Oke dankjewel!quote:Op maandag 16 april 2012 19:47 schreef o.us het volgende:
Lijkt mij sterk dat je pijn aan je lul hebt als je met condoom geneukt hebt. Misschien zat die condoom wel kut, geen idee.
Ja, dan krijg je zo'n soa test mee naar huis, en de uitslag word ook nog is naar je adres verstuurd..quote:Op maandag 16 april 2012 19:47 schreef Omdatappel het volgende:
In case of serious, ga naar de huisarts.
In case of troll, flikker een eind op.
Ik wil eigenlijk weten of het kan, een soa krijgen, als alles veilig is gebeurd..quote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Ten eerste moet je eerst HIV oplopen voordat je uberhaupt aids kan krijgen en wat wil je verder nou? Dat we cijfertjes en percentages gaan posten?
Ga naar de huisarts en vraag om een soa-test.
Zulke testen kun je ook anoniem doen. En je krijgt die testen echt niet mee naar huisquote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je zo'n soa test mee naar huis, en de uitslag word ook nog is naar je adres verstuurd..
En mijn vader weet dat ik een vaste vriendin had, en als ik nu opeens een soa test doe, nee dat hou ik liever nog even achterwegen..
Wie zegt dat die hoer een soa had? Maar goed, het kan altijd.quote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk weten of het kan, een soa krijgen, als alles veilig is gebeurd..
Ja....quote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk weten of het kan, een soa krijgen, als alles veilig is gebeurd..
Als je een gebruikte condoom hebt gebruikt wel jaquote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee, het was een nieuwe,quote:Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je een gebruikte condoom hebt gebruikt wel ja
Dat kan ook, naar de GGD. Ik zou wel eerst even bellen, want soms moet je een paar dagen wachten voordat je met die testen een soa kunt zien. Scheelt misschien een keer op en neer rijden.quote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee, het was een nieuwe,
Ik heb dit gevonden!![]()
GGD IJselland, Zwolle
Adres : Zeven Alleetjes 1
Postcode : 8011 CV
Plaats :
Telefoon : 038-428 16 00
Website : www.ggdijsselland.nl
Afstand : 10.5 km
Overige :
Anoniem spreekuur hiv en soa: maandagochtend van 9.00 tot 12.00 uur woensdagmiddag van 13.00 - 16.00 uur vrijdagochtend van 9.00 - 12.00 uur (voor het maken van een afspraak 038 - 428 16 00) Hiv en soa telefonisch spreekuur: 038 - 428 16 00 (op maandag-, woensdag- en vrijdagmiddag van 14.00 - 16.00 uur)
Veel SOA's hebben een incubatietijd. HIV bijvoorbeeld kun je pas laten testen na 3 maanden, maar goed de kans dat je dat hebt opgelopen is vrijwel 0.quote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Gulmez het volgende:
Anoniem spreekuur wordt gehouden op: woensdagmiddag van 13.00-16.30 uur
Dan ga ik even langs!
Dat stelt me wel gerust, dankjewel!!quote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Veel SOA's hebben een incubatietijd. HIV bijvoorbeeld kun je pas laten testen na 3 maanden, maar goed de kans dat je dat hebt opgelopen is vrijwel 0.
Omdat ik al 4 keer bij de dokter geweest ben..quote:Op maandag 16 april 2012 19:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zulke testen kun je ook anoniem doen. En je krijgt die testen echt niet mee naar huis.
Ik neem aan dat je meerderjarig bent, dus wat je vader daar mee te maken heeft, snap ik niet zo goed.
sommige soa's kun je oplopen door te kussen, te tongen of door ergens anders aan te zitten en dan aan jezelf te zitten. maar ja, die kans is niet groot, dus ik zou lekker naar de huisarts gaan en dan weet je zeker dat je niets hebt. (of iets hebt!)quote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
De kans dat je als man zijnde HIV oploopt door vaginale sex met een vrouw is zonder condoom al ontzettend klein. Met condoom gewoon verwaarloosbaar. En HIV klachten beginnen pas na enkele weken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |