, wat zijn ze toch simpel.
Waar blijven die pics van Murdera
Wat is deze, wij women gotta stick together.quote:
/fixedquote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is deze, wij women gotta sop together.
Ik kreeg foto'squote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is deze, wij women gotta stick together.
Nee man, we hebben iets van 4 topics gehad vandaagquote:Op maandag 16 april 2012 23:22 schreef shifto het volgende:
Vandaag vooral hoorvolgens begonnen we met 44 of 45
Da's wel heuwl veel. Ik heb ook weinig gepost vandaag.quote:Op maandag 16 april 2012 23:22 schreef shifto het volgende:
Vandaag vooral hoorvolgens begonnen we met 44 of 45
Die bedoelde ikquote:Op maandag 16 april 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
54, die sloot vandaag en de 53 gisteren.
pics ditdatquote:Op maandag 16 april 2012 23:30 schreef Skv het volgende:
Ik ga zometeen lekker liggen nabloeden in bed. Net m'n tanden gepoetst.
gay.quote:
Overigens heb ik waarschijnlijk vandaag in mijn 10 posts al meer foto's geplaatst dan de rest bij elkaarquote:
jaja toen ik mijn picca plaatste begon je te galbakkenquote:Op maandag 16 april 2012 23:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Overigens heb ik waarschijnlijk vandaag in mijn 10 posts al meer foto's geplaatst dan de rest bij elkaar
jij een foto gepost?quote:Op maandag 16 april 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
jaja toen ik mijn picca plaatste begon je te galbakken![]()
![]()
DAT WAS JIJ HEEL NIETquote:Op maandag 16 april 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
jaja toen ik mijn picca plaatste begon je te galbakken![]()
![]()
Mur.rar komt zo binnen geloof ik.quote:Op maandag 16 april 2012 23:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Overigens heb ik waarschijnlijk vandaag in mijn 10 posts al meer foto's geplaatst dan de rest bij elkaar
Ik niet snapquote:Op maandag 16 april 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
WAZ MET JOU
Ik hoor het al, toedeloe
Dat doe ik. Ik ben nu op mijn werk.quote:
Iets anders dan mij doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:46 schreef MohMi het volgende:
MogguhEven zwaaien voordat ik dit tabblad dichtgooi en vandaag écht iets ga doen
quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]![]()
Gelukkig ben ik er om je op te vrolijken.
Heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:24 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik zo doe zie je spier.
Let the race begin!quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bicep jullie allemaal out of my way naar Murdera. FIRST.
Mag ik jouw restjes zeker weer oplikkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:53 schreef Murdera het volgende:
[..]Jij mag ook komen hoor, jaloers ventje.
Gespierde vrouwenquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik bicep jullie allemaal out of my way naar Murdera. FIRST.
Een beetje mag nog wel. Maar jij bent vast helemaal ripped, en dat is eng.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje spier?
Bang dat je haar niet aan kan he? Snap ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een beetje mag nog wel. Maar jij bent vast helemaal ripped, en dat is eng.
Ze breekt mequote:Op dinsdag 17 april 2012 09:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bang dat je haar niet aan kan he? Snap ik.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een beetje mag nog wel. Maar jij bent vast helemaal ripped, en dat is eng.
Toch zijn gespierde vrouwen in het algemeen niet heel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt ja, ik ben bodybuilder ditdat
Jullie gespierd betekent wat anders dan mijn gespierd, vrees ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Toch zijn gespierde vrouwen in het algemeen niet heel aantrekkelijk
Maar fitte vrouwen wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Toch zijn gespierde vrouwen in het algemeen niet heel aantrekkelijk
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie gespierd betekent wat anders dan mijn gespierd, vrees ik.
In dat geval, prima.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie gespierd betekent wat anders dan mijn gespierd, vrees ik.
Spijkerarmen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:05 schreef Geester het volgende:
Valt me wel op dat er veel van die semi metal gasten met halflang haar en spijkerarmen hier zitten op FOK in het algemeen
Fitte vrouwen zijnquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
Zo'n halve bodybuilder vind ik ook kklelijk, bij mannen ook trouwens, maar met een beetje spier is helemaal nieeeeeeeets mis.
Wat stelt dit nu helemaal voor
[ afbeelding ]
Ik val niet op dunne/magere/smalle mannen. Ik heb ze dan nog liever iets dikker dan dunquote:
Vrouwen met een klein klein laagje vet op de buik met een mooie navelpiercing >>> MY GOD <<< memoriesquote:
Dat is no problem uiteraard. Dan hadden we inderdaad een verschil van perceptie over gespierdquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:07 schreef Harajuku. het volgende:
Zo'n halve bodybuilder vind ik ook kklelijk, bij mannen ook trouwens, maar met een beetje spier is helemaal nieeeeeeeets mis.
Wat stelt dit nu helemaal voor
[ afbeelding ]
Ik ben kaal, breed en helemaal metal!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:05 schreef Geester het volgende:
Valt me wel op dat er veel van die semi metal gasten met halflang haar en spijkerarmen hier zitten op FOK in het algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Ik ben maar een n00b, ik weet niet wat je zegt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef Geester het volgende:
Die chick heeft te weinig hammer curls gedaanI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
noob! newbiequote:Op dinsdag 17 april 2012 09:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben maar een n00b, ik weet niet wat je zegt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee hallo, dit zou ik ook niet onder gespierd gespierd gooienquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is no problem uiteraard. Dan hadden we inderdaad een verschil van perceptie over gespierdMaar ik had het over een klein bicepje en jullie deden alsof ik met vrachtwagens gooi.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben kaal, breed en helemaal metal!Meeh je hebt geen borstspieren man en breed ..tjaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik val niet op dunne/magere/smalle mannen. Ik heb ze dan nog liever iets dikker dan dun![]()
![]()
Gooi jij niet met vrachtwagens?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hallo, dit zou ik ook niet onder gespierd gespierd gooienMaar ik had het over een klein bicepje en jullie deden alsof ik met vrachtwagens gooi.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Internet verpeste het beeld, de foto's die ik daar heb gezienquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hallo, dit zou ik ook niet onder gespierd gespierd gooienMaar ik had het over een klein bicepje en jullie deden alsof ik met vrachtwagens gooi.
Die vrouwen maken er een wokkel van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben kaal, breed en helemaal metal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waz met jou, slap wit lichaampje lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Die zie je niet op de foto, want daar zitten vrouwenhanden voor!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:10 schreef Geester het volgende:
Meeh je hebt geen borstspieren man en breed ..tjaaFine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Dat soort vrouwen hebben ook altijd een halve penis.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Internet verpeste het beeld, de foto's die ik daar heb gezien
Die vrouwen maken er een wokkel van![]()
![]()
Zover zou ik niet willen gaan, ik heb ze niet in bed gekregenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen hebben ook altijd een halve penis.![]()
![]()
Dude weet je wel hoe groot je borstspieren zijn.. het is niet zo dat alleen het gebied om je tepel gespierd as fuck wordt maar gewoon je hele voorgevelquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die zie je niet op de foto, want daar zitten vrouwenhanden voor!![]()
Ik ga wel voor redelijk strak, als ik tegen die tijd nog zin heb, maar een vouw met sixpack of zo vind ik verschrikkelijk lelijk
quote:
Wit ok, maar bij vlagen zeker niet slap!
Fine, fuck you then!
You dont sayquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:13 schreef Murdera het volgende:
Steroiden en hormonen laten de clit opzwellen tot een kleine penis. NoJoke.![]()
Bij mij, not so! Ik heb nipples of steel!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:12 schreef Geester het volgende:
Dude weet je wel hoe groot je borstspieren zijn.. het is niet zo dat alleen het gebied om je tepel gespierd as fuck wordt maar gewoon je hele voorgevelFine, fuck you then!
Navelpiercing?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga wel voor redelijk strak, als ik tegen die tijd nog zin heb, maar een vouw met sixpack of zo vind ik verschrikkelijk lelijk
![]()
Laat je gaan, geniet van de rijkdommen die het leven bied.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
![]()
Mogguh!quote:Fine, fuck you then!
Sorry bro.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik vind dat zooooo![]()
![]()
![]()
Mn ex had er ook 1I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:15 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik vind dat zooooo![]()
![]()
![]()
Mn ex had er ook 1oh cherso,
![]()
![]()
Nou, datis gelijk wat overdreven met dat plaatjequote:Op dinsdag 17 april 2012 09:15 schreef muhahaha het volgende:
[ afbeelding ]
Hara valt op de middelste
edit, bijna elke vrouw trouwensMaar ik heb wel liever ietwat bredere schouders en borstkas enzo ja. Dan hoeft dat nog niet eens gespierd te zijn.
Je riep?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, datis gelijk wat overdreven met dat plaatjeMaar ik heb wel liever ietwat bredere schouders en borstkas enzo ja. Dan hoeft dat nog niet eens gespierd te zijn.
Thinking about thinking of you. ♫![]()
Voorspelbaar +1quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
*aai*quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
Op dinsdagochtend ermee geconfronteerd worden dat je ectomorf bentI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Het klinkt wel het meest badass!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
Op dinsdagochtend ermee geconfronteerd worden dat je ectomorf bent
Ectoplasma is een bovennatuurlijke substantie!
Fine, fuck you then!
Ik zie jou altijd voor me als een iel mannetje. Grappig.quote:I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik snap jequote:Op dinsdag 17 april 2012 09:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, datis gelijk wat overdreven met dat plaatjeMaar ik heb wel liever ietwat bredere schouders en borstkas enzo ja. Dan hoeft dat nog niet eens gespierd te zijn.
Ze hoeft voor mij ook niet superatletisch te zijn maar een mooi gevormd lichaam kan ik zeker wel waarderen![]()
![]()
Ik heb nog keiveel vet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap je
Ze hoeft voor mij ook niet superatletisch te zijn maar een mooi gevormd lichaam kan ik zeker wel waarderenI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Captain Obvious!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef muhahaha het volgende:
maar een mooi gevormd lichaam kan ik zeker wel waarderen
Fine, fuck you then!
Ik ben 1,93 en 85 kg en nu 13% vetpercentage maar ga cutten naar 10% ( zonder creatine )quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zie jou altijd voor me als een iel mannetje. Grappig.![]()
Oh, ik heb liever misvormde lichamen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap je
Ze hoeft voor mij ook niet superatletisch te zijn maar een mooi gevormd lichaam kan ik zeker wel waarderen![]()
Als je ook nog aan de creatine gaat blijft er niks van je gezicht over denk ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben 1,93 en 85 kg en nu 13% vetpercentage maar ga cutten naar 10% ( zonder creatine )
Bullshit, jij bent zo'n klein wit iel kneusje.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben 1,93 en 85 kg en nu 13% vetpercentage maar ga cutten naar 10% ( zonder creatine )![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, ik heb liever misvormde lichamen.![]()
Ha! Ik ben 1,96 en weeg 95 kilo. Ik weet alleen mijn vetpercentage niet, maar dat zal wel niet te best zijn dan!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:26 schreef Geester het volgende:
Ik ben 1,93 en 85 kg en nu 13% vetpercentage maar ga cutten naar 10% ( zonder creatine )
Fine, fuck you then!
valt wel mee ik gebruik geen mono maar ethylquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je ook nog aan de creatine gaat blijft er niks van je gezicht over denk ik![]()
85 op 193 is helemaal niet veelquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ben 1,93 en 85 kg en nu 13% vetpercentage maar ga cutten naar 10% ( zonder creatine )I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ha! Ik ben 1,96 en weeg 95 kilo. Ik weet alleen mijn vetpercentage niet, maar dat zal wel niet te best zijn dan!.
En het zit allemaal over mijn sixpack!quote:
Fine, fuck you then!
Ik wil eten maar mijn kaas is bijna op en ik wil alleen kaas van de markt op zaterdag
Week hongerlijden
Fml
Vind jij jezelf er lekker uitzien?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat er gewoon om of je er lekker uit ziet![]()
Graskaas van de marktquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil eten maar mijn kaas is bijna op en ik wil alleen kaas van de markt op zaterdag
Week hongerlijden
Fml![]()
![]()
Ik heb me nooit bezig gehouden met vetpercentages. Ik ben ectomorf, maar heb wel een beetje een buikje.
Ik sport genoeg om me gezond te voelen, de vorm van mijn lichaam ben ik niet mee bezig. Dan maar niet gespierd.![]()
Lekker boeiendquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:29 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb me nooit bezig gehouden met vetpercentages. Ik ben ectomorf, maar heb wel een beetje een buikje.
Ik sport genoeg om me gezond te voelen, de vorm van mijn lichaam ben ik niet mee bezig. Dan maar niet gespierd.![]()
Chubbyquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
Ik zit tussen ecto en endo in. Maar zonder de meso erbij te betrekken.![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms![]()
Maar het gaat erom wat anderen vindenWaarom trek je je iets aan van wat anderen vinden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Euh...juist nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms![]()
Maar het gaat erom wat anderen vindenBoeit jou het wat anderen ervan vinden, als je zelf maar lekker in je vel zit.
![]()
Sommige mensen zitten iets ruimer in hun vel dan anderenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euh...juist nietBoeit jou het wat anderen ervan vinden, als je zelf maar lekker in je vel zit.
![]()
![]()
Dat zei ik niet. Maar het is wel handig als een eventuele partner mij aantrekkelijk vindtquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom?Waarom trek je je iets aan van wat anderen vinden.
![]()
![]()
Maar als Cue zichzelf lekker vindt en de mannen haar niet, dan heeft ze daar ook vrij weinig aan!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euh...juist nietBoeit jou het wat anderen ervan vinden, als je zelf maar lekker in je vel zit.
Je gaat mij niet vertellen dat je van die vetloze Milner zooi enzo lekker vind hèquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar als Cue zichzelf lekker vindt en de mannen haar niet, dan heeft ze daar ook vrij weinig aan!![]()
![]()
Ja en? Als je daar zelf toch blij mee bentquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten iets ruimer in hun vel dan anderen![]()
![]()
Er zal altijd iemand zijn die haar lekker vind, zoveel mannen op deze aardequote:Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar als Cue zichzelf lekker vindt en de mannen haar niet, dan heeft ze daar ook vrij weinig aan!![]()
Jij leek iig geen kippenborst te hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
Ik zit tussen ecto en endo in. Maar zonder de meso erbij te betrekken.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Maar als ie nu in afrika of azie zit heb ik er ook niets aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zal altijd iemand zijn die haar lekker vind, zoveel mannen op deze aarde![]()
![]()
Jij hosselt al met enkel jouw spannende verhalen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Maar het is wel handig als een eventuele partner mij aantrekkelijk vindt![]()
![]()
Ik haal gewoon 30+ jonge op de markt, broer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je van die vetloze Milner zooi enzo lekker vind hèI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Heb ik spannende verhalen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef Murdera het volgende:
Jij hosselt al met enkel jouw spannende verhalen.![]()
![]()
Meer 2 vrouwenborsten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij leek iig geen kippenborst te hebben.![]()
![]()
Er zijn genoegn mannen met een verschillende smaak om er een paar tussen te laten zitten die haar wel mooi vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar als Cue zichzelf lekker vindt en de mannen haar niet, dan heeft ze daar ook vrij weinig aan!
Jezelf aanpassen aan de wens van anderen![]()
![]()
En soms gaat het niet zozeer om 'lekker', maar om 'het erop kunnen doen'!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef muhahaha het volgende:
Er zal altijd iemand zijn die haar lekker vind, zoveel mannen op deze aarde
Fine, fuck you then!
We hebben toch allemaal graag wat meer keus.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zal altijd iemand zijn die haar lekker vind, zoveel mannen op deze aardeI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Je niet aanpassen aan mijn wensen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er zijn genoegn mannen met een verschillende smaak om er een paar tussen te laten zitten die haar wel mooi vinden.
Jezelf aanpassen aan de wens van anderen![]()
![]()
Je doet nu alsof ik een lelijk gedrocht benquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef MohMi het volgende:
er een paar tussen te laten zitten die haar wel mooi vinden.![]()
![]()
Zo moet je dat niet eens zien. Het is en/en, niet of/of. Ik ben 10 kilo lichter ook veul aantrekkelijker voor mannen, vind ik mooi meegenomen hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Er zijn genoegn mannen met een verschillende smaak om er een paar tussen te laten zitten die haar wel mooi vinden.
Jezelf aanpassen aan de wens van anderen
quote:Inderdaad, en volgens mij vind jij het stiekem maar al te lekker als een vrouw zich een keer niet aan jouw wensen aanpast
En zo niet dan wen er toch maar aan
![]()
![]()
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je doet nu alsof ik een lelijk gedrocht ben![]()
Dat iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:34 schreef Harajuku. het volgende:
Zo moet je dat niet eens zien. Het is en/en, niet of/of. Ik ben 10 kilo lichter ook veul aantrekkelijker voor mannen, vind ik mooi meegenomen hoor![]()
![]()
Ik wl niet stoken hoor, maar ik zou dit niet pikken als ik jou was!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je doet nu alsof ik een lelijk gedrocht benI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Nee, zo deed jijquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je doet nu alsof ik een lelijk gedrocht ben![]()
![]()
Niemand kan voldoen aan mijn wensen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:34 schreef MohMi het volgende:
[..]Inderdaad, en volgens mij vind jij het stiekem maar al te lekker als een vrouw zich een keer niet aan jouw wensen aanpast
En zo niet dan wen er toch maar aan
Dus ik moet het er maar mee doen.
![]()
![]()
Hoezo niet? Ik hoorde je niet klagen op het kerkhof gisternachtquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niemand kan voldoen aan mijn wensen.Dus ik moet het er maar mee doen.
![]()
En dit is wel waar. Hoewel ik geen probleem heb met dikkere vrouwen vind ik ze wel aantrekkelijker als ze minder dik zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo moet je dat niet eens zien. Het is en/en, niet of/of. Ik ben 10 kilo lichter ook veul aantrekkelijker voor mannen, vind ik mooi meegenomen hoor
Iedereen past zich in zekere mate aan aan wat anderen mooi vinden. Ik geloof er geen kut van als iemand zegt dat nooit te doen.![]()
Dat je dat maar weet ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niemand kan voldoen aan mijn wensen.Dus ik moet het er maar mee doen.
![]()
Dat klinkt al beterquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Ik ben soms best een lekker ding![]()
![]()
Men past zich aan, aan het schoonheidsideaal. Omdat zij dit zelf ook mooi vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
Iedereen past zich in zekere mate aan aan wat anderen mooi vinden. Ik geloof er geen kut van als iemand zegt dat nooit te doen.
(en ja uitzonderingen, niet iedereen zo extreem,. maar jullie snappen m'n punt)![]()
Lekker boeiend als ik iedereen 40+ is zie je dr toch niet meer uit en blijf je zitten met het karakter van de persoon![]()
^quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dit is wel waar. Hoewel ik geen probleem heb met dikkere vrouwen vind ik ze wel aantrekkelijker als ze minder dik zijn.
Iedereen past zich in zekere mate aan aan wat anderen mooi vinden. Ik geloof er geen kut van als iemand zegt dat nooit te doen.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Heerlijk zwart/wit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:38 schreef Geester het volgende:
Lekker boeiend als ik iedereen 40+ is zie je dr toch niet meer uit en blijf je zitten met het karakter van de persoonI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Je moet er ook mee over straat hequote:Op dinsdag 17 april 2012 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dit is wel waar. Hoewel ik geen probleem heb met dikkere vrouwen vind ik ze wel aantrekkelijker als ze minder dik zijn.
Iedereen past zich in zekere mate aan aan wat anderen mooi vinden. Ik geloof er geen kut van als iemand zegt dat nooit te doen.![]()
![]()
Zal ik maar eens een einde gaan maken aan alle nieuwsgierigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Duurde veeeuuuullllsss te langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat is deze dan
Cue op foto![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh? Ik mag ze dus vrijuit beledigen?
Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:42 schreef Harajuku. het volgende:
Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat is deze dan
Cue op foto![]()
![]()
![]()
![]()
ohaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of dat nou een compliment is, is weer een tweede.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen bijzonder groot compliment, Maar toch een compliment.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of dat nou een compliment is, is weer een tweede.![]()
![]()
Je hebt dus toch standaarden!?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen bijzonder groot compliment, Maar toch een compliment.![]()
Het is in ieder geval niet heul negatiefquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of dat nou een compliment is, is weer een tweede.![]()
Dus ze zijn lief![]()
![]()
Hoezo dat nu weer, Murdera is een lekkerdingquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of dat nou een compliment is, is weer een tweede.dus compliment
Ninja edit!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer, Murdera is een lekkerdingdus compliment
Jij let niet op danquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:45 schreef STING het volgende:
Wow, een blozende Cue_, dat ik dat nog mag meemaken![]()
![]()
Sorry, schatje, maar als je achter je monitor bloost zonder eenquote:te gebruiken, kan ik dat natuurlijk niet zien he
![]()
![]()
Niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:46 schreef STING het volgende:
Sorry, schatje, maar als je achter je monitor bloost zonder eente gebruiken, kan ik dat natuurlijk niet zien he
pak van m'n hart
![]()
![]()
VOlgende keer foto maken wanneer je bloost, Cue.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:47 schreef Harajuku. het volgende:
VOlgende keer foto maken wanneer je bloost, Cue.![]()
![]()
Quoted voor ons nageslacht.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer, Murdera is een lekkerdingdus compliment
![]()
Hell no!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:47 schreef Harajuku. het volgende:
VOlgende keer foto maken wanneer je bloost, Cue.![]()
De zus van geester en haar tieten.quote:![]()
Maar die tellen ook niet echt, want die hebben we allemaal al gezien.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
De zus van geester en haar tieten.![]()
Maar die tellen ook niet echt, want die hebben we allemaal al gezien.ja?
![]()
Haar tieten alleen maar gezien hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het wel zielig voor Geester dat we allemaal knap zijn, nu durft ie helemaal niet meer natuurlijk.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
HEYWAZMETJOU, DAT WAS PRIVEquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
.rar verzonden
Edit: ooooh kut NIET openen, dat is hara.rar.![]()
Geester trolled ons gewoon, stiekem is het een spetterquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Geester dat we allemaal knap zijn, nu durft ie helemaal niet meer natuurlijk.![]()
Dat jij nou de hele dag aan je mannelijke boobs liktquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
![]()
Ik word impliciet knap genoemd door Haraquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Geester dat we allemaal knap zijn, nu durft ie helemaal niet meer natuurlijk.![]()
![]()
Je tietenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
van wie/wat wil je nu nog pics.. bijna alles is gezien![]()
Geester zijn ex haar tietequote:Op dinsdag 17 april 2012 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
van wie/wat wil je nu nog pics.. bijna alles is gezien![]()
Hehe eindelijk begin je het te snappen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:56 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
Duhquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]Straf me niet.
Grappig eigenlijk, allemaal mooie mensen, Zou dit een magische SC zijn?
Thinking about thinking of you. ♫
Forum Opties Forumhop: Hop naar: